11

2.7K 78 66
                                    

Sadece boş gözlerle etrafa bakdım hersey sanki yabancı gibiydi ben ben değildim. Sevdim sandım belki ama içimdeki tarifi olmayan acı neydi böyle sevdiğim adam ablamı hamile bırakmıştı belki yalandi ama bu beni yinede ağlamaya itiyordu göz yaşlarım damla damla ellerime düşmeye başladı sevgi ask nefret bunlara iki ay kadar önce uzakdım. Hayatımı sadece kayaya adamışken. Biranda hayatımı zehire çevirmişdi. Ablamı öldürmek. İstemem normalmiydi?
Kayayı yada bilmiyorum kapının kilit sesiyle kapıya döndüm off ya nefret bile edemiyorum. Ağlamaya tekrar basladım çünkü ask sevmek ağlamak ve üzülmek demekdi bu saatden sonra benim için . Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı.
"Meleğim nolur ağlama kıyamıyorum sana bak dna testi bebek benim değil ben seni seviyorum melisim."
Teste baktığımda doğruydu kayanın değildi çocuk ona yaklaşdım ve dudaklarıyla yanagı arasında ki küçük gamzesıne bir öpücük kondurdum. Ellerimi sıkıca tutarken beni kendine çevirdi gözyaşlarımı sildi alnıma bir öpücük koydu. Bende ona içten bir gülümseme bahşettim. Yüzünün her zerresi gülümsemeyle aydınlanırken onu inceledim. Saçları dağınıkdı gözlerinin altı kızarmısdı ağlamışdı usulca gözaltlarını öpdüm. Afallasada sonrasında bana gülümsedi ellerini saçlarımın arasından geçirdi. Elleri yanaklarıma değdigince iç çekdi bu anı beklermiş gibi hemen karşılık verdi. Sırıttı geri çekince bebek gibi homurdandı kıkırdadım gamzesınden usulca öpdüm. Buydu işte hayat bes dakika da sizi aglatan insanların tek hareketiyle size sonsuz bir gülüş bahşediyordu. Ask buydu işte nefesimin nefesi olması sevgiyi bedeninle tek dille anlatabilmendi.
Beni kucağına alıp arabasına bindirdi arabada onun kokusuyla mayışdım. Cünkü kokusu huzur veriyordu. Huzurum oluyordu acımı dindiriordu arabaya dolduran hapsu sesiyle kayaya döndüm grip olmuşdu bu ne demekdi bana yasattıgı cezayı bende ona hastayken çektirecekdim tabi kıyabilirsem...
Aşk için yakığımız gemiler şimdi bir limanda çürümeye yüz tutdu sevdiğim sen neredesin....

@azrajjjj ye

Hello ben geldım  gene ve gene:) eger son sözü beğenen varsa söze bir yorum atsın ve her ybnın sonunda size ithafen güzel bir söz yazayım

Saf Aşk Serisi₪SAPLANTI₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin