5

5.8K 172 20
                                    

Uyandığımda belimde bir çift el vardı him noldu hatırla hiç bir şeyy yok mükemmel yataktan kalktım ve wc'ye koşup işimi halletdim.
"uyanmışsın."
"hihi."
"hihilamayı kesermisin  canımı sıkıyorsun."
"tamam."
"aferim gel kahvaltı yapalım."
"istemiyorum ablamı özledim."
"sürtük olanı mı?"
"onun hakkında düzgün konuş ablam o benim."
"hi öle ama"
"değil allahın cezası düzgün konuş ablam o benimm."
"eminmisin."
"evett."
"cem."
"efendim abi."
"ablası sinemi getirin."
"sen şu odaya geç."
"tamam"
Kendi odamıza geçtim bilgisayarı açıp izlemeye başladım. Odaya ablam geldi.
"sinem."
"vay vay vay kaya sen beni istermiydin."
Dedi yayıla yayıla bu benim ablam mı?
"işini yap ve git."
Ablam ona sürtünürken ben sadece ağlıyordum hıçkıra hıçkara.
En son ise bayılmıştım.
Uyandığımda yanımda kaya vardi.
"anladınmı simdi."
"hihi."
Saçıma bir öpücük bırakdı.
"seni seviyorum ağlama sana aşığım sevdiğim kadın"
Sadece minik bir buse gönderdim ona.
"ablamın gerçek yüzünü gösterdiğin için sağol canım."
"canım mı? him bunu sevdim karıcım."
"hih karıcımmış zorlaa evlendin."
"hımm"
Dudağıma bir öpücük bıraktı ve gitdi.
Tabi benim şok olmuş vaziyetimi düşünmesek gayet iyiydi. İlk öpücüğümün böyle kısa ve manasız olması garipdi. Kalbim atıyormuydu diye elimi kalbşme koydum. Öyle bir atıyordu ki. Sanki çok korkunç bir film izlemişdim. Ancak bu böyle değildi hızlı atsa bile manalı atıyordu sanki. Aklıma düşeni hemen aklımdan sildim ben melis asla kayaya aşık olmucakdım. Melis demirse asla olmuycakdım. Bu kararı vermek belki benim için zordu ama olamazdı. Ablamın bu olayları ise tamamen farklıydı evet ikimiz de çok sıkı yetiştirilmedik ama adamın yüreğine mi indirecekti bu kız babam bu konularda çok hassastı. Deli cesareti ile odadan çıktım ve Kaya'nın yanına doğru ilerledim.
"Ben senden birşey istiyorum"
"Ne istiyorsun"
"Ablamı kapatmanı istiyorum hiç çıkamayacağı asla gidemeyecegi bir yer istiyorum bunu yaparmisin"
"Elbette benden ilk defa birşey istedin ama neden"
"Babam öğrenir ise kalpten gider de ondan"
"Pekala ama herşeyin bir bedeli vardır küçük hanım bana bedel olarak ne vereceksin"
"Ne istiyorsun"
"Bir temas ve öpücük"
"Ben bu kadarını yapamam"
"Ah yazık baban kalpten gidecek demek ki benim zamanım çok ama bu bilgiyi vermek için hızlı olabilirim. Numarası nasılsa kayıtlı."
Gülümsedi ilk defa beni tehdit ediyordu gözlerim doldu.
"Tamam Allah'ın cezası yeterli istediğimi yap"
Telefonuyla birini aradı.
"Alo Mert hemen git yengenin ablasını bizim sapancadaki eve kapa evet herşeyiyle ilgilenin ama evden kaçmasın. Hadi koçum eyvallah"
Yutkundum.
"Şimdi öpücük?temas?"
Ona doğru yaklaştım. Beni kucağına çekince yutkundum birden belimi okşamaya başladı.
"Seni delice seviyorum hemde öyle delice ki"
Eli boynumu kavradı ardından göğüslerime dokunacak iken durdu.
"Bu daha güzel ve özel bir anımız için olacak ama"
Göğsüme yakın olan köprücük kemiğini öptü.
"Kendimi ne kadar tutarım bilinmez hadi git yat beni bekleme"
"Peki"
Odadan çıktım ve kendimi yatağa bıraktım. Eğer bu bir rüya ise uyanmayı diledim. Ardından lavaboya gittim işimi halledip aynadaki yansımama baktım.
"Çok farklı"
Kendi kendime nefes alıp verirken düşündüm bu çok farklı ama unutmam gereken bir farklılıktı bu.

Saf Aşk Serisi₪SAPLANTI₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin