6. Oni razem 😂

113 13 1
                                    

Czy on nie mógł szybciej wyjść ,a ona później wejść ? To pytanie ciągle kręciło się po mojej głowie jak ziemniaki w garnku. Jacob był lekko zdenerwowany widząc Zoe ,dlatego szybko udał się w byle jaką stronę tylko byle zdała mojego domu. Zoe spojrzała na mnie wrogo. Zaczęła:
- Czy ty się z nim spotykasz ?!
- Zoe nigdy bym tego nie zrobiła. Po prostu gdy przed nim uciekałam wpadłam do rowu i wpadło mi szkło w nogę i on pomógł mi dojść do domu. Potem opatrzył mi nogę i zrobił mi herbatę. Gdy zadzwoniłaś do mnie odrazu chciał wyjść i by mu się udało gdybyś nie była taka szybka.
- Mam nadzieje że się w nim nie zakochasz i nie popełnisz takiego samego błędu jak ja.

Jakbyście nie wiedzieli Jacob i Zoe byli parą około trzy miesiące temu ,lecz chłopak zostawił ją dla innej. Więc to jest jeden z powodów dlaczego go nie lubię. Moim zdaniem nie jest on fajny i nawet nie jest miły. Nie wiem dlaczego on w ogóle do mnie się odzywa. Ja próbuje być miła ,ale narazie nie wychodzi mi to i cieszę się trochę z tego powodu. Nigdy nie chciałabym być z Jacobem. On zmienia dziewczyny co tydzień! Rekord miesiąca to 20 dziewczyn. Współczuje każdej choć to trochę ich wina że dały się ponieść ,,miłości".
Z moich zamyśleń wyrwała mnie Zoe.
- Julia o czym ty tak myślisz ? Proszę tylko nie o nim. Chociaż ty bądź normalniejsza. On jest zakochany tylko w sobie i w nikim innym nie był.
To akurat była prawda Jacob ciągle układa swoje włosy. Raz gdy przeglądałam instagram natrafiłam na jego teledysk gdzie się malował. Czy on jest normalny ?!
Postanowiłyśmy z Zoe wylosować nowe wyzwanie z aplikacji. Wypadło na : Ubierz się w worek na śmieci i pytaj się innych czy widzieli twoje śmieci.
Po tym co przeczytałam nie chciałam już nigdy wejść w tą aplikacje. Postanowiłam wykonać wyzwanie...

Love my challenge  J.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz