Jestem na imię Julia mam 14 lat i mieszkam w Virgini. Mam swoją paczkę przyjaciół. Uwielbiam wykonywać wyzwania,choć czasami są one naprawdę niebezpieczne. Przy jednym z nich utknęłam w windzie z moim przyjacielem Cameronem i jego drapieżnym chomikiem. To było najgorsze wyzwanie,bo jego zwierzak był zazdrosny o chłopaka i patrzył się na mnie wzrokiem ,,kiedyś naszczam ci do śniadania to będziesz miała za swoje". Od tego czasu już nie mam chęci jeść śniadań, dlatego jestem wychudzona. Cameron upewniał mnie że jego pupil ciagle siedzi w ciagle siedzi w klatce i wmuszał mi posiłek,lecz ja miałam traumę i chodziłam głodna do pory obiadu . Na szczęście się do tego przyzwyczaiłam. Mam też inne nie fajne wspomnienia związane z wyzwaniami. Pewnego razu moja przyjaciółka Zoe dała mi zadanie bym zjadła kanapkę z ketchupem i nutellą. Ja chciałam wyjść na taką super i w ogóle,ale skończyło się na tym iże gdy biegłam do toalety wywróciłam się i przygniotłam psa Zoe. Potem wstałam i pobiegłam do łazienki ,ale gdy chciałam spuścić wodę w toalecie mój telefon wypadł mi i go spłukałam. Przez pare tygodni po tym wypadku korzystałam z nokii 3310 mojego taty. Ale przejdźmy do ciekawszych rzeczy.
Skończył się weekend i zaczął się najgorszy dzień w tygodniu ,a dokładnie poniedziałek. Wstałam rano ,wyszykowałam się i poszłam do szkoły. Pewnie znowu będzie nudno i będę rozmawiać z moją paczką jak to się nam nudziło. Weszłam do szkoły i odłożyłam kurtkę do szafki. Przeszłam przez korytarz i każdy mówił coś o jakiejś nowej aplikacji. Doszłam pod moją klasę. Siedzieli tam już Cameron i Zoe. Przywitałam się i oni też zaczęli mówić o tej nowej apce. Dowiedziałam się że chodzi w niej o to że dostajesz wyzwania wylosowane przez aplikacje. Musisz wstawić potem filmik w którym je wykonujesz. Wydało mi się to takie interesujące i stworzone specjalnie dla mnie że musiałam od razu zainstalować to też na i mój telefon. Po lekcjach poszłam z moją paczką do mnie do domu i od razu włączyliśmy aplikacje. Najpierw ja losowałam. Na ekranie pokazało się moje wyzwanie ...
CZYTASZ
Love my challenge J.S.
RomanceWyzwania w internecie i walka o najwyższe miejsce w rankingu jest moim hobby. Na początku zaczyna się spokojnie,ale potem gra staje się coraz bardziej trudna, gdy masz rozkochać w sobie chłopaka ze szkolnej elity...