Ajunsa in Seoul

153 12 0
                                    

Dupa ce am coborat din avion si intru in incaperea foarte aglomerata observ ca m-am pierdut de Luhan, eram putin trista adica nici macar n-am numarul lui dar asta e, sper ca-l voi mai revedea.

Dupa ce mi-am luat bagajele de pe banda ma indrept spre omul care avea scrisa pe o chestie numele meu.

-Buna ziua! Tata v-a trimis sa ma conduceti la casa lui? Il intreb eu politicos pe barbatul trimis de tata, banuiesc ca e soferul lui.

-Da domnisoara datimi voie sa va ajut cu bagajele. Imi spune acesta chinuindu-se sa-mi ridice valizele foarte grele.

Ma uitam in jur, poate mai vedeam pe cineva cunoscut, da de unde la cata lume era, ma mir de mai eram intreaga. Am urcat in masina trimisa de tata, o masina neagra destul de luxoasa cu geamuri fumurii prin care cei de afara nu vedeau nimic.

Ma uitam pe geam, era asa de frumos cu toate ca traficul era inimaginabil, imi placea sa merg asa incet ca sa pot admira peisajul de sfarsit de primavara.

-Domnisoara am ajuns. Ma anunta politicos soferul care venise sa-mi deschida usa.

-Multumesc! Cobor din masina si observ casa gigant al tatalui meu, nu stiu de ce locuieste intr-o casa asa de mare, e singur, nu-i inteleg pe oamenii astia.

-Va voi lasa bagajele inauntru! 

-Ok multumesc! Spun eu urmandu-l pana in casa.

-Uitati aici cheia si mi-a facut placere sa va cunosc domnisoara Kim.

-Multumesc la fel! La revedere!

-La revedere! Imi raspunde acesta inapoi!

Dupa ce am inchis usa in urma lui , m-am uitat in jurul meu.Casa era neschimbata se vedea ca se aseza praful, cred ca tata e mai mult plecat si nu sta mai deloc acasa. As vrea sa-i fac o surpriza asa ca ma pun sa sterg praful macar in living, cu toate ca eram foarte obosita fara chef de nimic, m-am gandit ca o surpriza micuta nu strica.

Din perspectiva lui Dae Young.

Azi am auzit ca Hwa-Young cea mai buna prietena a mea se va muta in Coreea, de abea astept sa ne vedem.Sa vorbim, sa barfim, sa radem, sa plangem si toate cele. Azi a fost o zi mega plictisitoare, nu m-am dus la repetitii pentru ca am ceva probleme cu genunchiul si nu ma pot misca prea bine. Daca va intrebati ce sport practic eu, ei bine dansul, sunt dansatoare la diferite trupe din SM Ent. imi place foarte mult ce fac si chiar pun suflet, de ceva timp un tip pe nume Taemin flirteaza cu mine, la inceput n-am fost nteresata, ma concentram doar pe munca, dar acum brusc mi-a venit cheful de iubire.

In timp ce ma gandeam eu asa, stand in minunatul meu pat, observ ca suna telefonul era Hwa-Young.

-Alo da? Spun eu foarte fericita.

-Ceee faaaci? Spune aceasta din capatul celalalt al telefonului.

-Lenevesc, ca de obicei, tu? Ai ajuns? 

-Da sunt acasa, adica la tatal meu.

-Perfect, hai sa mergem sa ne plimbam, vrei?

-Sigur numa sa-l anunt si pe tata, te sun eu.

-Ok, dar repede. O atentionez pe Hwa-Young.

-Da da.

Astept cateva minute bune pana sa ma sune inapoi. Intr-un final ma suna si raspund.

-Da ma lasa, vino sa ma iei, stii ca nu cunosc orasul. Se plange Hwa-Young.

-Bine hai ca vin, ce te-ai face tu fara mine.

-Mda, nimic! Spune ea si incepe sa rada, are un ras foarte colorat.

M-am ridicat usor din pat pentru a ma pregatii sa merg dupa Hwa-Young. M-am imbracat asa (tinuta in multimedia).

Mi-am luat geanta si dusa am fost, nu mi-am luat masina, pana la urma ne plimbam.

Am ajuns in fata casei lui Hwa-Young cam in 20 de minute, nu stau asa de departe de ea.Ma hotarasc sa o sun ca sa vina afara. Dupa ce am vorbit cu ea o vad iesind imbracata asa (tinuta in multimedia). 

Chiar daca era prima zi de vara si era destul de cald ne-am imbracat subtire, dar mai pe seara sunt sigura ca ne va fi frig.

Din perspectiva lui Hwa-Young

Am facut cateceva prin casa tatalui meu, n-am intrat in toate camerele, sunt destul de multe. La un moment dat am inceput sa ma plictisesc de moarte asa ca m-am gandit sa o sun pe Dae Young sa-i spun ca sunt in Seoul. Dupa ce am vorbit cu ea si mi-a zis sa ne vedem eram foarte fericita, imi era intradevar dor de ea si de nebuniile noastre. Dupa ce l-am anuntat si pe tatal meu ca voi iesii afara, am sunat-o inapoi pe Dae Young ca sa vine dupa mine sa ma ia, eu nu prea cunosc orasul si nu vreau sa ma pierd din prima zi. 

Dupa jumatate de ora ma suna Dae Young sa-mi spuna ca e in fata casei si sa ies, asa ca dupa ce mi-am luat geanta si m-am incaltat am fugit catre Dae Young sa o imbratisez, nu inainte sa incui usa.

-Dae Young ce dor mi-a fost de tine.Ce-ai mai facut? Ai iubit? Daca da cum il cheama. Spun eu ultra-mega curioasa iar ea se uita foarte ciudat la mine.

-Nu, n-am iubit si n-am mai facut nimic, adica stii tu, munca-leneveala-munca, la tine? Tu ai iubit? Ma intreaba aceasta curioasa si ea de fire.

-Nu, stii ca n-am lipici la baieti, adica na, nu mi-a trebuit pana acum pe nimeni, dar de cand am ajuns aici brusc am chef sa fiu cu cineva deci sper sa-mi gasesc perechea, dar sunt sigura ca nu se va intmpla.

-La cat esti de frumoasa, o sa gasesti chiar mai multi te asigur. Nu stiu cum sunt oamenii in China dar aici sunt minunati, credema.

-Daca tu spui, atunci te cred. Deci unde mergem?

-Prima data trebuie sa vii cu mine pana la cladirea SM ca mi-am uitat iPod-ul acolo si trebuie neaparat sa mi-l iau.

-Ok, atunci hai.

In timp ce ne plimbam asa, am vrut sa-i zic lui Dae Young de acea persoana cu care m-am intalnit la aeroport. Dar m-am rasgandit ca poate cine stie ce zicea, stiu ca ea lucreaza la SM si probabil este prietena cu toate  trupele de acolo dar ceva ma opreste si nu-mi pot da seama ce. Am ajuns imadiat la SM. Am intrat pe usa din spate, pentru ca in fata intotdeauna e aglomerat, cu fanii sau cu staff-ul companiei.

-Intri cu mine sau astepti afara? Ma intreaba Dae young indiferenta de raspunsul ce-l va primii.

-Raman afara. Ii raspund acesteia.

-Hai ma, poate vezi si tu cateva din trupe, cine stie, hai ca nu dureaza mult. 

-Pai am voi? Nu vreau sa am probleme dupa.

-Serios? Tatal tau lucreaza aici, eu, cea mai buna prietena a ta lucrez aici, chiatrcrezi ca vei avea probleme? Hai o data si nu mai comenta. imi spune Dae Young incercand sa fie serioasa dar nu-i prea iese.

-Bine, bine hai. Cedez eu intr-un sfarsit.

-Aleluia. Zice Dae Young, plina de sarcasm enervant.

Am parcurs destul de mult pentru ca sala unde si-a lasat iPod-ul Dae young era la etajul 4 si lifturile erau ocupate asa ca scarile erau prietene cu noi.

Cand am ajuns in fara usii salii in care trebuia sa intram se auzea vocea...

Another lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum