Ma uitam la el ciudat fara sa zic nimic si la un moment dat se apropie de mine incet vrand sa ma sarute dar fix in momentul ala a ajuns si tata, il urasc pentru asta.
-Buna copii, acum ati ajuns?
-Da, eu tocmai plecam, pa Hwa-Young. Spune Luhan putin trist din cauza tatei.
-Ok, mai vorbim.Ii spun intrand in casa.
Cum am intrat in casa am si fugit in camera mea, de ce poate tata sa fie asa de enervant, nu stiu.
In seara asta am mancat ceva pentru ca toata ziua am stat nemancata si am adormit fara sa-mi dau seama. Zilele urmatoare au fost plictisitoare, n-am mai vorbit nici cu Dae Young nici cu Luhan, au trecut cam 3 zile de cand am ajuns aici si deja ma plictisesc, simt ca am nevoie de o sesiune de cumparaturi, ador sa fac asta.
M-am ridicat din pat si mam dus in baie sa fac un dus mai rece, in casa fiind foarte cald si nu mai rezistam. Dupa ce am iesit din baie m-am dus in camera sa ma imbrac asa (tinuta in multimedia).
Eram singura intr-o casa cu 3 etaje, deja incepeam sa ma sperii. Dupa ce am mancat mi-am luat geanta si am plecat catre cel mai mare mall.
Am chemat un taxi care sa ma duca acolo, pentru ca eu n-am masina,inca. Am facut pana acolo cam 30 de minute cu trafic acceptabil.
Ma plimbam din stanga in dreapta, sus in jos, m-am si ratacit de cateva ori dar oamenii aici sunt foarte amabili si m-au ajutat sa gasesc ce cautam. In timp ce ma plimbam eu asa cu un suc in mana ma ciocnesc de cineva.
-Ahh, scuzama nu eram atenta. spun eu catre persoana de care m-am ciocnit ce statea cu spatele.Cand s-a intors, am vazut ca era Kai.
-Nu-i nimic... Ah buna Hwa-Young ce faci aici?
-Ce crezi ca pot face. Spun eu aratandu-i zecile de plase pline cu haine, incaltaminte si accesorii.
-Ai golit vreun magazin sau ceva de genu? Ma intreaba acesta zambind.
Are un zambet foarte dulce si are niste trasaturi destul de frumoase, dar parca Luhan e mai dragut, in orice caz as vrea sa petrec timp si cu el, mi se pare ca e de treaba.
Am vorbit cu el cate una alta, apoi a trebui sa plece pentru ca avea un concert, m-a intrebat daca o sa vin. I-am zis ca nu stiu nici unde se tine, n-am bilet si toate cele. Imi da un bilet V.I.P si imi cere numarul de telefon, il dau fara nicio remuscare.
Dupa ce pleaca el mai merg sa vad de cate ceva si plec acasa.
Am chemat un taxi,din nou, si dusa am fost. Am observat ca am cheltuit ceva mai mult dacat mi-as fi imaginat, dar mall-ul asta e prea superb, nu-ti poti pastra bani daca intri in el, in orice caz, ii voi cere tatei bani daca voi avea nevoie.
In drum spre casa primesc un mesaj de la Luhan: "Poti venii la sediul SM?".
M-am gandit si am zis ca da, numa sa imi las cumparaturile acasa. Dupa ce am ajuns mi-am lasat toate acasa si am plecat pe jos pana la SM.
La intrarea principala erau o groaza de fane, ca de obicei asa, ca am intrat pe usa din spate. L-am sunat pe Luhan sa vina sa ma ia pentru ca nu stiu pe unde sa merg, am fost doar o singura data aici si n-am tinut minte nimic. Intre timp vine Luhan zambinadu-mi angelic si sarutandu-ma usor pe buze, n-am reactionat in niciun fel i-am raspuns doar sarututui, lumea de acolo se uita umpic ciudat dar nici lui nici mie nu ne-a pasat. M-a tinut de mana pana am ajuns la sala unde repetau ei, de data asta era alta sala nu cea de data trecuta.
Am intrat in sala usor timida si lasand capul in pamant.
Toti baieti au zis in cor "Ooow Luhan si-a gasit iubita, ce dragut"
Amandoi am zambit la cele auzite iar apoi Luhan mi-a dat drumul la mana si s-a dus sa "ii bata" pe baietii care tot ziceau chestii de genu.Ce copii, sunt asa de copilarosi si dulci, sunt norocoasa ca i-am putut cunoaste si ca imi sunt prieteni majoritatea dintre ei.
-Luhan, LUHAN! Tip eu ca sa ma auda.
-Da? Spune el care era sub Tao...mi s-a parut ciudat dar de la ei te poti astepta la orice.
-De ce m-ai chemat? Incerc eu sa ma bag in seama.
-Aa, da. Stai putin. Imi spune Luhan impingandul pe Tao si scotandu-si din buzunar un bilet la concert exact la fel cu cel primit de la Kai.
-Luhan...eu am bilet.
-De unde? Astea V.I.P sunt destul de scumpe.
-Da,dar m-am intalnit azi cu, Kai si mi-a dat el un bilet la fel.
-Ahh, ok. Atunci te-am chemat degeaba. Spune el putin nervos din cauza lui Kai.
-Nu chiar. Spun eu tragandu-l de tricou si sarutandu-l pasional fara sa-mi pese ca si ceilalti baieti erau de fata. Rup sarutul pentru ca nici eu nici el nu mai aveam aer. Luhan s-a uitat mirat catre mine apoi se intoarce cu fata catre baietii din spatele lui zicand "Yeees, am reusit"
Ce a vrut sa insemne asta? Eu l-am sarutat pentru ca simt ceva pentru el, ceva destul de puternic, nu stiu daca o pot numii iubire dar stiu ca tin la el.
Am vrut sa plec din incapere dar am simtit doua brate puternice ce ma tineau in asa fel incat nu ma puteam misca. Era Luhan care imi spune in soapta "Vrei sa fii iubita mea?"
Am ramas cu gura cascata, adica Luhan sa ma intrebe asa ceva? Din atatea fete ce exista pe pamant pe mine sa ma intrebe asta. Pe moment n-am stiut ce sa-i raspund am ramas blocata.
-Te mai intreb a doua oara. Vrei sa...
Nu-l las sa termine ce avea de spus ca-l opresc cu un mic sarut, buzele sale erau mai dulci decat acum 2 minute la sarutul anterior.
Mi-a zambit apoi a zis "Asta vrea sa insemne da?". "Poate" ii raspund inapoi zambindu-i.
Cand am plecat din sala si mergeam spre iesire ma lovesc de...