POV. Zara.
Ik bots tegen iemand aan en val op de grond net zoals Nikki. Ik sta op en help Nikki overeind. We kijken naar de personen waar we tegen botsen.
Dit word echt moeilijk voor me, dus ik hou mijn mond. Ik kan eenmaal niet een grote mond hebben. "S....sorry." Hoor ik Nikki stotterend zeggen. Dankje Nikki. "Kijk toch uit je doppen." Zegt één van de jongens. "Hey laat ze toch." Zegt de ander. Ze kijken ons aan. "Het zijn die nieuwe meiden." Zegt de ander weer. "Ja dat merk ik." Lach de ander. "Ik ben Zack en dit mijn vriend Logan." Stelt Zack voor. Oke die ene Logan mag ik nu al niet en zo te zien Nikkie ook niet. We zeggen niks en lopen weg. "Ik haat Logan nu al." Hoor ik Nikki fluisteren. "Ik ook." Fluister ik terug.De rest van de dag verloopt best soepel. Niks bijzonders eigenlijk.
Iedereen is thuis. "Oke hebben jullie al iets ontdekt?" Vraagt Nikki. "Jeremy en ik hebben nog een rondje gereden en we zagen wel paar mensen helemaal zwart gekleed en een mes bij zich hadden." Zegt Nick serieus. "Dat moet wel iets betekenen." Zeg ik. "Trouwens Nick en ik hebben ook een bericht gekregen." Zegt Jeremy. "En dat is?" Vraag ik. "We gaan vanavond naar een casino om een goede spionnen te ontmoeten." Zegt Jeremy verder. "Mij best, maar moeten we dan nog steeds een pruik of lenzen in?" Vraagt Nikki. "Ze hebben als tip gegeven om er wel één van die twee aan te doen, dus of de pruik of de lenzen." Zegt Nick. Ik zucht. "Best." Zegt Nikki. "Kom Zara dan gaan we iets leuks aan doen, want dit vind ik echt niet meer leuk." Zegt Nikki. Ik lach en knik. Sinds dat Nikki een spion is geworden is ze wel veranderd, iets stoerder zal ik zeggen. Ik sta voor mijn kast, maar trek snel iets super leuks uit mijn kast en trek die uit. Na dat ik het heb aangetrokken heb ik besloten dat ik mijn lenzen laat zitten, want die pruik jeukt zo erg.
Ik loop naar Nikki's kamer en zie dat Nikki nog aan het kijken is wat ze wilt aandoen. "Zal ik je helpen?" Lach ik. Ze knikt. Ik loop naar haar kast en zie al snel iets leuks. "Hier trek dit maar aan." Zeg ik. "Thans jij bent hier echt veel sneller in dan ik." Lacht Nikki.
Ze heeft het aangetrokken en doet haar pruik af. "Die pruik jeukt zo erg." Zegt Nikki. "Zeg mij wat." Zeg ik. Ze houdt wel haat lenzen in. "Kom laten we maar gaan." Zeg ik.<zie media voor kleren>
We zitten ondertussen in de auto opweg naar de casino. Nick rijd en jeremy navigeert. Nikki en ik zitten lekker te kletsen.
We zijn aangekomen bij de casino. In de auto hebben we nog meegekregen dat we wel onze echte achternamen moeten zeggen anders komen we niet naar binnen. Ook hebben we voor de zekerheid een pistool mee. Daarom heb ik een hele weide rok aan gedaan.
We stappen uit en lopen naar de ingang. We zien dat er bewakers staan.We staan bij de bewakers. "Nikki Star." "Zara Larsen." "Nick Forward." "Jeremy Walsh." Ze kijken ons aan en knikken. We gaan naar binnen en kijken rond. We zien een groep mensen naar ons gebaren en lopen erop af. We zijn bij de groep aangekomen en OMG!
JE LEEST
A New Begin, A New Start. •deel 2• ✔
Adventure{Dit is het vervolg van Nerd or Spy!!! Je kan hem ook lezen zonder dat je Nerd or Spy hebt gelezen, maar als je hem leest snap je het boek beter😉} Nikki, Zara, Nick en Jeremy moeten naar een nieuwe plek, omdat ze ontmaskerd zijn als spionnen. Ze k...