HDS 20

941 45 0
                                    

POV. Logan.

We (zack en ik) Wachten buiten bij de deur van de organisatie S.I.V. Vandaag zouden wij de vier top spionnen ontmoeten van S.I.V. Meer uitleg heb ik niet gekregen en ik ben hier naar toe gestuurd samen met Zack. "Kom binnen!" hoor ik onze baas zeggen. En we lopen naar binnen. Mijn ogen Vallen meteen de twee meiden die op hun stoelen zitten. Wtf?! Het zijn Nikki, Zara, Jeremy en Nick?!

POV. Nikki

"Als het goed is moeten jullie elkaar kennen vanwege school?" vraagt de directer van W.Z.C. We knikken allemaal. "Het is vast raar dat jullie elkaar nu zo zien aangezien jullie niet wisten van elkaar dat het spionne waren." zegt mevr. Stateside. "Nou ik leg het even uit. Nikki Star. Zara Larsen. Jeremy Walsh en Nick Forward. Mijn vier top spionnen. Ze zijn hier undercover vanwege dat ze in hun vorige missie werden ontmaskerd." legt mevr. Stateside uit waarop de jongens vervolgens knikken. "Dit zijn Logan Anderson en Zack Traison." zegt de directeur. Waarop wij vervolgens knikken. "Jullie krijgen van ons een nieuwe missie, omdat we deze eigenlijk al een tijdje van plan zijn, maar niet zo sterk waren als MVM. Nu zijn we met zes super spionnen die dat wel aankunnen." zegt mevr. Stateside. "En wat is precies de missie?" vraag ik.

"Jullie missie is om MVM voor goed uit te schakelen door het hoofdkwartier te verwoesten en de baas te vermoorden. En Nikki. We gaan jouw moeder redden." zegt mevr. Stateside. Mijn. Moeder. Redden. Eindelijk! "D......d...dank je." zeg ik nog onbegrijpelijk. "En hoe willen jullie dat wij dat doen?" vraagt Logan. "Ja hun hoofdkwartier ligt volgens mij ergens in Miami ofzo." zegt Zack. "Weten jullie waar mijn moeder is?" vraag ik. "Wat jullie doen leggen we zo uit. Ja klopt. Het hoofdkwartier ligt in Miami waar jullie dus heen gaan en Nikki we wisten pas sinds kort dat je moeder bij het hoofdkwartier is verstopt." legt mevr. Stateside uit.

De hele middag hebben we heel het plan besproken. Wij zessen gaan verlopig nog extra veel trainen en nieuwe vechttechnieken leren. Dan is de bedoeling dat we aanstaande vakantie (van school) naar Miami vliegen of eerder. Wat we daar gaan doen is zo onopvallend mogelijk binnen het hoofdkwartier sluipen. De jongens regelen de bommen. Zara en ik regelen mijn moeder. De rest moeten we nog bedenken ect.

We staan allemaal op en lopen weg. "Dus." begint Nick ongemakkelijk.
"dus.." zegt Zack. "We gaan er voor?" vraagt Logan. Iedereen knikt. Dan zijn we tenminste ergens over eens.
Dit word echt een nieuw Avontuur. ALWEER.

~•~

De volgende dag sta ik vroeg op, omdat we van plan zijn om vandaag nog de extra plannen te verzinnen. Zoals gepland wacht iedereen bij het kantoor van S.I.V.

"Dus wanneer gaan we." begin ik meteen, wanneer we de kamer zijn in gelopen. "Ik dacht om er zo snel heen te kunnen." zegt Zara. "Ik ook wel." zegt Logan. "Ik ook, ik wil dat ik mijn moeder zo snel mogelijk weer zie." zeg ik vastberaden. "Dus wanneer?" vraagt Jeremy. "Aankomend weekend?" Stel ik voor. "Dat is overmorgen toch?" vraagt Zack. "Goed geraden." zegt Nick. Iedereen knikt en
Zo lopen we naar school.

Natuurlijk hebben we wel meer dingen besproken, vliegtuigen geboekt en de plannen doorgenomen. maar opzich is er niet veel veranderd, dus dan hoef ik jullie niet twee keer hetzelfde te zeggen.

~•~

Het is dan eindelijk de dag dat ik en onze team naar het hoofdkantoor gaan van MVM. Eindelijk kan ik weer mijn moeder bevrijden En MVM komen er niet zomaar er mee weg. Hun pakken mijn moeder ik pak hun kantoor. Hadden ze maar nooit aan mijn moeder moeten komen. Maar waarom? Ze weten toch niet dat is spion ben of wel? En waarom persen mijn moeder? Ze heeft niks fouts gedaan. Veel vragen spoken rond mijn hoofd en geen één van die vragen kan ik beantwoorden. Ik heb gelukkig gisteren mijn koffers al ingepakt. Ik ben ook niet naar school geweest. Ik heb alleen maar zitten te trainen en te trainen, want hier komen ze niet levend mee weg en daar ben ik zeker in. Ik ben nooit de persoon die mensen meteen wol vermoorden, maar mijn moeder van me afpakken gaat echt te ver. Ik zucht diep. Pak mijn koffer en vertrek. Naar Schiphol. Hier kom ik dan.....

A/N OMG ik sta gewoon in #2 in Avontuur!!!!! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie mijn boek lezen en stemmen! Hier is dan de langere hoofdstuk dat ik jullie had beloofd. Helaas iets minder spannend, maar daar hoef je de volgende hoofdstukken geen druk over te maken (hopelijk).

PS. Ik heb ook een nieuw boek als je het nog niet wist😏😅. Dit check hem ook!

Xxx- Celinaaaaa_

A New Begin, A New Start. •deel 2• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu