HDS 8

964 45 2
                                    

POV. Nikki.

Ik spring wakker. Pfuw het was maar een nachtmerrie. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd af. Ik leun tegen mijn bed en begin te huilen. Denken aan mijn moeder en wat er met haar kan gebeuren.

POV. Zara.

Erg het is al 1:00 in de ochtend en ik kan nog niet slapen. Jezus, waarom ik weer. Ik begin bijna in slaap te vallen, maar dan hoor ik iemand huilen. Ik luister nog goed en bedenk me dat Nikki aan het huilen is. Ik stap rustig uit mijn bed en wankel naar Nikki's kamer.

Ik doe voorzichtig de deur open en zie inderdaad dat Nikki aan het huilen is. Ik loop naar haar toe en trek haar in een knuffel. "Dankje." hoor ik haar zachtjes zeggen.

"Gaat het?" vraag ik wanneer ze klaar is met huilen. Ze knikt. "Mag ik weten wat er aan de hand was?" vraag ik voorzichtig. Ze knikt. "Het ging over mijn moeder." zegt ze en begint weer zachtjes te huilen. Ik trek haar weer in een knuffel. "Het komt echt wel goed en anders gaan wij haar redden." probeer ik haar te zeggen. Ook al wil ik zo graag Nikki helpen met haat moeder, maar ik weet gewoon niet hoe.

Het is ondertussen al bijna 2:00. Dat word een kort nachtje. "Sorry als Ik je heb wakker gemaakt. "Maakt niet uit." zeg ik. "Zullen we vandaag iets leuks gaan doen?" zeg ik. "Bedoel je niet morgen?" zegt ze lachend. Ik wijs naar de klok. Nikki's mond vormt in een O- vorm. "Oepsie." zegt ze. Ik moet lachen en zij uiteindelijk ook.

Ik word wakker en zie dat Nikki naast me slaapt. Ik moet lachen, maar sta snel op. Ik ga naar mijn eigen kamer en pak daar ene setje kleren uit en doe die aan. Eenmaal als ik terug ben gekomen zie ik dat Nikki ook al is aangekleed. "Hey." zegt ze slaperig. "Hoi." zeg ik moe terug. We doen ons pruiken op en onze lenzen in en gaan weer naar beneden.

"Hey meiden." hoor ik vanuit de keuken. "Hij jongens." zeg ik terug.
"We hebben vandaag een afspraak bij S.I.V." zegt Nick. "Waarom?" zegt Nikki verveeld. "Weet ik veel, zeker weer iets over de missie." zegt Jeremy. Ik knik.

Ik pak mijn spullen en mijn gymtas en zet ze in de auto net als Nikki. We rijden weg naar school en niet later zijn we er. Nikki en ik stappen als eerste uit, want ja we moeten ons zelf nog steeds 'verbergen'. Eerste uur gym. Yeey, zo leuk en helemaal wanneer ik super moe ben. (Sarcasme als je me begrijpt)

Samen met Nikki lopen we naar de kleedkamers. Nikki en ik worden ruw geduwd. Auw. Ik kijk voor me uit en zie de huppeltrutten/ poederdozen. Dat zijn meiden met TE veel makeup, te veel inkijk en de rest weet je zelf wel. Denk ik. Ik geef ze een kille blik en loop weer weg. Ik kleed me snel om en Nikki ook. Als iedereen weg is gaan Nikki en ik pas, want we kunnen moeilijk iedereen vertrouwen met onze spullen.

We lopen de zaal binnen en voel al heel wat ogen op ons landen. Ik kijk even rond en beland al snel in de ogen van Logan. Hij kijkt me verward aan, maar opeens geeft hij een blik van 'ha- ik- weet- het'. Ik kijk naar Zack, maar die is in de ogen van Nikki belandt. We lopen weg en gaan op een bankje zitten.

A/n heyy hopelijk vonden jullie dit hds leuk, misschien een beetje saai, maar ik de rest vind ik persoonlijk nog wel mysterieus/ spannend. Dus er komen nog heel veel dingen aan!!!

Xxx- Celinaaaaa_

Please Follow-Vote- comment!

A New Begin, A New Start. •deel 2• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu