^Foto van nieuwe personages ( je kont er nog wel achter 😉)^
POV. Nikki.
We zijn net klaar met 4 rondjes rennen. Ik zie sommige die al moe zijn, maar ik ben dat dus niet. Net zoals Nick, Zara en Jeremy.
We gaan weer terug naar het bankje zitten en luisteren aandachtig wat we vandaag gaan doen.
"Vandaag gaan we iets bijzondere doen! Iets wat maar 1x per jaar wordt gedaan en dan met verschillende sporten die best wel bijzonder zijn." legt onze gymdocent uit. "Wat we vandaag gaan doen is kickboxen!" zegt onze gymdocent te anthousiast. "En dat miet u gaan doen!" schreeuwt een van de jongens. Iedereen moet lachen. "Nee, maar wel twee jongens die hier talenten in zijn. Hier zijn Dylan en Cole!" zegt onze gymdocent.
Ik zie twee jongens naar binnen komen. Ik kijk rond en zie alle meiden al meteen te fluisteren en te lachen. Wauw niet opvallend hoor nee.
Ik kijk nog even goed naar de jongens, nee dat kan niet, nee zijn ze dat echt. De jongens kijken me ook aan. Ik ren naar ze toe en geef ze een lange knuffel.
(Je ziet op het begin hoe Cole en Dylan eruit zien, ja het is een tweeling)
*flashback*
Nikki toen ze 5 was.
"Mama, ik wil niet naar school." zeur ik. "Nee je moet naar school." zegt ze streng. Ik zucht en loop met mijn moeder naar binnen. Iedereen is aan het spelen en ik sta hier alleen. "Schatje, veel plezier. Mama moet nu naar haar werk ja?" zegt ze en geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Ik loop naar binnen en hang mijn jas en tas op.
Ik loop naar binnen en zie mijn nieuwe juffrouw. "Hey, Jij moet zeker Nikki zijn?" zegt de juffrouw. Ik knik. "Nou ga maar bij de jongens zitten." zegt ze en wijst naar een tafel waar twee jongens zitten. Ik loop er naar toe. "Hoi ik ben Nikki." zeg ik blij. "Ik ben Cole." "ik ben Dylan." zeggen ze. "Waarom lijken jullie zo erg op elkaar?" vraag ik.
"Wij zijn een tweeling." zegt Dylan. "Een tweeling?" vraag ik. Ze knikken.Het is pauze en ben met Dylan en Cole aan het spelen. "Wat zijn jullie lievelingsdieren?" vraag ik. "De mijne is een hond." zegt Cole. "De mijne ook." zegt Dylan. "Ikke ook!" zeg ik blij.
"Zullen wij beste vrienden worden?" vraag ik. "Voor altijd?" vraagt Dylan. Iedereen knikt en geeft een high5.
Nikki 15 jaar.
"Mama waar zijn Dylan en Cole, ik ben naar ze toe geweest, maar ze zijn er niet." vraag ik aan mijn moeder. "Wist je dat dan niet?" zegt ze verbaast. "Nee hoezo?" "Ze zijn vandaag verhuist." zegt ze..
*einde flashback*
Ik moet denken aan de eerste ontmoeting. "Ik heb jullie gemist." fluister ik. "Wij jou ook." fluisteren ze.
"Kuch kuch" ik draai me om en zie iedereen staten. Ik word rood en ga weer terug zitten. "Jij gaat me dadelijk een hoop uitleggen." fluistert Zara. Ik moet lachen, maar ben snel stil.
JE LEEST
A New Begin, A New Start. •deel 2• ✔
Aventura{Dit is het vervolg van Nerd or Spy!!! Je kan hem ook lezen zonder dat je Nerd or Spy hebt gelezen, maar als je hem leest snap je het boek beter😉} Nikki, Zara, Nick en Jeremy moeten naar een nieuwe plek, omdat ze ontmaskerd zijn als spionnen. Ze k...