"(Y/n), řekl jsem ne!" řekne Tony přísně.
Potlačíš zavrčení, ale zamáváš rukama ve vzduchu, abys dala najevou svůj vztek. "Ale tati, není to špatnej chlap!"
"Nikam s ním nejdeš, konec."
"Proč? Dej mi jeden dobrej důvod proč-"
Tony se otočí na své židli a zvedne prst do vzduchu. "Má vymytej mozek, je to vrah, má kovovou ruku, má problémy s psychikou a mohl by tě zabít, aniž by se sna-"
"Ale on mě potřebuje, tati," podrbeš si ruku. "A on potřebuje mě."
Odfrkne si. "Nepotřebuješ ho, (Y/n)."
Zaměříš se na jeho oči. "Buďto přijmi, že spolu jsme a nebo ne; mně je to jedno." S posledním slovem u mizíš z jeho dohledu do pokoje, kde se Bucky schovává.
"Hej," zamumláš, zavíráš dveře a zanedlouho už jsi v jeho náruči.
"Nepodporuje to, co?" zabrblá.
Rukou mu jemně projedeš vlasy. "V pohodě, Bucky, on si zvy-"
Dveře se rozletí a Tony vpadne dovnitř. "No to si-"
Bucky se lekne a odskočí od tebe. Automaticky ho chráníš svým tělem, jako štít.
"Slyšel si někdy o klepání?" zavrčíš.
Tony ukáže na Buckyho. "Jak dlouho tu je? Jak se dostal přes zabezpečení?"
"Nejsem tu dlouho, pane," řekne Bucky, pokládajíc jeho protézu na tvé rameno, čímž Tony ztuhne. "A Jarvisovi se evidentně líbím."
Tony si povzdechne a zadívá se na vás opravdu dramaticky. "Proč je tak težký vychovávat děti-?"
"Jsem dospělá, tati!" opáčíš a padneš do náruče Buckymu.
"Víte co? Dělejte si, co chcete. Když jsi šťastná, já jsem taky," zamumlá Tony a odchází z pokoje. O chvíli později strčí hlavu do dveří. "Ale nedělejte nic, co by mě nutilo použít špunty do uší, jasný?"
ČTEŠ
Marvel Imagines [CZ]
FanfictionJednodílné či dvoudílné povídky s Vašimi oblíbenými hrdiny, antihrdiny či záporáky. IMAGINES JSOU PŘELOŽENÉ OD IMAGINE MARVEL NEVLASTNÍM NIC ---------------------- I DO NOT OWN ANYTHING ORIGINAL STORY BY: IMAGINEMARVEL