Bucky - žiletka

1K 62 2
                                    

Pro Pána Jána, moje překlady jsou 379. ve fan fikcích! :3 moc díky všem! Sice to není nejlepší díl na oslavu, ale snad neuroníte slzičku:)

Varování: Obsahuje sebevraždu. Jestli vám toto téma není příjemné, nečtěte.


Nemůžeš spát. Nemůžeš jíst. Nemůžeš žít. Smutek tě požírá, vysává z tebe štěstí a nahrazuje ho sebenenávistí. Nevydržíš takhle další den.
Zvedáš malou žiletku, usmívající se zlomeně.
„(Y/n)?" řekne Bucky zpoza koupelnových dveří.
Nestaráš se, jen přilneš kov více do své ruky. Když se zařízne, vzdech ti utíká ze rtů.
„(Y/n)!?" poví znovu, tentokrát se ale snaží otevřít dveře. Ještě, že jsi je zamkla.
Slzy ti proudí po lících, když více zařízneš do kůže, koukající se na strůžky krve.
„Jestli ty dveře hned neotevřeš, vykopnu je!"
Nejistě přemisťuješ žiletku do druhé ruky. Zadusíš vzlyk.
„10."
Čepel položíš na zápěstí a zatlačíš.
„9."
Rychlým tahem přejedeš přes kůži, trhá se jako pavučinka. Projíždí tebou bolest.
„8."
Znenadání toho všeho lituješ, když se zadíváš na své zakrvácené ruce.
„7."
Čepel padá na zem z tvého vlhkého sevření, a ty padáš za ní.
„(Y/n)!" Bucky zakřičí. V další sekundě se dveře otevírají a Bucky se složí vedle tebe. „O-o můj bože!"
„B-bucku, j-je mi to líto," zašeptáš chraplavě.
V návalu paniky tě Bucky chytá do náruče a mačká tě v drtícím objetí. „Proč? Proč bys to dělala?"
Otevřeš ústa, abys promluvila, al pouze vydechneš vzduch.
„(Y/n)? N-ne! Neumírej mi tu!" Buckyho hlas je na pokraji hysterie.
Cítíš, jak tě pokládá dolů. Pak jsou ručníky přitisknuty na tvá zápěstí, aby zastavily krvácení, ale už cítíš, jak tě temno volá na svou stranu.
Z posledních kousků sil vydechuješ. „Miluji tě." A poté jsi pryč jako lusknutím prstu.
Bucky kolébal tvé ledové tělo. Jeho vzlyky agónie proplouvaly místností jako smuteční báseň.

Marvel Imagines [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat