Velmi nervózně zápasíš s lemem tvé nové SHIELD bundy. Poskočíš, když výtah oznámí svou přítomnost na stejném patře. První den v práci a už jdeš pozdě. Jelikož se stále snažíš zapnout si bundu, nekoukáš dopředu a prostě vyrazíš. Jenže se odrazíš od něčeho velmi tvrdého, co vydá jemné upísknutí.
"Jejda, promiň!" vydechneš. "Nekoukala jsem na..."
Steve Rogers se sladce usměje. "To není problém, madam."
Přikývneš a a ustoupíš do strany, ale on s úšklebkem na tváři kopíruje každý tvůj pohyb. Takhle to Pokračuje, dokud tvé tváře nenaberou červenou barvu.
"Já jdu vpravo, vy vlevo, hm?" řekneš.
Kývne na souhlas, přesto udělá stejný pohyb doleva. "Pardon, zapomínám, která je která."
Usměješ se. "Žádný strachy. Jen jděte sem a já jdu-"
"Říkám vám, že tohle bude na dlouho. Má orientace v prostoru je velmi špatná."
"Co kdybyste prostě stál a já vás obešla?"
Zdvihne obočí. "To pak už není sranda."
Tvá brada skoro padá k podlaze. On to dělá naschvál? "N-no, já... Já jsem tu nová a nechci dostat hned výpověď. Takže kdybyste mě omluvil-"
Stále následuje tvé kroky, takže do něj stále narážíš. "Myslím, že budete v pořádku, slečno...?"
Chvíli ti nedochází, co po tobě chce. "Aha, jasně. Jsem (y/n)."
"No, (y/n), co kdybych vás doprovodil, ať už jdete kamkoliv?"
Neodmítla jsi tak štědrou nabídku. Následovala jsi ho přes velitelství, aspoň jste si cestou povídali. Tedy, ty jsi mluvila. On pouze flirtoval, díky čemuž si vždy zčervenala. A než sis uvědomila, že tě celou dobu vede od tvého místa určení, bylo už pozdě."Takže, (y/n), nechtěla byste někdy někam zajít?" zeptá se s rozšířenýma očima.
Řekla si ano.
ČTEŠ
Marvel Imagines [CZ]
FanfikceJednodílné či dvoudílné povídky s Vašimi oblíbenými hrdiny, antihrdiny či záporáky. IMAGINES JSOU PŘELOŽENÉ OD IMAGINE MARVEL NEVLASTNÍM NIC ---------------------- I DO NOT OWN ANYTHING ORIGINAL STORY BY: IMAGINEMARVEL