Váš první polibek s Pietrem byl sotva na rty. Podruhé sis myslela, že umíráš. A potřetí si byla vášnivě opřena o zeď, že i Steva málem chytil infarkt, když na vás narazil.
Zrovna teď se balíš na další misi, jemné zaklepání tě ale vyruší.
"Dále!" zvoláš. Nezaujme tvojí pozornost, dokud osoba nezamkne dveře.
Cítíš okolo sebe lehký vánek. Pietro.
"Toužila si mě vidět, ne?" škádlí tě. Protočíš oči a dál balíš.
"Ne." Jakmile jsi to slovo vyslovila, Pietro tě přimáčkne na zeď.
Uculíš se. "V tom případě se pletu. Byl jsem to já, kdo po tom toužil."
Zčervenáš. "A proč to tak je?"
Jeho oči spočinou na tvé rty. "Pár důvodů by se našlo."
Předtím, než jsi mohla pronést protest, naklonil se k tobě a dravě si podrobil tvé rty. Vaše obvyklé polibky jsou jemné a sladké, ale tentokrát to byla úplně jiná úroveň.
Jemně ti přejíždí prsty přes boky, jen aby si tě přitáhl blíže.
Na chvilku ses od něj odtáhla, protože přece taky musíš dýchat. Ani sis neuvědomila, že tě Pietro přesunul na postel.
Zadíváš se mu do očí.
"Pietro, musím jít. Mise, pamatuješ?" řekneš, vyklouzneš z jeho objetí a jemně osaháš své popraskané rty. "To vůbec nebude nápadné."
Otočíš se na Pietra, který si protahuje prsty.
"Co se děje?" zeptáš se, pokládající ruku na jeho rameno. Jakmile se ho dotkneš, rychle se zase odtáhneš. "Ty...vibruješ?"
Postaví se a chytne tě za ruku. Zvuk brnění smíchán s divným pocitem stačí na to, aby ses rozklepala.
"Co? Proč vibruješ?" zamračíš se. "To je špatně?"
Pietro se hravě uculí. "Bojíš se o mě?"
"Co když jo?"
"Vibruju, jelikož jsem příliš šťastný," vysvětlí, čímž tě přinutí se zasmát. "Takhle mi to Stark vysvětlil."
Přikývneš a svou tašku si přehodíš přes rameno. "A jak si našel svůj vibrující talent?"
Sleduje tě ke dveřím. "Poprvé jsem si toho všimnul, když na nás Steve poprvé narazil. A pak se to děje pokaždé, když jsem s tebou."
Sevře se ti srdce, ale jdeš dál. "Takže to znamená...?"
"Že tě miluju."
Zastavíš se v půli cesty. "Co-?"
"Dělej, (y/n)!" zařve Clint a běží za vámi. "Musíme jít."
"Pospěš si, staříku!" bere tě do náruče a zmizí bez dalšího slova.
Clint zatne čelist. "Jednoho dne ti přilepím boty k podlaze," zamumlá.
ČTEŠ
Marvel Imagines [CZ]
FanfictionJednodílné či dvoudílné povídky s Vašimi oblíbenými hrdiny, antihrdiny či záporáky. IMAGINES JSOU PŘELOŽENÉ OD IMAGINE MARVEL NEVLASTNÍM NIC ---------------------- I DO NOT OWN ANYTHING ORIGINAL STORY BY: IMAGINEMARVEL