CAPITOLUL 7
Vorbele lui imi rasunau in minte, acoperind celelalte ganduri care se agitau. Eram incapabila sa gandesc rational, toate acele senzatii noi pusesera stapanire pe mine, pe corpul meu si voiam doar sa descopar mai mult. Oare cat de departe putem ajunge?
Atentia mi-a fost captata de buzele calde ale lui Harry, care desenau saruturi catifelate pe pielea mea. Simteam respiratia lui fierbinte arzandu-mi corpul, iar focul din interiorul meu era mai puternic, ca niciodata. Imi saruta buzele pasional, in timp ce mainile lui imi alunecau pe trup, atingandu-mi sanii, framantandu-i putin, coborand spre abdomen, lasandu-se cat mai jos.
S-a oprit pe pantec, facand bucle interminabile de la o margine la cealalta, in sus si in jos, de-a lungul si de-a latul, explorand fiecare particica de piele. A ezitat pentru un moment, prelungind clipa si jucandu-se cu banda boxerilor de pe mine.
Mana lui a trecut usor mai jos, lasandu-se pe coapse. Degetele lui indraznete imi masau delicat pielea, apoi s-au strecurat intre coapsele mele. A fost acel moment in care am inghitit puternic in sec, avand o urme arzatoare de dorinta, incantare si putina teama.
Mi-a lasat un ultim sarut pasional si scurt, apoi limba lui a coborat pe gatul meu, oprindu-se pentru un moment. Si-a facut loc usor spre stern, inconjurandu-mi sanii cu mici cerculete umede. Limba lui calda imi crea fiori de placere, care se raspandeau in tot corpul si se lasau usor spre pantece, transmitand socuri electrice in interior.
Am gemut infundat cand gura lui priceputa mi-a prins unul dintre sani, rotindu-si limba in cercuri si sugandu-l ca pe un jeleu. Mana libera il strangea usor pe celalalt, iar eu mi-am lasat capul pe spate savurand si memorand fiecare moment. A continuat procedura si la celalalt san, avand grija sa nu lase vreo particica nesarutata.
Am inghetat cand i-am simtit mana calda strangandu-mi usor vulva.
- Ah, iubito! Esti atat de... pregatita pentru mine!
Geme in acelasi timp cu mine. Vorbele lui vibreaza peste abdomenul meu.
Degetele sale lungi imi apasau feminitatea, folosind mai multa presiune asupra clitorisului. Mici gemete imi paraseau buzele, in timp ce mana lui se plimba de-a lungul intrarii mele. Simteam cum mi se contracta muschii, in interior, parca asteptand ceva care sa umple golul. Ca si cum fluturasii din stomac au zburat mai jos, intalnind atingerile lui Harry.
- Ar trebui sa renuntam la astia..
Spuse in timp ce se juca cu elasticul boxerilor.
A inceput sa zambeasca pervers, atunci cand mi-a vazut expresia fetei. Paream o virgina fricoasa, ceea ce nu eram... eram doar fricoasa, asta pentru ca fiecare atingere a lui imi taia respiratia, iar fiecare vorba pe care mi-o adresa ma nelinistea.
- Relaxeaza-te, iubito!
A folosit un ton senzual, iar corpul meu parca a raspuns imediat vorbelor sale. Faptul ca mi-a spus "iubito" , atunci cand eu nu eram asa, m-a facut sa ma topesc, precum cubul de gheata cu care se juca mai devreme.
- Doar uita de tot... Sau lasa-ma pe mine sa s-o fac. Spuse zambind pervers. Nu esti curioasa cum voi face asta? Imi sopti pe un ton la fel de senzual ca pana acum. Pentru ca daca esti, o sa-ti fac un rezumat amanuntit, apoi o sa trecem la practica. Sa iei notite! Spune-mi, vrei?
- Mhâm... Am mormait ceva in semn de apreciere.
- Vrei sa stii? Spuse muscandu-mi pielea jucaus. Am marait din nou. Desigur ca vrei! Zambea.
La dracu, normal ca voiam sa stiu! Si nu mai suportam asteptarea, pentru ca fiecare vorba si atingere a lui ma faceau sa ma topesc, iar el asta voia sa faca. Sa ma innebuneasca si sa il rog sa faca ceva pentru mine. Ma chinuia cu atingerile lui lente si fine, iar privirea sa perversa se juca pe corpul meu, analizand fiecare detaliu.
- Si stii ce e cel mai interesant? Dupa expresia lui ma asteptam la o bomba. Genul aceleia cu ceas, care ticaie pana cand buzele lui perfecte creaza sunete la fel de perfecte. Si numaratoarea a inceput...
- Nici macar nu va trebui sa fac sex cu tine, ca sa te invat ce inseamna "placerea" . Spune mentinandu-si zambetul pe chip, iar bomba exploda.
Cum adica sa nu faca sex cu mine? De ce nu vrea asta? Si frustrarea reaparu. Se intampla exact ca la sarut, doar ca acum sunt aici, aproape dezbracata, cu corpul sau de zeu peste al meu, gata sa-i cred si sa-i urmez fiecare cuvant, iar el imi spune asta... Eram gata sa ma daruiesc lui si nu am nicio idee de ce. Poate din cauza atragerii ciudate pe care o simt pentru el. Ar fi fost primul dupa noaptea in care m-am imbatat si cea in care aproape am fost violata. Nu, amintiri urate, nu-mi stricati momentul!
Am fost strabatuta de un fior fierbinte, apoi gandurile mi-au inghetat si tot ceea ce auzeam erau vorbele lui Harry. Vorbele perverse care imi descriau in amanunt fiecare lucru pe care el mi-l va face. Isi plimba nasul pe abdomenul meu, sarutand din cand in cand piele fierbinte. Parea ca-mi vorbeste intr-o limba straina, una a seductiei, ceva mai erotic decat am vazut sau am auzit vreodata. Rezumatul lui perfect si detaliat mi-a facut buzele sa paraseasca niste sunete sincere, care exprimau dorinta.
- Tine minte, Kim: o sa fac doar ce-mi ceri tu sa fac!
Ce vreau eu... Ce vreau?
L-am lasat sa-mi desfaca usor picioarele, dar nu cred ca am avut de ales. Eram incapabila sa formulez un cuvant sau sa ma impotrivesc. Ii simt respiratia plimbandu-se de-a lungul meu.
- Mirosi atat de bine, Kim!
- Harry, te rog!
E tot ceea ce pot rosti cu respiratia aproape taiata. Incerc sa-mi strang picioarele pentru a obtine putina ferecare, dar el e acolo.
- Despre ce vorbesti, iubito?
Ma tachineaza.
- Te rog, fa-o!
- Ce anume sa fac? Sunt aici -imi maseaza feminitatea, cu o presiune mai mare in zona clitorisului, ca sa simt exact locul in care se afla- pot sa fac orice, orice imi ceri!
Zambeste pervers.
- Orice?
Spun impingandu-ma spre el, intalnindu-i atingerile.
- In afara de sex, nu o sa ma culc cu tine acum!
- De ce?
- Nu o sa discutam despre asta, acum. Taie firul conversatiei. Deci spune-mi ce vrei, pana nu ma razgandesc!
Ma chinuie.
- Fa-o! Ce mi-ai spus ca o sa faci!
Reusesc s-o spun si imi ridic privirea catre tavan.
- Cum sa fie, Kim? Asa?
Isi lipeste buzele salbatic de vulva mea, jucandu-se prin materialul rosu al boxerilor. Limba lui creeaza cerculete pe micutul pachet de terminatii, iar eu gem mai tare cand lasa o mica dara de placere cu dintii.
- Fara...
E tot ce pot sa soptesc.
- Fara ce, Kim? Vorbeste cu mine, spune-mi ce sa-ti fac!
- Da-i jos...
- Despre astia vorbesti?
Am simtit materialul lenjeriei alunecandu-mi pe picioare, in curand ramanand dezbracata, in fata privirii de jad pe care Harry o arunca asupra corpului meu, ca pe niste sageti. Corpul meu fierbinte a fost strabatut de sagetile glaciale. Numeroase sageti usturatoare, care se infigeau in trupul meu, eliminand o electricitate ciudata, o gheata de foc.
Pentru un moment, imaginea lui Harry jumatate dezbracat, stand deasupra mea, cu parul ravasit, a fost tot ceea ce conta. Aerul devenea greu respirabil, iar privirea lui intensa contrasta cu buclele ciufulite, facandu-l sa para un zeu. M-am pierdut in paradisul ascuns din ochii lui. Orice urma de timiditate disparuse. Nu ma puteam gandi nici macar la faptul ca il cunosc doar de cateva zile. Toate intrebarile si gandurile care nu-mi dadeau pace, nu disparusera, dar in acel moment nu contau.
M-as putea uita zile intregi la acea imagine, fara sa ma opresc. Asta facea si el, se uita la mine fascinat, contactul nostru vizual fiind un fel de vraja. S-a ridicat, asezandu-se peste mine. Mi-a sarutat buzele apasat, asa cum n-a mai facut-o niciodata. I-am prins umerii si l-am tras mai aproape de mine. Ii simteam muschii contractandu-se deasupra mea.
CITEȘTI
Dark Paradise [A Harry Styles Fan Fiction]
FanfictionIntr-o singura noapte, viata lui Kimberly Rey a luat o intorsatura neasteptata. Adolescenta bogata parea sa aiba o viata perfecta. Era nelipsita de la petreceri, dar popularitatea ei nu umplea golul pe care il simtea, nici alcoolul sau drogurile pe...