CAPITOLUL 3
Harry's POV
Incercam sa ma axez pe altceva, sa-mi gasesc o ocupatie, insa nu puteam! Nu puteam sa abandonez acei ochi puri, albastri, acum cand au nevoie de mine!
Mintea mea incerca sa ignore strigatele din jurul meu, sa conceapa un plan. Nu puteam sa ridic privirea din pamant, sa vad cum nemernicul ala o tortureaza asa cum a facut cu multe fete.
Avea o tactica dezgustatoare: amana momentul cat putea, o facea sa sufere. Rasul i se auzea in incapere atunci cand obtinea gemete de durere din partea fetei. Acel ras ironic, dispretuitor si demonic.
De aici si porecla, "Hiena" . Trebuia sa actionez repede nu voiam sa sufere.
"Acum ori niciodata! "
Nu am facut asta niciodata, Scott incerca sa ma protejeze, insa pentru ea, imi vand si sufletul! Ochii ei profunzi si chipul sau angelic m-au fermecat.
Imi duc mana la spate, unde aveam un pistol. Il prind de manerul rece si il scot.
Un clinchet care ii atrage atentia nemernicului. L-am privit in ochi, aproape ucigandu-l.
Acele secunde au durat o eternitate. Inima imi batea alarmata, iar respiratia o luase razna. Adrenalina imi curgea prin vene, facandu-ma sa-mi pierd ratiunea, sa nu mai pot distinge binele de rau. Aveam in mainile mele viata unui om. Un criminal, dar totusi un om...
Mi-am amintit toate momentele in care a facut nenumarate fete sa sufere, toti acei oameni pe care i-a omorat, toti acei copii pe care ii folosea in scopurile lui josnice. Era o calamitate, un nemernic, nu merita sa traiasca. Dar nici eu nu aveam dreptul sa-i iau viata.
Nu stiu ce se intampla cu mine... ezitam. Cu cateva minute in urma eram hotarat. Si asa trebuie sa fiu!
Incearca sa-si inghita strigatele, dar nu reuseste. Nu vrea sa-i vada pe ceilalti suferind. Nu, ea are nevoie de mine, nu o pot lasa... nu il pot lasa pe monstrul ala sa ii distruga viata!
Am tras o gura mare de aer, pe care aproape ca nu am simtit-o. O picatura de sudoare mi s-a prelins de pe o bucla rebela. Acela era momentul! Trebuia s-o fac! Trebuia sa o scap de suferinta, nu merita. E atat de fragila si delicata...
Mi-am fixat privirea intr-a lui. Ochii sai erau plini de frica si ma rugau sa nu fac asta. Probabil ca asa se simteau si toate fetele pe care el le-a violat. Teama, durere, frica. Era un las. Doar lasii isi masoara puterea cu o femeie.
Puteam sa-l las in viata, dar stiam ca va face in continuare mult rau.
Am folosit toata ura si furia pe care o simteam si am apasat pe tragaci.
Zgomotul focului de arma a umplut incaperea. Pistolul a eliberat un glont care se indrepta rapid catre el, in cateva secunde patrunzandu-i corpul.
A inceput sa se clatine, apoi si-a pierdut cunostinta, lasandu-mi o ultima privire plina de ura si durere. Trupul sau a cazut secerat pe jos, inconjurandu-se rapid de o balta rosie.
Degetele mele au slabit stransoarea, lasand pistolul sa cada pe podea. Mi-am privit mainile, "murdare" acum de sangele varsat . Dar nu regret! Am facut-o pentru ea.
Toti ochii erau atintiti spre mine. Tatal fetei parea usurat, in timp ce mama ei era in stare de soc, iar fratele sau ducea o lupta de supravietuire cu rana provocata de Hiena.
Corpul sau zacea pe podea, alaturi de cel al fetei. M-am apropiat de ea, dar era aproape inconstienta. S-a uitat la mine printre genele sale lungi, a incercat sa schiteze un zambet, apoi a inchis ochii. Nu puteam vedea acei ochi mari si albastri, in care imi gasesc raiul, dar si iadul.
CITEȘTI
Dark Paradise [A Harry Styles Fan Fiction]
Fiksi PenggemarIntr-o singura noapte, viata lui Kimberly Rey a luat o intorsatura neasteptata. Adolescenta bogata parea sa aiba o viata perfecta. Era nelipsita de la petreceri, dar popularitatea ei nu umplea golul pe care il simtea, nici alcoolul sau drogurile pe...