New home

1.5K 45 8
                                    

Buna, sunt  Nadya Ivashkov  am 18 ani  si sunt din Rusia . Eu impreuma cu fratele meu  Dimitri   si tata trebuie sa  ne mutat  in Londra , deoarece   tata  face trafic ilegal de masini.  Poate va intrebati  cum e viata de mafiot , nu e rea de loc  pentru ca  primesc tot ce vreau si joc baietii pe degete  .  Astea fiind avantajele dar exista si dezavantaje precum   dusmani lui tata care ne urmaresc si ne vor morti  si libinosii si bosorigii de parteneri de afaceri , dar nu toti sunt asa sunt si mici exceptii. Avand in vedere  ca tata e  traficant a trebuit sa fac  box si sa invat sa trag cu  arma .Am ca hobby cursele de masi  la care ies mereu pe locul doi  pentu ca fratele meu mi-o ia mareu inainte  avand in vedere ca sunt sora lui nu ar trebui sa ma lase sa castig? Nu am dreptate?Destul cu  descriere  pentru ca trebuie sa ma pregatesc de zborul  cu avionul , voi stiati ca sunt 3250 de kilometrii pana in  Londra ? Eu nu .  O sa fie un zbor de  4 ore  foarte plictisitor !

La  aeroport  a trbuit sa stam la o coada imensa,  bine ca am scapat  repede , iar acum sunt   in scaunul meu si astept sa decoleze  azionul.( dupa 4 ore )

-Nadya draga trezestete am ajuns . imi sune tata mangaindu-ma  pe crestetul capului.

-Hmm  , ce prost am dormit  in viata mea nu mai merg cu avionul .

Cand am ajuns in fata aeroportului  o matahala mare ne astepta , acesta ne-a luat bagajele si ne-a deschis usa sa intram in  masina .Aproape de casa tata mi-a facut semn sa ma uit pe gem  la casa cea noua care arata fantastic , chiar daca era mai mica decat cea din Moscova  arata ok .Matahala  care mi-a deschis usa am aflat ca il cheama  Milos  care era chiar simpatic .  Coborand din masina in fata casei ne asteptau  multi servitori printre care inca  4 matehale . Intrand in casa  mi s-a spus ca  voi avea camera pe partea dreapta , iar fratele meu pe stanga . Urcand scarile am observat la etaj  doar 3 camere , ma steptam la mai multe , dar ce sa fac trebuie sa ma obisnuiesc . Intrand in camera   m-a urcat direct in varful patului si  am incetut sa ma gandesc  cum va fi ziua de maine ( o noua scoala , colegi  noi  totul va fi nou ),  dar va trebui sa ma obisnuiesc .

A DOUA ZI

-Domnisoara Nadya  , v-am  adus micul dejun, doriti sa il serviti aici sau jos impreuna cu restul familiei ?

-Ce cauti aici ? inteb eu furioasa .Nu  vreu nici un mic dejun , iesi !

-Femeia speriata a iesit instant din dormitor , iar eu m-am culcat la loc.Nu dupa mult timp vine si tata care imi stica somnul  ca voi intarzila la scoala . Alt idiot care nu ma lasa sa dorm .

-Voi nu stiti decat sa scoateti omul din pepeni , nu vezi cat e ceasul?

-Nu vorbi asa cu mine  domnisoara ! Hai pregatestete  te asteapta  Dimitri jos la masina .

-Sa sti ca am si eu masine nu trebuie sa ma astepte .

-Acum  5 minute aveai , acuma esti pedepsita ,  cand o sa sti sa vorbesti frumos  o sa primesti masina inapoi. Atunci tata pleaca si ma lasa singura . In acel moment  incep sa tip si sa arunc cu lucruri prin camera .

-Asa iti tratezi tu fata tata? Dar nici un raspuns , doar Dimitri care tipa sa ma pregatesc ma repede .

-Stai asa ca vin ! Deschid dulapul si ma imbrac cu o pereche de   pantaloni negri ,un  maieu alb si peste un sacou ,dar sa nu uitam pantofii si geanta .Cand am iesit din casa fratele meu  era imbracat  ca de obiceu cu blugi negri si gaca aia care ma enerveaza .

-Buna  fratioare , ce faci ?

-Nu asa bine ca tine ,nu eu am stat sapte ore in baie .

-Da nu am stat mult !

Love VS HateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum