Marcus POV
A trebuit sa plec trei luni dar am reusit sa scap doar cu 2 saptamani. ,in Rusia pentru a ma initia in mafie .Iar acum ma filmez pentru a o intreba pe Nadya daca vrea sa fie sotia mea.
-Nadya, ne intalnim de cinci luni si inca trei in care am fost plecat si m-am gandit foarte serios la ceea ca-ti voi spune.(Parca vorbesc ca un avocat!?)in mintea lui.
-Ma uit in ochii tai si ma inec in ei.(Ma inec in ei ????) in mintea lui.
-Iubito,stii ca nu ma pricep sa-mi exprim sentimentele. Vrei sa fii sotiamea? Vrei sa te casatoresti cu mine?Vrei sa ne casatorim?Nadya!(Poti face asta) in mintea lui.
-Lucrurile marunte imi plac la tine .Mi se pare adorabil ca nu poti lua o decizie fara sa iti consulti prietenele si .Imi place ca te uiti la acelasi film trist ,,Titanic,, in continuu.
-Te iubesc ,Nadya ,si nu mai vreu sa petrec nicio zi fara sa stiu daca vei fi sotia mea.Imi vei face aceasta onoare? Vrei sa te casatoresti cu mine?
CUNUNIA
Nadya POV
Au venit multi oameni foarte importanti pentru mine,prietenii, familia si fratele meu.Imi faceam nunta in aer liber,asa cum mi-am dorit,ce mult as fi vrut ca si mama sa fie ....Aaaa,da nu v-am spus, mama a murit intr-un accident rutier cand eu aveam 16 ani.Putea fi salvata ,dar cand a ajuns la spital era prea tarziu,deoarece ambulanta a fost oprita in trafic si....
Ok ,gata avem o nunta de continuat.Am coborat jos ,tata ma astepta si avea mai emotii.
-Ce frumoasa esti!
-Multumesc.L-am prins de brat si am iesit .
-Ridicati-va .preotul
(Ziua cununiei a fost cea mai fericita din viata mea .Ma casatoresc cu barbatul visurilor mele si povestea noastra de dragoste era pe cale sa inceapa)Am depus juramintele , iar la sfarsit
-Poti saruta mireasa!preotul
Dupa ne-am dus si am dansat si am taiat tortul.
-Esti gata sa plecam de aici,dna Keller?
-Ar trebui sa te avertizez,am niste trucuri in maneca pentru luna de miere.
-Sa mergem.
-Bine.
Am aruncat buchetul si ghiciti cine l-a prins,Cristian.
-Ha ,v-am facut !
Dupa am plecat la masina pe care scria ,,Proaspat casatoriti,,.Vom merge in luna de miere in Pacificul de Sud in Nuku Hiva.
CITEȘTI
Love VS Hate
RomansaEa este fata fitoasa si foarte rea , iar El playboyul liceului care se culca cu fiecare fata care ii cade in mreje .Dar atunci cand se intalnesc pentru cei doi este doar un joc , pana cand dragostea isi face aparitia .Atunci el i-a spus N...