Marcus POV
Eram foarte curios sa stiu cum de aflase despre trecutul meu si dintr-o data am simtit cum o palma ma loveste.
-Sunt inca aici, trezirea!tipa Nadya la mine.
-Auuu, sti ca a durut?
-Si d-asta nu mai pot eu ,ai de gand sa imi raspunzi la intrebari?
-Da ,toate astea fac parte din trecutul meu , acum tu esti viitorul nu mai conteaza ce s-a intamplat.TE IUBESC DIN TOATA INIMA MEA.
Atunci am tras-o intr-un sarut pasional.
Nadya POV
Nu putam sa rezist tentatiei asa ca i-am raspuns la sarut si totul a venit de la sine.Mi-a dat jos tricoul ,iar eu am inceput sa ii desfac camasa aruncadu-i-o pe jos .Nu dupa mult timp am ramas doar in lenjerie, si-a pus mainile pe coapsele mele si m-a ridicat pe capota masinii.Ii simteam trupul strivindu-se de al meu.Am inceput sa ii desfac cureaua si slitul de la pantaloni .Dupa ce am scapat de ei mi-am plimbat mainile pe corpul lui bine lucrat pana am ajuns la membrul lui care devenea din ce in ce mai proeminent in slip. In timp ce el imi indeparta sutienul si slipul ,acelasi lucru incercand si eu am ramas in cele din urma goi .A inceput sa imi sarute tot corpul pana a ajuns la zona intima unde s-a oprit,m-a ridicat dupa masina si ne-am intins pe o patura (care nu stiu de unde a apartu!).El s-a ridicat m-a sarutat pe buze si in acelasi timp a intrat usor in mine ,incepand sa faca miscari de du-te –vino .Simteam cum presiune ma cuprindea ,am prins patura in maini si mi-am arcuit corpul.Marcus a inceput sa mareasca viteaza si simteam durerea care devenise placerea pe care mi-o oferea.Cand am ajuns la final a iesit din mine si s-a asezat pe patura stangandu-ma in brate .
-Te iubesc si te voi iubi pana la sfarsitul vietii!
-Si eu te iubesc!
Dupa 2 ore******
-Vrei sa te duc acasa?intreaba Marcus.
-Nu ,nu vreau sa merg acasa.
-Bine atunci facem o mica excursie. Imi sopteste suav Marcus
-Unde? Intreb eu curioasa.
-Ai sa vezi ,dar mai intai hai la cumparaturi.
-Ok ma cam speri putin?!
Marcus POV
Dupa ce am cumparat cateva haine si dupa cateva intrebari pe care Nadya mi le-a pus ,i-am spus intr-un final ca mergem la munte .
In drum spre cabana am cantat ,ne-am ciondanit si timpul a trecut mai repede.Ajunsi la cabana ne-am instalat, de fapt eu am carat bagajele si Nadya se tot uita pe geam la peisajul frumos .
-Maine de sculam de dimineata si facem drumetii ,da?inteaba Nadya
-Da ,dar nu de dimineata pentru ca o sa avem o noapte luuunga. Ii raspund si dau sugestiv din sprancene
-Asta sa o crezi tu.
-Deci nu o sa facem nimic?
-Ba o sa dormim.
Dupa ce ne-am certat eu am cedat si am facut cum a zis ea.Nu e drept, sunt baiat si am nevoi... Seara am facut un dus impreuna si ne-am culcat .
-Noapte buna, iubito!
-Noapte buna!
A doua zi
-Buna dimineata raza de soare !
-Oh ,dar cat e ceasul ?intreaba Nadya.
-Pai e 12-30.
-Poftim? Ooo de ce nu m-ai trezit mai devreme ?
Iar atunci cand s-a ridicat din pat m-a vazut cu tava cu micul dejun in brate si s-a inmuiat imediat
-OOO ce dragit iubi !
-Ok ,hai sa mancam si sa mergem .
-Unde ?
-Pai cand eram mic veneam aici cu bunicul si mergem intr-o poienita .
POV autoare
Au mers ei ce au mers prin padure si s-au ratacit ,atunci Nadya a incercat sa sune dupa ajutor, dar nu avea semnal .
-Ce facem acum?Nadya.
-O sa campam aici in noaptea asta .
-Si daca vin lupii,ursii sau mai stiu eu ce animale .
-Nu vin stai linistita.
Si in noaptea aia au dormit in padure ,iar Marcus a facut de paza toata noaptea, ceva din el il facea sa savureze acest moment, era pentru prima data cand simtea nevoia sa protejeze pe cineva, era ceva care se simtea bine.
Acasa la Nadya tatal ei era ingrijorat asa ca si-a pus oamenii sa o caute ,nu era de gasit prin oras asa ca s-a mobilizat si a trimis trupe peste tot.Nu dupa mult timp au localizat-o pe Nadya .Cand s-au trezit au foat luati pe sus si dusi acasa.
Demyan POV
-Cum ai putut sa pleci cu baiatul asta atunci cand ai aflat ce afacut?
-Pai mi-a zis ca totul e in trecut,iar eu sunt prezentul si ca ma iubeste si eu il iubesc tata ,de ce nu ma intelegi?
-Scuzati-ma ca intervin, dar cum ne-ati gasit?
-Am vorbit cu niste prieteni.
-Nu e adevatat ,tata e un interlop care are multe afaceri si multi prieteni, relatii.
-Poftim,adica tu ai venit la mine sa imi ceri explicatii pentru trecut ,iar tatal tau e un mafiot si tu nu mi-ai spus?
-Nu eram pregatita ,nu stiam cum o sa reactionezi?
-Si acum cum ti se pare sa sunt ?
Atunci Marcus a dat sa plece ,iar eu l-am oprit, nu stiu ce e de capul lui, dar daca Nadya tine la el si il vrea langa el, atunci eu o sa-i fac pe plac.
-Nu pleca , nu conteazace fac eu ,daca tu o iubest , eu sunt de acord cu voi .
-Ce?! Intreaba la unison amandoi mirati de ce am zis, intr-un fel si eu sunt mirat de ce am zis, dar nu scapa chiar atat de usor, o sa fie o lupta grea ca sa-mi castige mie increderea, dar trebuie sa pastrez aparentele pentru ei.
-Da,daca va iubiti asa mult eu nu pot sa stau in calea fericirii voastre.
CITEȘTI
Love VS Hate
RomanceEa este fata fitoasa si foarte rea , iar El playboyul liceului care se culca cu fiecare fata care ii cade in mreje .Dar atunci cand se intalnesc pentru cei doi este doar un joc , pana cand dragostea isi face aparitia .Atunci el i-a spus N...