Truth about Marcus

661 32 1
                                    

Nadya POV

A continuat cu sarutari pasionale cand imi suna telefonul si a trebuit sa raspund .

-Alo? Buna tati s-a intamplat ceva?

-Da. Poti veni acasa ,am ceva de discutat cu tine.

-Bine  vin cam intr-o ora ,e bine?

-Bine te astept.

Dupa 15 minute

-Iubitule ,hai odata mai cu forta .

-Dar nu intra , ce vrei sa fac?

-Forteaza-l  si hai odata!

-Sti ce ma enerveaza la culme!?  .... Fermoarul de la rochia ta ! Stai gata am reusit sa il inchid .

-Mersi . atunci l-am sarutat si am plecat.

Cand am ajuns tata si cu Dimitri stateau pe canapea si se uitau la mine ca vitelul la poarta noua . – Ok, ce se petrece aici ?

-Stai jos sa iti povestim .zic amandoi.

Cu o zi in urma ora 12-00 .

-Dimitri te-ai apucat sa cauti informatii despre baiatul ala ?Demyan.

-Da  si am aflat ca mama lui este medic chirurg ,iar tatal este avocat .Ca au cateva case , masii si alte chesti nimic mai mult .

-Mai cauta .

Cand aproape se plictise de cautat  a dat de un cazier . Nu era genul de lucru la care sa te astepti sa il gasesti la un copil cuminte , iar Nadia trebuia sa vada asta , pentru ca asta era  adevarata fata a lui Marcus .

-Gata !!!!tata am gasit .

-Da  , si ce ai gasit .?

-Pai are un cazier pentru ca a violat o fata ,a vandut droguri in liceu si pentru trafic de arme .Si pentru toate astea a fost lasat in libertate doar cu un avertisment.

In prezen

-Nu poate fi adevarat.Nadya

-Uite avem dovezi ,deci e pentru binele tau sa stai departe de acel baiat.Acum du-te la tine in camera .

Dupa ce am vazut ca au plecat tata si Dimitri de acasa am dat sa fug , dar in zadar pentru ca eram incuiata in camera.Inteligenta miscare tati ,dar nu destul .Mi-am deschis geamul , am legat astermuturile intre ele si am sarit .In drum spre casa lui Marcus ma tot gandeam daca o sa imi spuna adevarut si dece m-a mintit ?Oare de ce? Am batut la usa dupa care am apasat pe clanta , vazand ca era deschisa , am intrat .

-Marcus  esti acasa ?

-Da sunt in bucatarie .ce s-a intamplat pari palida si debusolata ?

-Este adevatat ca ai vadut droguri si ca ai facut trafic cu arme?

-Nu, cine ti-a spus asta ?

-Deci nu e adevat , uite  ti-am adus si dovezi .

-Bine poate am facut trafic cu arme , dar asta a fost in trecut .

-De ce nu mi-ai spus si de ce m-ai mintit in fata ca nu e adevata ?

-Pentru  ca asta nu mai conteaza acum ,tot ce aconteaza acum in viata mea esti tu .Si te iubesc enorm .

-Nu se vede sa sti , daca ma iubeai nu ma minteai .Am dat sa plec dar m-a prins de incheietura si m-a tras spre el .Atunci i-am dat una sub centura si am plecat .

***

Dupa  3 zile in care m-a cautat Marcus ,iar eu l-am ignorat  am iesit cu Rose la cumparaturi.Dupa vreo 3-4 ore de mers prin magazine ne-am indreptat spre masina cu bagajele .Rose nu m-a intrebat nimic despre Marcus  a fost chiar foarte tacuta de cum e ea de obicei .Am lasat-o acasa ,iar eu m-am dus sa ma plimb prin parc sa ma linistesc si sa imi pun toate gandurile  cum trebuie .Cand  mergem eu asa linistita  am obsevat o masina care mergea pe langa mine .Soferul masinii si-a last geamul in jos si  ce sa vezi era chiar Marcus .

-Buna ,ce faci ? De ce nu mi-ai raspuns la telefoane si  mesaje ?

-Pentru ca nu avem ce discuta .

-Urca in masina si hai sa discutam.

-Nu vreau !

In acel moment s-a dat jos si a venit spre mine  ma luat de mana si m-a bagat in masina . A pornit si a condus cu o viteza infernala pana in pustietate unde erau numai copaci si nimic mai mult .Cand a oprit masina si am coborat eram intr-o oaza cu cascada ,copasi si mult soare .Era un peisaj de nedescris.

-De ce m-ai adus aici ?

-Am venit sa discutam .

- Ce sa discutam , despre cum m-ai mintit ?

- Nadya ...

- Nu Marcus , chiar nu vreau sa aud despre cum ai facut-o ca sa ma protejezi si alte rahaturi d-astea . Nu sunt un copil , iar noi nu jucam intr-un film . Asta e realitatea .

- Ma lasi macar sa iti explic ? Pana si infractorii au dreptu sa se apere in fata judecatorului , nu ?

- Banuiesc ca tu stii mai bine ...

- Ce vrei sa spui ?

- Ai un cazier plin . Trafic de arme , trafic de droguri si ...

- Si ce ?

- Viol .

Atunci Marcus a ramas inlemnit , pupilele i-se dilatara si privea in directia mea dar puteam clar sa observ ca nu se uita la mine , gandul lui era in alta parte .

Love VS HateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum