Feeling of love

854 35 5
                                    

Trecusera 3 zile de cand nu m-am intalnit cu Marcus  , dar era ok pentru ca vorbem non –stop  prin mesaje.Se aude un ciocanit la usa .

-Nadya ,pot intra ?intreaba tata.

-Sigur , ce s-a intamplat? Intreb eu.

-Tati pleca inapoi in Rusia penrtu a vinde cele 10 masini ramase si ma intorc ,tu vei ramene cu Dimitri ,ok?

-Dar de ce trebuie sa pleci , daca ti se intampla ceva?

-Nu iti face griji , ma descurc eu .

Atunci ma pupat parinteste pe frunte si pleac , inainte de a pleca imi promite ca ma  suna cand ajunge . Nu a durat mult ca m-a sunat Marcus  sa ne intalnim la 20-00 in parc .Ok asta e cidat chiar si pentru el ,deoarece  pana mai ieri se ducea in cluburi ,iar acum vrea in parc , ok.Am  cobort jos , iar cand am iesit l-am vazut pe Marcus cu un buchet mare de  trandafiri rosii pe care mi-a a dat  si m-a sarutat pe obraz chiar daca el vroia mai mult . M-a impresiona chiar foarte mult  , simteam un mare gol in stomac niciodata nu mi s-a mai intamplat asa ceva, foarte  dubios .M-am dus si am pus buchetul intr-o vaza si am plecat cu Marcus in parc .

-Deci  vrei sa ne dam in carusel? Intreaba el.

-Da sigur .

-Stai aici pana iau bile , bine?

-Ok.

S-a intors cu biletele si cu un ursulet pe care mi l-a dat impreuna cu un  alt sarut pe obraz.M-a prins de mana si m-a tras dupa el pana la carusel .Cand ne-am urcat Marcus a inchis repede usa pentru a nu mai urca nimeni . Deci am ramas sinduri ?!

-Uite ce frumos e !

-Da , dar nu mai frumos ca si tine .spune el.

Atunci ne-am impreunat mainile , iar el a vrut sa ma sarute dar a ezitat , asa  ca m-am ridicat pe varfuri si l-am prins de fara si l-am saruta .El a fost foarte uimit de miscarea mea dar a raspuns repede la sarut si am tinuto asa pana cand  am ramas fara aer .El s-a depertat usor de mine si  m-a sarutat pe frunte .Am coborat si am mers spre masina lui ,era asa de frig , iar eu tremuram toata .Vazand asta mi-a  pus geaca lui pe mine .In loc sa mergem la masina ne-am  mai plimbat  prin parc  ceva timp  si  oprindu-ne  pe malul raului privind stelele si luna .Era ora 23-00 cand am ajuns acasa .Am dat sa plec dar m-a rasucit spre el si m-a sarutat pasional si foarte tandru.

-Noapte buna , frumoaso.

-Noapte buna .

Am intrat in casa si i-am vazut pe Dimitri care se lingea cu Rose fara nici un pic de jena . Am dat sa merg tip-til dar am auzit .

-Unde ai fost pana la ora asta?

-Am fost in parc cu fetele.

-Care fete ?intreaba Dimitri .Ca una e cu mine .

-Cu Jessica , Adrian si Cristian.

-Alea sunt fete la tine ? Eu am vazut cu totul altceva pe gem .Vrei sa iti povestesc ? Sigur ca vrei, pai  te-am vazut sarutandu-te cu idiotul ala .

-Pai nu e idiot si sa sti ca s-a schimbat ! am tipat la el si am fugit la mine in camera.

Rose POV

-Nu crezi ca ai fost cam dur cu ea?

-Nu si unde ramasesem ?

-Pai  imi povsteai cum o sa-l bati pe Marcus .

-Nu , nu asta faceam . Si s-a apropiat de mine si m-a saruta , apoi m-a luat pe sus pana in camera si .......

Nadya POV

Nu imi vine sa cred  ca se i-a de Marcus , el nici macar nu stie ca s-a schimbat . Daca  iar il bate atunci mi-a intrerupt gandurile servitoare.

-Domnisoare , doriti sa mancati ceva ?

-Nu multumesc. Ce se aude ?

-Pai fratele dumneavoastra e cu domnisoara Rose si ........

-Nu imi vine sa cred ca si-o trag .

-Domnisoara sigur nu doriti nimic ?

-Nu poti pleca.

M-am dus am facut un dus si sa ma culc dar cum  as putea dormi in zgomotele produse de  pisica nebuna si urangutanul care rage ?Se facuse 03-00 si eu nu adormisem .Cat mai au de gand sa continuie nu au obosit? Au tinuto asa pana la 05-00 , aa nu se mai aude nimic acum pot sa dorm linstita.Dar nu a durat mult somnul meu ca la 08-00 au inceput din nou sa urle .AAAAAAAA  m-am ridicat din pat si m-am dus la ei  am batut la usa  o data de doua ori  si a treia oara au raspuns.

-Da ce vrei intreaba Dimitri ?

-Ce vreau, un pic de liniste , nu am dormit toata noapte .

-De  ce , ce s-a intamplat?

-Ce s-a intamplat voi nu auziti cum faceti?( aa , uuu, mai tare , ce buna sti )tu vezi ce cearcane am ?

-Eee las ca trece .

Si mi-a inchis usa in fata .Ce dobitoc .

-Te-am auzit !

-Asta era si idea.Si am plecat  jos la masa .

-Voi cum ati dormit? ii intreb eu pe servitori.

-Bine .

-Da voi sunteti surzi sau va prefaceti ?

-Da ce s-a intamplat , domnisoara?

-Au zbierat aia toata noapte si sunt foarte obosita.

-Poftiti  domnisoara , micul dejun.

Dupa ce am mancat m-am ridicat de la masa si cand sa intru in camere ieseau porumbeii.Pe la 17-00 vad ca  pisica salbatica si urangutanul au plecat la o petrecere , nu dupa mult tump primesc un mesaj de la Marcus sa ies pe balcon, iar o fii beate?

Am iesit pe balcon si vad un buchet de trandafiri rosii si unul alb in mijloc ,ii spun sa intre si ii iau buchetul pe care il pun langa celalalt .Cand  m-am intors l-am vazut pe Marcus atat de aproape ,iar respiratia mea s-a accelerat.

Imi pun mainile pe pieptul lui ,iar el incepe sa ma sarute pasional ,apoi se duce cu sarutatile pe maxilar pana la gat unde ma musca si face  cercuri cu limba pe zona unde m-a muscat , ma ridica si  mergem spre pat .

Ma trage in poala lui  si ne sarutam in continuare cu aceasi pasiune ,iar el isi duce mana spre  blugii mei  pe care ii da rapid jos  impreuna cu bluza   .Se aseaza peste mine , iar mana lui dreapta a pus-o sub mine si mi-a desfacut sutienul aruncadu-l pe jos si mergand cu sarutatile spre sanii mei, apoi spre abdomen .Eu il trag spre mine rupadu-i camasa si desfacau-i cureaua si slitul ,iar apoi ma ajuta sa ii dau pantalonii jos .  Atunci mana lui a ajuns la elasticul chilotilor si l-am  oprit ,iar el s-a uitat la mine si mi-a spus .

-Nu iti face griji vreau doar sa te simnt  si sa te gust iubito, nu ai de ce sa iti faci griji.

 Marcus isi coboara mana intre picioarele mele facand cerculete pe zona mea intima , nu a durat mult si au disparut si chilotii, iar el isi introduce unul din degete  in mine , am gemut de plecere .Ma saruta pe gat apoi mai intoduce un deget , atunci am dat capul pe spate si am simtit cum ajung la orgasm . Marcus a scos degetele din mine si le duce la gura .

-Ce dulce esti iubito imi spune ,iar apoi ma saruta .

Parca vroiam mai mult vroiam sa il simnt in mine .

-Marcus vreau sa..... sti tu , ma simnt atat de bine cu tine si ......

-Nu acum iubito  , mai asteapt putin nu e nevoie sa ne grabim.

Love VS HateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum