Atunci eu l-am ascultatpe Marcus si ne-am culcatimpreunafara a mai continua ceva, chiardacaimiteama tot vroiamsa o fac .A douazi m-am trezit inaintea lui si l-am sartutat tandru pe buze ,era treaz, faptul ca m-a tras peste el mi-a confirmat-o.
-Neata baby , cum ai dormit?
-Bine.( Nadya )
-Hai sa facem un dus , vii?(Marcus)
In dus eu si Marcus ne sarutam in timp ce apa ne invaluia corpurile .Am simtit mainile lui pe coapsele mele ridicadu-ma si lipindu-ma de perete rece. Apoi m-a lasat jos si a inceput sa imi atinga tandru pielea cu gelul de dus .Cand am terminat am iesit din camera intalnindu-ne cu Dimitri si Rose.
-Ce cauta el aici?intreaba Dimitri nervos.
-A venit sa stea cu mine . spune Nadya aparandu-l.
Atunici Dimitri s-a ridicat de la masa si i-a dat un pumn in fata lui Marcus , care a cazut jos , ii dadu-se sangele.
„ce idiot !” gandeste in sinea ei Nadya.
-Nu lasa-l in pace!
-Da-te! si a aruncat din fata lui.
Marcus s-a ridicat si au inceput sa se bata.
-Hei lume am venit acasa .Ce fac copii mei preferati?
Demyan POV
-Nu il mai bate.(Nadya )
-Da-te de pe nime !(Dimiteri)
-Inceteaza Dimitri , tu nu vezi ca se iubesc , de ce vrei sa il bati ?(Rose)
La mine acasa era un dezanstru. De ce se bat , ce se intampla?
-ебут все остановить сейчас!Надя, Думитриу в моем кабинете, теперь.(Demyan)
-но мой папа?zisera amandoi la unison.
-E numai vina ta , boule.zise Nadya .
-Vina mea, eu l-am adus pe derbedeu in casa?
-готовый!
-Scuze, tata!(Nadya si Dimitri)
-Deci ce se intampla, de ce te bateai cu baiatul ala, aaa... si cine e el?
-Pai tati, el e iubitul meu si animalul asta, aici de fata, a sarit sa il bata.
-Da pentru ca a vrut sa o violeze la o petrecere.
-Da, dar s-a schimbat si nu m-a violat pentru ca tinea la mine .
-Ok, deci baiatul +Nadya=viol, nu?
-Da, la inceput, dar ...?
-Lasa-ma sa termin, baiatul+viol =nimic,nu?
-Da si pe baiat il cheama Marcus, tata.zise Nadya.
-Marcus +Nadya=iubire ?
-Da , pentru ca ma iubeste si acum nu mai vorbeste cu prietenii lui care i-au spus sa ma violeza.
-Vezi ce simplui a fost , deci Dimitri lasa baiatul ,bine ? Ca ma ocup eu de el.
-Tata , nu si tu ?(Nadya)
-Nu o sa ii fac nimic, acum du-te si spune-i sa vina la mine in birou. Dimitri, du-te si cheama-l in birou, Nadya tu ramai aici.
Cand a intrat Marcus in birou a venit la mine, i-am strans mana intr-un mod nu tocmai placut si i-am facut semn sa stea jos langa Nadya.
-Deci tinere din cate am inteles tu o placi pe fata mea ,nu?
-Da domnule si o iubesc chiar foarte mult , i-as da tot ce si-ar dori.
-Bine , in primul rand, spune-mi Demyan. In al doilea rand,nu-mi inspiri incredere,avand in vedere primele tale actiuni asupra fiicei mele.
-Stiu ca actiunile mele nu au fost tocmai corecte si va asigur ca nu o sa se mai intample.
-Sper sa fie asa cum zici tu, ce planuri ai cu viitorul tau?
-Vreau sa urmez o facultate, iar dupa terminarea acesteia sa ma angajez.
-Bine Marcus ,ma bucur ca te-am cunoscut , acum sunetile celorlalti sa vina si ei in biroul meu.
-Si eu ma bucur ca v-am cunoscut .
Imi pare destul de ok baiatul asta, dar in viata am invatat ca nu trebuie sa te lasi pacalit de aparente, trebuie sa clarific cateva lucruri cu Nadya, dar si cu Dimitri care ar trebui sa stie cate ceva despre el.
Nadya POV
Dupa ce am iesit din birou i-am facut semn celor doi sa intre in birou. Tata parea in toane bune, deci inseamna ca a vandut toate masinile .
-Vii sa ramai la mine in noaptea asata ? ma intreaba Marcus
-Bine , hai sa imi iau niste schimburi .
Dupa ce mi-am luat cateva haine intr-un rucsac am plecat cu Marcus cu masina.Cand am ajuns nu era nimeni acasa, am profitat de acest lucru si m-am aruncat in canapeua moale si pufoasa dand drumu la televizor, astfel gasind un film numai bun de vizionat.
CITEȘTI
Love VS Hate
RomanceEa este fata fitoasa si foarte rea , iar El playboyul liceului care se culca cu fiecare fata care ii cade in mreje .Dar atunci cand se intalnesc pentru cei doi este doar un joc , pana cand dragostea isi face aparitia .Atunci el i-a spus N...