Boemia , partea vestica a minunatei Republici Cehia ,paradisul verde a noii Europe, se rasfata sub aerul de aprilie , curat si proaspat .
Soarele se rotunjeste maret peste cer , razele sale imprastiind caldura usoara peste padurea intunecata de umbrele semetilor brazi.In mijlocul acestui peisaj verde , incalzita de raze tronaeaza mosia Rosaflora , o cladire lata cu 4etaje grandioase , inconjurata de o curte interioara si de o gradina de trandafiri , ce colora peisajul inca din 1850 de cand a fost ridicata de un duce local.In prezent cladirea era locasul principal al controversatului milionar fost arheolog Richard Kent .O prezenta sumbra , ce nu zambea niciodata .Sateni din Ewin, satul cel mai apropiat de mosie , nu ii stiau nici macar chipul , miliardarul iesind rar din conac si adese ori numai cand era nevoie sa participe la diferite sedinte din State , acolo unde locuise timp de un an cu cinci ani in urma .
Rosaflora
Richard ofta adanc inchizand mapa cu documente cu forta ,apoi lasandu-se sa cada pe spate ,pana cand coloana si gatul sau se lovira de spatarul de piele al scaunului .Isi aseza palmele peste ochii , simtind cum oboseala isi facea simtita prezenta .Ultimele nopti fusesera pentru el un calvar in asteptarea zilei actuale, la fel ca de 6 ani in coace .
Un chiocanit la usa il facu sa deschida ochii , fara sa isi schimbe insa pozitia
-Da?
-Domnule , imi cer scuze ca va deranjez din lucru , dar vreau sa va intreb daca doriti sa serviti masa?intreba un majordom rotofei ,alb ca pana de lebada cu ochelari rotunzi cei conturau chipul oval trecut de 50 de ani
-Nu Tom , nu !raspunse calm Rick
-Dar domnule se fac 4 zile de cand nu ati mancat nimic , e mai grav ca in ceilalti ani !comenta majordomul stiind perioada de greva a sefului sau
-Nu pot sa mananc Tom , nu pot sa dorm , nu pot sa ma concentrez , nu pot face nimic zilele aste si tu stii asta! suiera printre buze , fara sa se uite spre el
-Stiu , dar totusi...
-Tom ai idee ce s-a intamplat in acesta zi , in trecut ?
-Nu domnule , nu ati spus niciodata!raspunse majordomul curios
-Asta pentru ca nu te priveste , asa ca pleaca !tuma Rick ridicandu-se de pe scaun
Majordomul palii la vederea chipului sau brazdat de furie. si fara sa mai zica vreun cuvant decise sa se retraga cu grija din birou
Ramas singur din nou Rick se indrepta spre fereastra , privind cerul senin si soarele ce parea ca vibreaza de fericire .Un peisaj total diferit de cel in care se produsase tragedia in urma cu 6 ani
-Atat de mult timp!sopti simtind cum lacrimile ii coboara din ochii de smarald spre obraji rumeni
Durerea se umfla ca un balon inautrul sau , care pana la urma exploda , lasand organismul sa-si verse amarul prin lacrimi sarate si suspine adanci .Desigur ca acest tablou se repeta in fiecare an in aceea parte a lunii aprilie , in aceea zi in care cu sase ani in trecut. isi pierduse marea dragoste alaturi de vlastarul iubiri lor inca nenascut .
Rick lasa durerea sa-l cuprinda incet , dar sigur , pana ce sub valurile ei se prabusi pe podeaua de mahon , abtinandu-si urletele de agonie , ce proveneau de la craparea bucatilor sufletului sau spart cu mult timp in urma .
Egipt
In mijlocul desertului
Un nor negru se forma deasupra unei bucati restranse din cer .Tunete razbatura vazduhul linistit , iar fulgere mici dar dese umplura aria afectata , ce parea inconjurata de un bol de sticla , caci dincolo de ea soarele inca dogorea. iar vantul , ce sufla sub nor pamantul galben , nu exista .
CITEȘTI
Moartea invie
Romance++18 Continuarea seriei Consortul Reginei Disparute (ps; poate fi inteleasa perfect si fara lecturarea primei parti).Dupa 6 ani de durere si suferinta poarta Lumii de Dincolo se redeschide pentru o noua aventura .Cand nu mai credea in fericire mi...