Autor Pov
Rick suiera , respirand cu greutate in timp ce yacht-ul , proaspat cumparat , parcurgea km din apa Oceanului .
-Iti e rau de mare?intreba Galoo amuzat , sorbind din cocktail-lul de mango
-Ingrozitor !raspunse el , inspirand si expirand alert
-Aproape am ajuns ,ar trebui sa vedem Litla Dimun , din clipa in clipa !sopti vraciul privind spre zare
Soarele stralucea cu putere , dar cu toate acestea , misterioasa insula Litla Dimun , aflata la cativa zeci de km de malul Danemarcai , era acoperita de norii ce parca coborau ispre pentru ai proteja secretele .
-Uite-o ! spuse Galoo ,aratand spre mormanul de mal inalt ,ce parea ca tocmai iesise din apa si urca spre cer .
-In sfarsit !sopti Rick ,gata sa vomite
..........................................
Yacht-ul acosta usor langa peretele de stanca ,iar cei patru aventurieri pornira cu capsula jet spre crapatura pe care Willow o crease , folosind magia .
In scurt timp , fusera prinsi intre peretii de stanca , ce ii conduceau spre inima insulei bizare .Coridorul stancos , se desfacu intr-o galerie larga ,rotunda prin tavanul careia ,razbatea lumina soarelui , ce patrundea printr-o crapatura de hau .Marginile templului de calcar , erau pline de mii de subintrari , ce conduceau spre pesteri intunecoase .In mijlocul peisajului , trona doar o bucata mica de pamant , pe viata careia se ridica o salcie de aur , la propriu , cu tulpina de lemn si frunze din metal pretios .Pe coroana acestuia se regasea un ornament rotund , ca o plasa fina de diamante , ce impodobea mirificul copac .
-Wow , iar acum ?intreba Rick uitand cu totul de raul de mare , ce il bantuise cand parasise portul .
-Acum printesele vor sta la baza salciei mama , pentru ca le va proteja de trimisii reginei , in caz ca decid sa-si faca aparitia , iar noi ne aventuram pe prima pestera din fata .
...............................................................
Rick si Galoo inaintau de cateva minute bune ,dar tunelul continua parca sa se intinda .Cand in sfarsit zarira o galerie ce se deschidea in laterale , simtira o usurare ,care se evapora brusc , cand zarira cele doua cai ce incepeau la sfarsitul incaperii .
-Trebuie sa ne despartim !sopti Galoo apucand-o pe spartura din dreapta , in timp ce Rick inainta pe cea din stanga
Barbatul inainta ,ascultandus-i vibratile si eco-ul proprilor pasi .Drumul sau se termina insa cu un perete de cristal intr-o infundatura ,strampta.
-La naiba !injura , analizand cu lanterna incaperea
Pe marginea peretelui de cristal zari un cufar auriu , masiv , imprejmuit de pietre pretioase .Se apropie cu grija , citind mesajul de pe capacul sau .
*Vincit omnia veritas*
-Adevarul invinge mereu !traduse soptit Rick ,atingand cu grija literele stacojii
Prinse cu grija capacul si il ridica brusc .Inauntrul sau zacea un colier de aur masiv , pe care Rick il prinse cu finete ,ridicicandu-l in lumina lanternei .Aurul se inrosii la lumina ,lasand la iveala pietrele argintii ,care parca strapungeau privirea admiratorului ,cu puterea unor raze de luna reci .
-E frumos , nu e asa?intreba o voce duioasa
Barbatul se invarti sprea ea , parca din peretele pesterii ii iesii in cale o femeie zvelta ,cu parul de aur si chip de portelan ,cu ochii de peruzea si privirea de inger damnat .
CITEȘTI
Moartea invie
Romance++18 Continuarea seriei Consortul Reginei Disparute (ps; poate fi inteleasa perfect si fara lecturarea primei parti).Dupa 6 ani de durere si suferinta poarta Lumii de Dincolo se redeschide pentru o noua aventura .Cand nu mai credea in fericire mi...