Capitolul 4 Apa vie

1.1K 105 16
                                    

-Uhu! sopti Reina privind prin fereastra avionului  crestele muntilor ,pline de zapada

-Va place ?intreba Rick zambind catre cele doua

-Da!raspunsera in cor , strivindu-si  chipurile de geamul rece , incercand sa vada cat mai bine. stancile abrupte de sub ele .

-Intr-o zi vom veni aici in vacanta si o sa va invat sa schiati sau sa va dati cu sania !promise el cu ochii visatori

Reina si Evy se intoarsera zambind spre el

-Tati , o iubesti pe mami ? intreba Evy muscandu-si buza de jos , gest ce-i aminti lui Rick de masa sa , care avea acelasi obicei cand era nervoasa .Zambi , analizand expresile curioase ale fetelor  , isi dorea ca acum sa fie si mama lui aici , cu siguranta ca fetele nu ar scapat  nealbite ,mai mult de cat erau , de la pupaturi .

-O iubesc din tot sufletul !

-Si atunci de ce e suparata pe tine , de ce nu ne-a povestit niciodata despre tine , de ce a plecat?

-Nu stiu scumpelor, eu si mami ne-am iubit foarte mult , dar cred ca ...mami a considerat  ca e mai bine daca voi stati departe de mine .

-Cum sa fie mai bine?! Noi te iubim tati , te adoram! sustinu tare  Reina

Evy aproba din cap , zambind cu toti dintisorii de lapte la vedere

-Si eu va iubesc , scumpelor!raspunse el vizibil emotionat

Galoo asculta cu grija conversatia  , incercand sa inteleaga actiunile reginei , cand privirea ii fugi pe fereastra , iar corpul ii tresalta incantat

-Am ajuns , uite!spuse el zarind muntele inalt ce depasea norii

ATV-urile urcau din ce in ce mai greu pe partile abrupte ale crestei , dar Rick si Galoo nu se dadeau batuti continund sa le forteze , pana ce gasira o poenita cat de cat acoperita , unde pentru ca noaptea se asternuse hotarara sa aseze corturile .Primul fuse al fetelor si imediat ce Rick porni generatorul portabil , acesta se lumina oferind destula lumina pentru instalarea celorlalte doua .

-Fetelor intrati inauntru . spuse Rick atarnand gardul plasa de copaci din jurul lor si dandau-i drumul .

-Ce e ala tati?

-Un gard -plasa electric ce ne va proteja de musafirii nepoftiti . sopti el aruncand ,din copacul in care era cocotat , marginea plasei catre Galoo ce astepta in alt copac .Dupa inca cateva mutari zona de campare era inconjurata de plasa , formand o cutie sigura pentru cei patru , in care se puteau odihni linistiti .

Putin mai tarziu apoi , Galoo fierbea  o conserva de supa  deasupra focului , in timp ce fetele se jucau in cortul lor  roz, cumparat   de la magazinul  de langa baza muntelui, iar Rick citea linistit o carte de mitologie despre Tartarus , in cortul sau verde , de langa cel al fetelor .Lumina era perfect clara iar calorifelul electric oferea o caldura placuta .Ochii lui Rick devorau parca paginile galbene , in timp ce mana le schimba aproape in continu .

"Rick"se auzi vocea lui Evylien in capul sau

El ridica privirea cautand insa fara rezultat prin cortul gol .Ochii i se fixara inapoi in foaie

"Rick"sopti de data asta mai profund

-Evy?intreba soptit Rick , dar nu raspunse nimeni .

"Oh Rick " gemu regina facandu-l pe acesta sa tresara .

Lasa cartea rapid pe podeaua cortului si deschise fermuarul .

-Galoo , o aud pe Evy , dar nu o vad ! spuse el incet , astfel incat sa nu-l auda fetele

Moartea invieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum