.... neyse bu yrraq kafalı sweeta ( Özür dilerim ama öyle) bana baya tip tip baktı süzdü beni valla lez zannedicem biraz daha bakarsa. bir süre sessizlik oldu
Ben: ben liamla sende harryle eş ol sinemaya gidelim olurmu sweeta
Sweeta: ciddimisin?
Ben: evet
bunu dediğime bende zar zor inandım yani düşünsenize ben sweetaya sen harryle eş ol dedim. bu bi erkeğin doğum yapması kadar saçma yani.
Liam: sinema fikri harika ama mıssırları ben ödemem
Ben: bana bakk...
sorun mısır değildi planı bok edicekti bu amk Liamı, ama gülüşü bile yeter lan öyle demiyim. neyse liamla dışarda harry ve kaşarı beklemeye başladık umarım kötü bişey yapmıyolardır yoksa sinema onlara haram olucak gibi.
Ben: nerdeler bunlar!
Liam: onlar sevgili, belki bi özelleri vardır demi?
Ben: hm tabi.
Babacık olayı elbet bigün anlıycaktı o zeki bi inek yani anlar kısa zamanda
Sweeta: eveet hadi bakalım.
bu gıcık sesi duymaktan artık gına gelmişti yani. yolda tek kelime etmedik Liam sürdü harryde onun yanına oturdu bizde kaşarla arkaya oturduk, sinema yerine geldik tabi herkes liamla harrynin üstüne atlycaktı bu çok hoş bi duyuydu her yerde çok tatlı directionerler vardı fakat sweetanın dedikleri "o benim sevgilim yavaş olun" yada "uff çekilin ben sizden popiyim" tabi o kadar gürültü arasında directionerler bunları duymadı iyikide duymadılar yoksa anasını bellerlerdi kaşarın. sinemayı kiraladılar sadece biz dördümüz vardık ben liamla oturdum o şahısta harryle, Liamı çok seviyorum ama harrye aşığım, bak bak söylenişi bile güzel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk †
General FictionKaybetmeyi göze almazsanız, kazanacak hiçbir şeyiniz olmaz