Merhaba arkadaşlar bu bölümde sizden bir konuda fikir yardımı istiyorum, Loreen karakteri için bana ünlü biri önerin (çok bilindik biri olmasa daha iyi olur) . O kişi Loreen olucak koskoca bir sezondur Loreen'in kim olduğu belli değil artık birşeyleri daha açık yapalım 😂
Loreen;
Liam'dan aldığım konuma doğru gidiyordum beni orada beklediğini söylemişti, yaşadıklarıma daha inanmazken bir yenisi daha ekleniyor, Harry zaten hep başına bela açan bir tip olmuştu. Peter desen zaten çocuk dokuz canlı, polise haber vermemek için kendimi zor tutuyordum ama Liama kimseye söylemiyceğime dair söz vermiştim, neden istemiyorsa.
Liam'n attığı konuma gelmiştim burası büyük terkedilmiş bir otogardı fazlasıyla yıkık sayılırdı, arabadan aldığım levyeyi.... Tamam levye kalsın Liam'ın yanına gidiyorum sonuçta türk esnaflarıyla kavgaya değil.
Otogarda ilerliyordum fakat Liam hiçbir yerde yoktu, arkamda duyduğum sesle hızlıca dönmek istedim fakat bir el ağzımı kapadı. Nefesini kulağımda hissediyordum"O levyeyi almalıydın"
Yüzünü görmediğim adam beni geri geri sürüklüyordu, bu Liam değildi, kesinlikle değildi. Peterde olamazdı ses tonu ap ayrı biriydi, arkamdaki sertlikle bir sandalyeye oturtulduğumu farkettim, adam beni sandalyeye bağladı ve önüme geçip ağzımı bantladı, adamın aslında maskeli olduğunu o zaman farkedebildim. Beni diyer tarafa doğru döndürdüğünde onümde benim gibi sandalyeye bağlanmış ağzı bantla kapatılmış olan Liamı gördüm.
"Şimdi ikinizinde ağzını açıcam, sorduğum sorulara ikinizdende yanıt alıcam anlaşıldımı"
Liam kafa salladı, fakat ben hâla olayın şokundaydım, adam ikimizinde bantlarını çıkardı
"Evet şimdi siz iki man kafa bana Peter'in nerede olduğunu söyleyin ve bunu aynanda yapın, farklı cevaplar verirseniz ikinizinde ellerini keser kafalarınıza dikerim"
Liam: bu nasıl bir fantazi böyle..
Liam bu sözünden sonra çok pişman olmuştu, adam saniyeler içinde zavallıcığa çok sert vurmuştu
"Sanırım size karşı daha açık olmalıydım, hadi baştan başlayalım soytarılar, sizin saçma gay gurubunuz ve sen küçük şıllık, tutarsız aşkın yüzünden benim kardeşim şuan bir ünlüyle kayıplara karıştı"
Harry'nin adı dudaklarımdan fısıltı halinde çıkmıştı, boğazımda düğüm varmışcasına zoraki yutkundum
Liam: bak dostum inanki bu işle hiçbir ilgimiz yok bizde nereye gittiklerini bilmiyoruz tek bildiğimiz şey Peter'in Harryi kaçırmış olması..
Ben: senin o kaçık kardeşin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı zaten. Sweetayı bile öldürdü, oda senin kardeşindi!
Maskeli adam maskesini çıkarıp gerisine fırlattı ve sandalyemi kendine çevidip çekti, öfkeyle soluduğu nefesi yüzüme çarpıyordu
"O sürtük benim kardeşim değildi, üvey bir sokak faresiydi sadece ama Peter benim kanımdan ve ona gelecek en kücük zararda bunun bedelini hepiniz ödersiniz"
Liam'da bende sözün bittiği yerdeydik, adam bir cevap alamadan bizi asla bırakmazdı, üstelik yüzünüde göstermişti bu iyiye işaret değildi, belki bir umuttur kaçma şansımız olursa diye adamın yüzünü incelemeye başladım, siyaha yakın gözler, bir okadar siyah saçlar, bembeyaz bir ten, "klasik" bir deri ceket ve fena sayılmayacak kadar güzel bir kombin. İşte abili kardeşli yakışıklılar ama psikopat bir genetikleri var.
"Suratımı incelemeyi kes!"
Ben: ben hiçbir şeyi incelemiyorum
"Canımı sıkıyorsun bücür hemde fazlasıyla.."
Bir süre elini çenesine koydu ve düşünmeye başladı, sonra gülümsedi, işte ilk o zaman o devasa gamzelerini görmüştüm
"Düşündümde sanırım sana ihtiyacım yok"
Arkasındaki duvara yürüdü ve dibinde otların arasına saklanmış olan silahını aldı, hızlıca dönüp bana doğrulttuğunda dilim resmen dolanmıştı konuşamıyordum
Liam: Hey! Hey bunu sakın yapma tamammı dostum indir o silahı..
"Kes sesini babacık, bu işte bana lazım olan tek kişi sensin"
Silahın horozunu çekti, sonum gelmişti, anılarım bir bir gözümün önünden geçiyordu, Harry'le yaşadığım güzel ve kötü anılar, beni kölesi yapmak istediği zaman geldi aklıma, sanırım şaka yaptığını artık biliyorum, geçen 1 yıl sürede bazı şeyler aklıma oturmuştu, artık olgun bir insandım, fakat bu olgunluğa yeni kavuşmuşken gidiyordum. Son kez Katilimin gözlerine baktım, simsiyah gözleriyle bütün duygularını kapatıyor gibiydi, üzücü çünkü öteki tarafta asla peşini bırakmayacaktım, ne onun ne Peter'in.
Ölüme hazırdım, adam tetiğe git gide parmağını bastırıyordu.
Tam o sırada adam yavaş şekilde silahı Liam'a doğrulttu ve tetiğe bastı, ağzımdan çıka tek şey tiz bir çığlık olmuştu ardından yere yığılan Liam'n bedeniBen: Liam.... lütfen ölme...
Instagram: elvin.yildiz
Snapchat: elvyld