Sezon2 Bölüm 1

158 11 4
                                    

Merhabalarr yine ben geldim, bildiğiniz üzere bu hikayeye final yapalı çok uzun zaman olmuştu fakat gelen yoğun istek üzerine 2.sezonu açmaya karar verdim. Bundan sonra emin olabilirsinizki daha güzel bölümler gelecek artık yazım kurallarına dikkat edicem :D SIZDEN RICAM OKUDUĞUNUZ KADAR OY VERIN CUNKU OKUR SAYISIYLA OY SAYISI GERÇEKTEN ÇOK DÜZENSIZ GIDIYOR BİR YILDIZ İŞARETINE BASMAK ÇOK ZOR DEĞIL ARKADAŞLAR

(4 ay sonra)Loreen;

Hayatımın en zor geçen yılıydı. Peter Sweeta'yı öldürüp kayıplara karışmıştı, Harry beni sevdiğini itiraf edip birdaha hiç karşıma çıkmamıştı, bende son dört ayımı neredeyse hiç evden çıkmayarak geçirmiştim, Harry taşınmıştı, evi ertesi gün hemen başkası satın almıştı nasıl olsa Harry Styles'n evi. Liam'dan haber alamıyordum, Herşey okadar hızlı bitmiştiki, okadar insanı bir anda kaybetmeyi hazmedemiyordum.

Üzerimdeki battaniyeyle birlikte ayağa kalktım terasa çıkıp hava almam gerekiyordu okadar bunalmıştımki, gün içine perdeleri bile açmıyordum. Depresyon değil, sadece insanları sevmiyorum. Uzun süredir içmediğim sigaraya yenide başlamıştım terasa çıkıp sandalyeye oturdum ve içmeye başladım, Harry'nin evine baktım. Her ne kadar birileri taşınmış olsada evin eski neşesi olmadığı çok belliydi, onun gitmesi üzerine çiçekleri adeta küsmüş gibi kurumuşlardı, evin dış duvarı soyuluyordu, orada nasıl insanların kaldığını gerçekten merak ediyordum, belki bir ara ziyaret etmeliydim.
Eve bakıp eski anılara dalmıştımki evin ön kapısı açıldı, içinden benim yaşlarımda belki biraz daha büyük bir erkek çıktı, yüzünü tam seçemiyordum ama başan aşağı simsiyah giyinmişti, evin önünde duran motoruna bindi, kaskını takmadan önce benim ona baktığımı farketti, gözlerimi çekemiyordum, bana gülümsediğine yemin edebilirim, kaskını takıp evden hızla uzaklaştı. Bu sayede evde nasıl bir tipin kaldığınıda görmüş olduk. Kendime tekrar insanları sevmediğimi hatırlatıp içeri geçtim, bir haftadır açmadığım telefonumu açtım. Gelen mesajların çoğu eski arkadaşlarıma aitti, onlarla iletişimimi Harry gittiğinden beri kesmiştim, kimseyle konuşasım gelmiyordu.
Mesaj kutumda gezerken bilinmeyen gizli bir numaradan gelen mesaj gözüme çarpmıştı, mesaj iki gün önce gelmişti. Mesaj şöyleydi;

"Ya benle yaşa yada bensiz toprakta"

Normal Loreen olsa bu mesaj üstune çok panikler polisi felan arar eski dostlarını arar..onu arardı. Ama bu Loreen artık ruhsuz kadının tekiydi, önemsemedim. Telefonu tam kapatıcaktımki gizli numaradan arama geldi. Açmak istemiyordum fakat gizli numaralara karşı olan zaafıma yenik düştüm.

Ben: alo??

(Ses yok..)

Ben: hey orda kimse varmı?

(Ses yok..)

Ben: bana bak bu bir şakaysa...

Liam.: Loreen?

Ben: Liam?

Liam: Loreen yardına ihtiyacım var, Harry..

Ben: Harrye ne oldu?!

Liam: Peter.. Peter onu kaçırdı

Duyduğum sözlerle olduğum yere çakılı kaldım

Liam: o ölmemiş Loreen
.....

Not: bana ulaşabileceğiniz bir takım hesaplar

Instagram: elvin.yildiz
Snapchat: elvyld

Kötü Çocuk †Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin