Zapomenutá minulost III.

515 42 6
                                    

   Nevím, jak se to stalo, ale byl jsem přivázaný k posteli, jako nějaká kořist. Ruce pevně svázané provazem, nepohodlně za hlavou. Nohy od sebe, přivázané..každá k jednomu rohu. Klidně stál u stolu a jen mlčky sledoval kořist před sebou. Na tváři se mu objevil šibalský úsměv. Hned jsem na něj zavrčel, další pokus o odpor. Tentokrát nic neudělal, jen se mu výraz v tváři změnil na neutrální. Vzdal jsem tedy tenhle pokus. Bylo to k ničemu, když mě jen sledoval a nic nedělal. Sám jsem se nemohl z téhle situace vysvobodit.
" H..hej! Pusť mě!" Vyjekl jsem, když už jsem z jeho pohledu začal být nervózní. Zrudl jsem a začal se opět kroutit. "Co po mě chceš...?" Zakňoural jsem už, když jsem začínal být každou chvíli slabší a slabší. Konečně se pohnul. Odrazil se od stolku i s nožem a skočil jako hladová šelma nade mě, přiložil mi nůž ke krku a zavrčel vztekle. Pochopil jsem, že po mě chce, abych se uklidnil. Ale tohle mě zase tak rozhořčilo, že jsem zavrčení oplatil a trhl sebou. Sykl jsem bolestí, nůž mi sjel z krku na hruď, zanechal za sebou jen slabou čáru, která začala rudnout. Chytil mě pod krkem, aniž bych stihl reagovat. Opět sjel nožem níž, zastavil se na mém břiše.  Hned jsem zatnul svaly. Ušklíbl se, zatlačil na nůž..dokud špička nevnikla do mého masa. Snažil jsem se zadržovat vyjeknutí, ale nakonec jsem podlehl. Nůž pomalu vnikal hlouběji, křičel jsem opět bolestí. Začal s nožem kroutit, tohle jsem už nevydržel. Odpadl jsem hned do bezvědomí.

 "Rene...hej...Rene..vstávej, nestihneš to!" V momentě jsem sebou trhl, otevřel oči. Slyšel jsem hlas své matky. Myslel jsem, že vše je jen noční můra. Ale když opět ostré světlo, oslepilo můj zrak. Pochopil jsem, že tohle peklo ještě neskončilo..a ani tak lehce neskončí.   Podíval jsem se na svoje břicho vyděšeně, ale ani známka po říznutí..natož aby tam byla bodná rána...nebo něco podobného. Oddychl jsem si, uklidnil se..ale ne..na dlouho.  Vyjekl jsem skoro jak holka, ležel jsem úplně nahý na lůžku. Rozhlídl jsem se, kde je ta bestie...Stál opodál, stahoval si kalhoty. Povšiml si, že jsem vzhůru. Odhodil kalhoty, došel ke mě a pohladil mě po tváři. "Bunny.." Zašeptal sladkým hlasem, odřízl provaz, který věznil nohy. Pokrčil mi je a sedl si na lůžko. Natiskl mi stehna až na břicho.  Podíval jsem se jinam, zvedal se mi žaludek. Bránil bych se, ale už jsem neměl sílu...byl jsem rád, že sotva dýchám. Poslední kousek, co měl na sobě...zmizel tak rychle, že jsem to skoro ani nepostřehl.  Natiskl se svým rozkrokem na můj vstup do zakázaného chrámu. Zrudl jsem celý, vykulil jsem oči a vrtěl hlavou." N...n..nhee.." Vyhrkl jsem tiše.  Bylo pozdě. Zaryl mi své drápy do stehen. Jedním tvrdým přírazem do mě vnikl až po kořen. Vyjekl jsem bolestí, po tváři mi stékaly slané potůčky slz. Lapal jsem po dechu. Nečekal na nic a začal surově přirážet do mého nitra, pustošil můj chrám a bylo mu vše jedno. Záleželo mu jen na jeho vlastním uspokojením. Jaký to sobec...pomyslel jsem si, nevím ani proč..možná, protože jsem zase začínal omdlívat. Byl jsem dočista mimo, jen tělo bez duše...necítil jsem bolest, jen něco uvnitř mě začalo hřát. Zavrtěl jsem lehce hlavou, trochu jsem se vzpamatoval...začal jsem hlasitě sténat. To, co mě jen lehce hřálo předtím...se  změnilo na obrovskou slast...ta rozkoš, mě šíleně rozpalovala. Celé mé tělo pohltil neskutečný žár.   Vybízel jsem se té bestii, přirážel pánví proti němu. Dal mu nohy okolo pasu a tiskl ho ještě víc na sebe. Za moji poslušnost mě hned začal odměňovat dravými polibky a silnými kousanci, po celém těle. Zaklonil jsem hlavu a přivíral oči. " Nghhh....víc..chci víc...prosím" Byl jsem nenasytný, chtěl jsem ještě víc než jsem dostával. "Škemráním mě nedonutíš..." Zašeptal mi do ucha a skousl mi ušní lalůček. Osvobodil mi ruce, převrátil na břicho, zatlačil mi na záda. Lehl jsem si hrudí a vystrčil na něj zadeček jak nadržená fena. Okamžitě jsem roztáhl nohy od sebe. Rád by mě ještě pomučil, ale sám chtěl už dosáhnout vyvrcholení.   Surovým přírazem znovu vnikl do mého nitra. Každým přírazem se dostával hlouběji, otíral se o moji prostatu a já blahem šílel. Zakousl se mi do ramene, tak silně, že mi tekla krev po zádech. Nechal ji chvíli téct, přirážel a pozoroval..tu vzácnou, rudou tekutinu. Nemohl neodolat, špičkou jazyka ji začal slízávat z mé horké kůže. Už jsem se neudržel, zacukalo mi v chloubě a s hlasitým zasténáním a stáhnutím nitra...jsem silně vyvrcholil, dosáhl vyslouženého orgasmu a zcela se zlomil. Kvůli silným stahům mého nitra vyvrcholil i on. Zakousl se podruhé a tlumeně zasténal do mého krku, cítil jsem jak mé nitro zaplnila horká tekutina. Oddychoval jsem a hleděl do prázdna, z koutka úst mi tekla nepatrná slina. Vystoupil ze mě se zavzdycháním. Vzal mě opatrně do náruče, natiskl ke své hrudi a usmál se hřejivě. Dal jsem mu ruce okolo krku a zavřel oči. Vysílením jsem usnul hned.


Live Puppet I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat