25. 12. 1973 (11 let)
,,Dobré ráno, Cass," pozdravil mě ve Velké síni Remus a sedl si vedle mě, ,,už máš rozbalené dárky?"
Otočila jsem se na něj s plnou pusou pudinku a jen zavrtěla záporně hlavou. Uchechtl se, ale v jeho karamelově hnědých očích se značila starost. Vypadal, že chce něco říct, ale pak se nakonec obrátil nad svůj talíř a začal pomalu jíst.
,,Šťastné a veselé, vám všem!" rozlehlo se Velkou síní a dovnitř vběhli oni dva pověstní hoši. Jeden veselejší než ten druhý. V závěsu za nimi se táhly moje kamarádky, které to od nich schytaly zjevně už po cestě, neboť všechny byly posypané konfetami.
,,Holčičko naše!" vykřikli Siri s Jamesem zároveň a přiběhli ke mně. James zvedl ruku nad mou hlavu. Jmelí. On i Sirius se ke mně nahnuli a oba mě políbili zároveň na tváře.
,,Jimmy, proč u sebe U Merlina nosíš to jmelí?" podivila jsem se a poklepala si na čelo. Poté jsem se podívala na Siriuse, který měl, co dělat, aby se nezačal nahlas smát.
,,Čekám na vhodný okamžik, abych ho mohl vytáhnout na Evansovou," odpověděl James a Sirius i Remus se oba začali hrozně smát, ale já nechápala, co jim na tom přijde vtipného.
,,Ahojky, Cass," pozdravily mě holky a já jim pokynula, ať si rychle sednou, protože až přijde Lily, tak se s Jamese stane zlatonka.
Holky mě popadly za loket a odtáhly mě dál od party Pobertů.
,,Cass, ty máš k našim Pobertům nejblíž, tak co se tam děje dneska?" připlížila se ke mně Bianca, která byla zblázněná do Jamese.
,,No povídej," přidaly se Ricky a Maya, kterým se zase líbili Sirius a Remus.
,,Holky, já naprosto nechápu, co na nich sakra vidíte," pozastavila jsem se nad jejich poblázněností, ,,vždyť jsou to jen divní a praštění puberťáci."
,,Přijdou ti divní?" obořila se na mně Bianca a já stále musela oponovat.
,,Jediný normální z nich je Remus, který je na mě milý," uznala jsem a otočila hlavu k zamlklému klukovi, který seděl kousek ode mně a potichu jedl ovesnou kaši, zatímco jeho kamarádi se domlouvali, jak dneska políbí pod jmelím Lily a Marlene.
,,Jakože, nechci ti brát iluze, ale všichni jsou na tebe milí," přidala se Ricky, ,,vždyť James a Sirius ti dneska dali pusu pod jmelím."
,,Jen na tvář," bránila jsem se, ale jim to bylo zjevně jedno, tak jsem se snažila přesměrovat debatu někam jinam.
Ve dveřích Velké síně se objevili kluci z našeho ročníku. Sice byli takoví ještě trochu malí chlapečci, ale i tak byli hezcí. Rozhodla jsem se, že je půjdu pozdravit, protože už mě přestávalo bavit poslouchat to neustálé fňukání o mých kamarádech a bráchovi.
,,Ahojte hoši, veselé Vánoce," rozběhla jsem se k nim a holky na mě jen koukali, jako na blázna, co utekl od Svatého Munga.
,,Tobě taky, Cass," odpověděli mi a já jim věnovala upřímný úsměv.
,,Už je tady Lily?" ozval se hlas. Už už jsem chtěla Jamesovi říct, ať toho nechá, ale pak mi došlo, že to nebyl Jamesův hlas.
,,No Johne, neříkej, že se ti zalíbila Evansová," začal se smát Gus a poplácal Johna po zádech, ,,jako je hezká, ale nedělej si iluze. Je o dva roky starší a něco na ni zkusíš a Potter tě hezky vyprovodí na ošetřovnu."
Sice mi to přišlo zbytečně zveličené, ale Gus měl ve skutečnosti pravdu. James opravdu nesnesl, když se okolo Lily motal někdo další a že jich bylo celkem dost, ale nejvíc nesnesl Snapea. A jako bych to přivolala, neboť Lily a Marlene právě vešly do Velké síně, avšak se Severus Snapeem po jejich boku.
,,Nepůjdeme si sednout?" navrhl Ashton, ,,myslím, že se tu schyluje k hádce."
Byli jsme na této škole teprve tři měsíce, ale už jsem perfektně dokázali odtušil Jamesovo chování, co se Lily týče.
,,Hoši, pojďte k nám," zvolal Sirius a pokynul rukou, ať si k nim přisednou.
,,Bráško, sice nejsem hoch, ale sednu si sem s vámi," zasmála jsem se a vměstnala se na poslední volné místo, což bylo mezi Siriusem a Remusem. Holky mě zabijí.
,,Evansová, dáš mi pusu pod jmelím?" zakřičel James přes celou Velkou síň, ,,nosím ho kvůli tobě u sebe už od rána."
,,Trhni si, Pottere!" zakřičela Lily nazpátek a s Marlene si sedl ke zmijozelskému stolu.
,,Ty si sedáš ke zmijozelákům? Jsi pěkná zrádkyně!" křičel James jako smyslu zbavený a jeho uši začínaly rudnou, což znamenalo jediné. Za chvíli vybouchne.
,,Radši budu zrádce než sedět u jednoho stolu s tebou!"
To byl ten moment, kdy Jamesovi Potterovi poprvé v životě došly slova. Jen naprázdno otevřel pusu a zase ji zavřel. Pak se rozhlédl po Velké síni a sedl si. Seděl sklesle se skloněnou hlavou. I když se to snažil nedát najevo, tak ho to ranilo. Zvedla jsem se a šla ho obejmout.
,,Jamie, nesmutni, jednou spolu skončíte," chlácholila jsem ho a objala ho, ,,já tomu věřím a když já něčemu věřím, tak se to jednou určitě stane."
James se na mě podívala a věnoval mi upřímný pohled. Takový ten co se dívá až do duše: ,,Děkuju, že tu pro mě jsi. Sirius má pravdu, jsi vážně ta nejlepší malá ségra."
Ještě jednou jsem Jamese objala a on mi dal malou pusu na temeno hlavy. Bianca bude žárlit a jakože hodně.
,,Tak a teď pojď, ty velký bratře. Myslím si, že ti Santa ve společence nechal nějaké dárky," poškádlila jsem ho a po jeho boku se vydala do sídla naší koleje.
ČTEŠ
She is Black [REMUS LUPIN]❌
FanfictionLáska si bohužel nevybírá, a proto většinou bývá neštastná. Cover by: tara_kyle