8

4.2K 188 24
                                    

|Ivy|
A trecut ceva timp. Și aș vrea să aud ce aveai să-mi spui.

După 2 zile, marți, 13:23 p.m.

Necunoscut: Iv?

Ivy: Iar tu? Andrew?

Necunoscut: Da, scumpo! Îmi lipsești...

Ivy: Mă mir. Abia am vorbit câteva zile. Și pun pariu că oricum ai numerele de telefon a vreo 20 de fete și vorbești cu ele. Nu cred că-mi duci lipsa.

Necunoscut: Nu spune asta. Nu e adevărat deloc, ești singura cu care vorbesc. Ești drăguță până și când ești geloasă!

Ivy: Lasă-mă!

Necunoscut: Nu te las înainte să mă deblochezi și să-ți spun ce am de zis!

Ivy: Pleacă!

Necunoscut: Hai! Sunt pe telefonul unui prieten și nu mă mai lasă mult timp. Deblochează-mă.

Ivy: Nu. Pa!

Joi, 12:30 p.m.

Unblock "Andrew".

Andrew seen at 12:44 p.m.

Andrew:

Ivy: Spune odată ce vrei. După te blochez la loc.

Andrew: Nu o s-o faci, iubire.

Ivy: Zi! De ce te-ai comportat așa? Eu chiar te-am enervat? De ce mi-ai spus alea?

Andrew: Nu ești enervantă. Nu eu ți-am scris mesajul ăla... Nu ți-am mai răspuns pentru că eram ocupat. Și cineva a văzut mesajele din telefonul meu și ți-a zis chestile alea... Nu te-aș fi rănit. Nu aș putea face asta. Țin la tine, Ivy! Chiar dacă nu știi cu cine vorbești, să știi că ne cunoaștem.

Ivy: Serios? Am crezut... Andrew. Cine e acel cineva care mi-a zis chestiile alea? Cu ce erai ocupat?...

Andrew: Chiar contează?

Ivy: Da! Vreau să știu.

Andrew: Am ieșit cu o fată. Și acea fată e cea care ți-a scris mesajul...

Ivy: Aaa, deci iubita ta s-a supărat... Scuză-mă. Mai bine nu mai vorbești cu mine. Nu vreau să ai probleme.

Andrew: Dă-o dracu. După ce ți-a zis aia am încheiat-o cu ea.

Ivy: Nu trebuia să...

Andrew: Ba da.

Ivy: N-nu. Eu trebuie să plec... Nu mă simt bine.

Andrew: Ce ai pățit?

Ivy: Nu contează. Voi fi bine.

MesajeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum