19

3.5K 181 6
                                    

00:04 a.m.

Andrew: Frumoaso?

Ivy: Frumosule.

Andrew: Te iubesc... Ce faci? Am nevoie de tine.

Ivy: T-te... Bine fac. Ce ai pățit?

Andrew: Știu că mă iubești. Nu știu ce-i cu mine...

Ivy: Tu le știi pe toate, fraiere.

Andrew: Aha, da, drăguțo.

Ivy: Dar trebuie să fie un motiv pentru care te simți rău... Te rog, spune-mi-l. Vreau să te știu bine.

Andrew: Iv, mi-am adus aminte de ceva...

Ivy: De ce ți-am adus aminte?

Andrew: De nimic...

Ivy: Spuneee, știi că nu te las în pace până nu îmi spui.

Andrew: Mi-am adus aminte de tine, iubito. Tu nu-ți mai aduci aminte de mine, nu-i așa?

Ivy: Ar trebui să îmi amintesc?

Andrew: Da... Am fost cel mai bun prieten al tău, Iv.

Ivy: Îmi pare rău, chiar nu îmi aduc aminte. Te rog iartă-mă. Mi-aș dori să pot să-mi aduc aminte. Deși numele tău îmi aduce aminte de câteva lucruri, dar tot e în ceață. Tu chiar mă cunoști în realitate?

Andrew: Da, chiar te cunosc. Și te iubesc. Ești minunată.

|Ivy|
Aveam sentimentul de regret. Mii de amintiri îmi derulau în minte dar niciuna legată de tine. Încerc să îmi aduc aminte, chiar încerc!

|Andrew|
Nu-i nimic că nu-și aduce aminte... Nu e vina ei. Dacă nu avea lovitura aia la cap și accidentul ăla, nu-și pierdeai memoria, și atunci nu mă uita. Însă îmi doresc să-și aducă aminte de mine. Este cea mai bună prietenă, și eu am fost mereu îndrăgostit de ea dar nu am avut curajul să i-o spun...

MesajeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum