Pohled Stephana
Celou noc jsem nemohl spát. Pořád sem myslel na Kyla a Mary.....
Pohled Mary
Probudila sem se asi o půl sedmé. Zjistila jsem, že mi pořád není dobře. Když sem to řekla mámě, tak řekla ať zůstanu doma. Napsala sem proto Stephanovi:
Já: Ahoj, není mi pořád moc dobře. Dneska do školy nejdu......
Neodepsal a ani si to nezobrazil a to je aktivní pořád.
Řekla sem si, že si půjdu dát snídani. Suchý rohlík, nic jinačího nešlo.
Vtom ke mně přišla naše kočka Lili.
"Ahoj, zlatíčko! Jakpak se dneska máš?" řekla sem a pohladila její šedou srst. Její modré oči zářily v ranním slunci jako dvě zrcadla.
Když sem se po chvíli podívala na mobil, byly tam dvě nepřijaté zprávy. Jedna od Kyla a jedna od Stephana:Stephan: Jo, jasně omluvím. Odpoledne k tobě přijdu. Musím s tebou mluvit......
Ihned sem odpověděla:
Já: Jo, jasně. Jen přijď....
Trochu sem se té zprávě divila. Co by ho tak mohlo trápit?
Rozklikla jsem druhou zprávu byla od Kyla:Kyle: Ahoj Mary, jak se ti líbilo venku? :-* :-)
Ten smajlík s pusinkou mě trochu rozhodil. Po chvíli jsem odpověděla:
Já: Jo líbilo, akorát promiň za ty zvratky a historický záchvat.
Kyle: Ne, mně to vůbec nevadilo. Neboj se, zlato. :-*
Já: Ok, přijímám omluvu, ale to "zlato" si prosím odpusť....Pak už neodpověděl. Celé dopoledne jsem hrála hry. Vtom někdo zazvonil. Myslela jsem si, že je to Stephan, ale byl to Kyle......
"Ahoj zlato!" řekl a zasmál se
"Ahoj, co tady děláš?" zeptala jsem se překvapeně
"Potřeboval jsem tě vidět! Víš....." ani to neodpověděl a políbil mě..... Na nic jsem nečekala a začala ho líbat taky a musím uznat, že líbal dobře.
"Co to tady je?!" zeptal se vyděšený Stephan, který zrovna přicházel.
"Co to má jako znamenat?!" řekl naštvaně
"Stephi, já ti to vysvětlím" řekla sem, ale udělalo se mi zase špatně. Složila jsem se na zem......
V podvědomí jsem cítila jak někdo křičí a jak mě bere do náruče a ukládá do postele.......
ČTEŠ
GAME OVER!!!
Teen FictionMary je sedmnactiletá gamerka, která se snaží prosadit jako profesionál. Její kamarád Stephan je do ní úplný blázen, ale má strach jí to prozradit. Jednoho dne se ale kolem Mary začnou dít divné věci......