17.

9 4 3
                                    

Pohled Mary

"Tady to máš, ty děvko!!!" řekl Ethan a hodil mě na zem hlavou dolů, takže jsem se praštila. Sáhla jsem si na ránu a ucítila jsem, jak mi z ní teče červená tekutina.
"Ty si mě zranil, ty debile!!" zařvala jsem na něj a chtěla jsem po něm vystartovat, ale moje slabost mě potlačila a já opět spadla.
Chytla jsem se za hlavu a rozbrečela se. Bolelo mě celé tělo a oblečení jsem měla roztrhané.
"Ty mi tady ještě budeš bulet!!! Zavedu tě k Paulovi a ten se o tebe postará!!! A nebul, kurva!!!" zařval a vlepil mi facku. Mně se zatemnělo před očima a já se praštila o zeď.
"Nech mě už prosím být!! Všechno jsem ti dala!!!" rozbrečela jsem se a zabořila si hlavu do nohou.
"Přestaň bulet!!! Odvedu tě!!!" řekl agresivně a chytl mi ruku. Vláčel mě po zemi jako nějaký kus hadru.
Hlava mi krvácela čím dál víc a mně se začaly dělat mžitky před očima, až jsem nakonec viděla jenom temnotu.

Pohled Stephana

"I wanna follow where she goes
I think about her and she knows it
I wanna let her take control
'Cause every time........" začal mi řvát budík.
"Zmlkni, sakra!!" naštvaně jsem vypnul mobil. Podíval jsem se na hodiny. Ciferník ukazoval 3:15.
"Co je?? Já si ten budík nenastavoval na takhle brzo?!" řekl jsem udiveně.
Vtom mi zacinkala esemeska. Bylo od neznámého čísla.

Bílý Vlk byl chycen. Neubránil si ho. Pokud ji chceš zpět, musíš vyhrát zápas.

Naštvaně jsem hodil mobil na zem.
"Do prdele!!!!" stoupl jsem si a chytl se za hlavu.
Za všechno můžu já. Neubránil jsem Mary před vlky, protože jsem se na ní vykašlal. Bouchl jsem pěstí do zdi. Zllst ve mně vřela a já jsem měl chuť rozmlátit těm zmrdům držku!!!
Zvedl jsem mobil ze země, vzal si sluchátka a klíče a vyrazil jsem.
Venku se zrovna schylovalo k bouřce. "Ideální počasí někomu rozbít hubu!!!!" řekl jsem si
Šel jsem pořád dál a dál, než mě odchytl kluk v masce.
"Pojď se mnou." řekl a já měl pocit, že ten hlas odněkud znám.
"Kyle!!" vykřikl jsem ale Kyle mi zacpal pusu.
"Pssst, drž hubu!! Nikdo neví, že jsem s nimi. Já ti nechci ublížit to Paul a Ethan, nesnáším je!!!" řekl a vzdychl.
Nic jsem neříkal, jenom jsem se na něj udiveně díval.
"Tak proč si se přidal k Vlkům???" řekl jsem
"No víš..... Myslel jsem, že to nějak zapůsobí na Mary, ale to, co ji udělal Ethan ji ode mě ještě vzdálilo a já ji nechci ublížit. Miluju ji...!!!" řekl a zadíval se mi do očí.
"Co ji udělal Ethan?!?!" řekl jsem vyděšeně
"Znásilnil ji..... " řekl smutným hlasem.
"To ne!!" řekl jsem si v podvědomí. "Ta noční můra mi nelhala!!!"
Po nějaké době jsme došli ke staré budově.
"Tak tady to je. Musím tě zavést k Paulovi." řekl mi a zavedl mě do nejvyššího patra budovy.
"Áááá tady máme toho, který si neochránil kamarádku a chce ji zpět." řekl zle se zasmál.
"Kde je Mary!!!" zařval jsem
"Jestli ji chceš zpět, musíš vyhrát." podíval se na mě vyzívavě.
"Co jste jí udělali?!!" řval jsem
"Ethan se o ní postaral. Tím stejným způsobem bych to udělal i já, nedivím se mu." řekl a pořád se na mě v klidu díval.
"Dejte od ní ty pracky pryč, je moje!!!" řekl jsem dost naštvaně a hodil jsem s tužkou co měl na stole.
"Tak dost, už mě to přestává bavit!!! Hoďte ho do sklepa!!!" zavelel a dal mi facku
"Tam se nauč slušnému chování, do turnaje je ještě spousta času!!! Stejně si ještě rozmyslím, jestli ti ji nakonec dáme." řekl a svázal mi ruce.
"Kyle, odveď ho, ať se na něj nemusím dívat!!! zařval a Kyle mě odvedl
Šli jsme tmavou chodbou, kde na mě všichni viděli.
"Kyle prosím, nemůžeš mě pustit???" poprosil jsem ho
Hlasitě si povzdychl a odpověděl: "Víš, já bych rád ale Paul by mě zabil.
Do konce cesty mlčel.
Dovedl mě do tmavého sklepa. Páchlo to tam plísní a všude visely pavučiny. "Tady tě musím přivázat." řekl
Hlasitě jsem povzdychl a nechal se. Když odešel, začal jsem přemýšlet nad vším, co se poslední dobou stalo. Všechno jsem si udělal jenom kvůli Mary. Teď vím, že ji doopravdy miluji.

GAME OVER!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat