6.

21 1 0
                                    

Pohled Stephana

Šel sem po škole k Mary, jak jsme se domlouvali. Celou cestu sem přemýšlel, co by mi tak mohla říct?
Vtom, když jsem byl před jejich domem, jsem uviděl Kyla. Nějak by mě nezajímal, kdybych nezjistil, že se s ní líbá. Začal jsem cítit, jak ve mně něco vře. Než jsem došel ke vchodu byl jsem rudý jak rajče.
"Co to tady je?!" zařval jsem
"Stephi.....! řekla Mary ale omdlela.
Kyle ji držel v rukách.
"Okamžitě ji pusť!!!" zařval jsem na něj, ale odmítal
"Dělej, co sem ti řekl!!" zařval jsem podruhý, ale vztek ve mně tak překynul, že jsem mu dal pěstí do obličeje.
"Auuu, ty kreténe, co si to udělal!!!! Jsi normální blázen!!!" křičel bolestivě
"Máš to co si zasloužíš!!! A teď mi ji laskavě dej!!!!" zařval jsem naposled
Nakonec ji pustil a odešel. Vzal jsem Mary a dal jí do postele. Byla tak nádherná, když spala.

Pohled Mary

Když jsem se probudila, seděl vedle mě Stephan.
"Co se stalo?!" zmateně jsem se zeptala
"Omdlela si Kylovi v náručích!!Nechtěl tě pustit!!" řekl
"A kde je?!" zeptala jsem se
"Šel domů. Dal jsem mu pěstí!!!" řekl
"Proboha Stephane!!!" řekla jsen vyděšeně
"Dal jsem mu, co mu patří!!! Nechtěl tě dát do postele!!!" řekl
Nevěděla jsem co mám říct. Bylo mi jasné, že nás viděl!!!
"Stephane omlouvám se, že si nás viděl. Nechtěla jsem ho políbit. On si začal." řekla jsem se slzami v očích
"Bude to v pohodě, měl jsem vztek. "Neboj se. S Kylem se udobřím. Vezme to určitě v klidu." řekl oprimisticky
"Stephi, proč jsi to pro mě udělal??" zeptala jsem se ho nechápavě
"Protože tě mám rád a nechci aby se ti něco stalo!! Kyle je jeden z největších děvkařů na škole!!!" řekl a vzal mě za ruku
"Bože, to jsem opravdu nevěděla. Díky, že jsi mi to řekl." odpověděla jsem překvapeně
"No nic, ja půjdu." Čus!" řekl a odešel. Pak jsem jenom slyšela jak se zdraví s mamkou....

Pohled Stephana

Zachoval jsem se jako debil. Napsal jsem Kylovi zprávu, že se mu omlouvám a že sem se doopravdy zachoval jako kretén.
Když jsem to Mary všechno řekl, vzala to s klidem. Naštěstí!
Vracel jsem se domů s poklidem. Byla mi zima, tak jsem si řekl, že si cestu zkrátím přes jednu uličku. Říkali jsme jí Temná ulička a to proto, že byla tmavá a byli v ní samí ožralci a bezdomovci.
Když jsem si tak pokojně šel, tak jsem najednoul měl pocit, že mě někdo sleduje, ale nijak jsem to neřešil. Nakonec jsem se stejně podíval za sebe, ale nikdo tam nebyl. Pro jistotu jsem zrychlil. Nikdo za mnou, ale stejně nešel.
Když jsem přišel domů, sáhl jsem si do kapsy pro mobil. Kromě mobilu ale byl nějaký papír. Myslel jsem si, že je to nějaký tahák, ale když jsem se podíval pořádně tak nebyl.
Byl to světle zelený papírek zavázaný černou stuhou. Rozbalil jsem ho a přečetl si, co tam je napsané:

Stále tě vidíme, ale ty nás ne.
Víme kdo jsi, ale ty nás neznáš.
Dívej se pozorně po černých vlcích a hlídej si svého bílého vlka.......

Nevěřil jsem vlastním očím, co jsem to právě přečetl. Kdo to je? Co chtějí? Kdo jsou černí vlci?
Mohl jsem se ptát na všechno, ale odpověď bych stejně nedostal.
Okamžitě jsem to letěl napsat Mary.

Já: Mary, ozvi se prosím!!!!!
Mary: No, co je?!
Já: Dostal jsem nějaký vzkaz!!!!
Mary: Cože!! Vyfoť mi to?!
Vyfotil jsem jí to a ona mi odpověděla:
Mary: Bože, co to je?! Ja se bojím!! Bojím se o tebe!!
Ta poslední věta mě zarazila. Zahřálo mě u srdce.
Do večera jsem hledal něco o vlcích. Nic jsem ale nenašel. Pořád jsem nad tím přemýšlel. Co chtějí? Proč zrovna já?
Dál jsem to neřešil a šel jsem si s Mary zahrát Minecraft. Aspoň jsem se na chvíli odreagoval.
Pak mi napsal Kyle:

Kyle: Ahoj borče, jedeš s námi na basketbalovej zápas příští středu!
Já: Ok.....

Trochu jsem se zarazil, protože Kyle, který mě před pár hodinami nesnášel chce, abych jel na basket. Basketbal je jeden z mála sportů, který mi jde. Kdysi jsem chodil, ale kvůli trenérovi jsem tam přestal chodit. Od té doby, mě nikdo na zápas nedal, i když mi to vážně šlo.
Šel jsem spát asi kolem jedenácté hodiny. Pořád jsem řešil s Mary ten vzkaz. Na nic jsme ale nepřišli......

GAME OVER!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat