Geciktirdiğim için özür dilerim. Umarım beğenirsiniz. Yavaş yavaş hikayenin diğer yarısına geçeceğiz. Keyifli okumalar 🌼.
Müzik : Sleeping At Last / Neptune (Medya)
Gif : Scarlet Witch Power ( with Hydra )
Tony kapıyı sessizce kapatıp kızının odasından çıktı. Şimdi biraz daha sakindi. Ona aldığı kırmızı defter elindeydi. Evet yanlış bir davranıştı ama Wandaya ne olduğunu bulmalıydı. Gerçi az çok tahmin ediyordu.
(0.1) : ' Beni sevmiyordun Pietro '
Önce ailesi tarafından dışlanmıştı. Atlatmıştı.
(0.2) : ' Tam bir odunsun Pietro ! '
Anıları...
Onlardan kurtulmuştu.(0.3) : ' Bunun bir deprem olmadığını anladık...
Acı manzara ile karşılaştık...
Hala boynu kanlar içinde sol eli ve sağ bacağı olmayan fakat hala melek -
Tony dayanamadı. Ayağa kalktı bir Marilyn Manson açtı. Eline bir kadeh ve yıllanmış kızıllığı aldı. Birinci kadehi tek dikişte bitirdi. İkinciden bir yudum aldı ve defteri okumaya devam etti.
: Melek olan annemiz. Korkuyla yerimize çekilip hıçkırıklara boğulup, sarılıp ağladık, bağırdık ve cesedi önümüzde olmasına rağmen öldüğüne inanmadık Pietro.
Tony 3. Kadehe geçmişti.
: Önümüze tasarım harikası bir bomba...
4. Kadeh
: Birbirimize attığımız son bakışlar...
5. Kadeh
: Ölümü bekledik kardeşim Stark'ın bizi öldürmesini.
5. Kadehi yarılamıştı, diğer yarısını da bir dikişte bitirdi. Bunu kızı, her yaptığı halta rağmen onu affeden zencefil kızı için yapması gerekti.
(0.4) : İntikamından vazgeçmişti. Daha fazla kaybetmemek için.
(0.5) : Acıyı paylaşmışlardı ‹Kaybettim›
7. Kadehi bitirmiş 8'e geçmişti.
(0.6) : Wanda... Pietro'nun öldüğüne inanmıyordu.
Onu hala hissediyordu.
Onu bekliyordu...‹ Ve Tony zencefil kızına inanıyordu ›
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Ginger House ~ [ Wanda Maximoff ]
FanfictionÖzür dilerim Pietro , Kapıyı açık unutmuş , ölümü ben getirmiştim zencefil eve. Başlama Tarihi : 13.02.2017 Bitiş Tarihi : -