Video : Quicksilver - Run Boy Run
Gif: tumblr-np2wxnn1701r49#55o1-500
Pietro, kaçmıştı. Yaralıydı. Bu sefer canı yanıyordu. Sona yaklaştığını hissetti. Ağladı...
Yıllarca babasının değimiyle 'Erkek adam ağlamaz !' sözü için her haltı içine atmıştı. Ama bu sefer acı ağır basmıştı. Yaslandığı kapı birden açıldı. Mümkünmüş gibi ani hareketten dolayı canı daha da çok acıdı. Çıkmaz sokağın kapısı açılmıştı. Bu ev zencefil kokmuyordu ve Pietro gözleri kararırken b*ku yediğini hissetti. İşte bunun geldiğini göremedi.
Gözlerini açtığında bir çift acı kahve ona bakıyordu.
'Mehaba ? Evet şey şimdi kalkmaman gerek, kurşunu biraz zor çıkardım, bu arada ben, ben--'
Kız çocuğun mavi-gri gözlerini yeni fark etmişti. Bu mükemmelliği yıllarca hiç hareket etmeden izleyebilirdi.
' Sen ?'
'Ben Irish. Irish Ahdolin st- ah yani ... Schwarz.'
'Irısh Ahdolin Schwarz.'
UYARI !
( Bu kitap Stark's Daughter 'Tony Stark Fanfic' kitabı ile paralel gitmekle olup aynı zamanda yan kitap kapsamındadır. Çıkış sebebi, Maximoff ikizlerinin iç yapısını baş karakter gibi ele almak isteyişimdir. Diğer kitabı okumasanız bile bu kitabı Maximoff Twins olarak devam edebilirsiniz. Diğer kitabımda ise Pietro+Irish : 'Pietrish' kurgusunu da bulabilirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Ginger House ~ [ Wanda Maximoff ]
FanfictionÖzür dilerim Pietro , Kapıyı açık unutmuş , ölümü ben getirmiştim zencefil eve. Başlama Tarihi : 13.02.2017 Bitiş Tarihi : -