0.4

195 14 17
                                    

15.10.2013 ( 15 yaşındayız)

Doğum günüm kutlanmıyordu, bende kutlamak istemiyordum. Doğum günleri sıcacık zencefil evimizde güzeldi. Soğuk yurt duvarları arasında değil.

Özlüyorum annemi.

Babam bizi neden bırakmıştı ?

Yine ağlıyordum omuzlarında. Özür dilerim Pietro, yine küçük bir kız çocuğu olup tüm yükü senin üzerine yıktım. Ama ne yapayım Pietro ? Aile gezmelerinde kimsesiz bir çocuk gördüğümde keyfim kaçardı, bir şey yiyemezdim. Acırdı içim. Şimdi biz o durumdayız Pietro.

' Ama sana yemin olsun, intikamımızı alıcam !' demiştim ya, seninkilerin yanında ne kadar önemli kalır bilemiyorum ama ben yeminimi tutmadım Pietro. Bunun içinde özür dilerim.

Genç kız defterinin kapağını kapatıp üstüne kalemi koydu. Defter kırmızıydı. Tony aklında kalanları yazmanın ona iyi bir terapi olacağını söylemişti. Wanda ise kabul etmişti. İşine geleni kabul ediyordu, gelmeyeni ise olabildiğince nazik bir şekilde geri çeviriyordu.

Tony ona fazlasıyla ilgi gösterip, üstüne titriyordu. İstediği yemekleri yapmaya çalışıyordu. Evet, Maximoff  Stark'ı affetmişti.

Genç kız yanık kokusu aldı ve koşarak mutfağa indi. Her yeri un içinde kalmış bir adet Tony ile karşılaştı.

-Tony çok ısrarcı olduğu için aynı evde kalıyorlardı.Israrının sebebi Pepper'dan sonraki boşluğu bu küçük kız ile kapatmaya çalışmasıydı. İşe de yarıyordu. Sanki Wanda onun öz kızıymış gibiydi, çok eğleniyor bazen de birlikte üzülüyorlardı.

Wanda bu manzara karşısında gülmeden edemedi. Gidip kendisine krep yapmaya çalışan adama sarıldı. Babasına sarıldığı gibi.

' Hadi koca adam üstünü temizliyelim(!) '

Adam ünlü ve abartılı göz devirmelerinden birini sergiledi. Kızını takip etti. Fakat aklında tek bir şey vardı. Kızı zencefil kokuyordu...

~ Ginger House ~ [ Wanda Maximoff ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin