Tony deli gibi çalışıyordu. Tabii Wanda'dan bir şey saklayamadığından beraber çalışıyorlardı. Pietro için...
(Flashback)
' Wanda, biraz daha dinlen. Çok yorma kendini. Bak bunlar hep sağlıksız beslendiğin için. Bundan sonra haftada 4 değil 3 pizza yiyeceğiz. Tako günlerini arttırıyorum. Veya yemek yapmaya çalışırım, hiç olmadı bir yemek şirketi ile anla- '
Tony'nin sözü kesildi.
' Ben iyiyim baba. Gerçekten'
Uzun bir sessizlikten sonra
'Benim hakkımda... Deli olduğumu mu düşünüyorsun ?'
Anında cevap geldi
' Neden kendin bakmıyorsun küçük cadı ? '
Dedi kafasını işaret ederek. Kızın elindeki kızıllık aktı ve adama ulaştı. Kız hayretle:
' Bana inanıyorsun ?!'
'Pietro'yu bulmaya çalışıyorsun.'
'Evet...'
Derin bir nefes aldı Tony ve devam etti.
'Olanlara inanmak istemiyorum. Günlüğünü okuduğum için özür dileri, -sesi giderek kısalır- size yaşattığım her şey içinde'
Kız cevap vermek yerine babasına sarıldı.
Tony kendisini toparladı, sonuçta o bir Stark'tı. O her zaman iyi olmalıydı.
'Hadi, iyi bir baba olup sana domatesli omlet yapmalıyım. Sonra çalışmalara devam ederiz.'
Kapıdan çıkarken durdu ve büyük bir gülümseme bahşetti. Ardından da ekledi :
' ZENCEFİL EVİN ZENCEFİL ÇOCUĞU İÇİN.'
En çok üstüne düştüğüm kitap için gitmeden bölüm yayınlamak istedim.
Bana sorsalar şu hayatta en sevdiğin şey ne diye kesinlikle cevabım yazmak olurdu. Ben hayal etmeyi ve bunları yazmayı seviyorum. Hatta bir önceki geçirdiğim acı dolu yılda bu benim tek tutunduğum daldı. Sonra ne mi oldu ? Toparlandım. Kızıl cadı nasıl kardeşinin ölümünden sonra içi kan ağladığı halde toparlandıysa, yüzbaşı kalkanını içindeki hayal kırıklıkları ile bıraksada Tony için geri döneceğini bildiğinden toparlandıysa, Falcon' nun kanatları, özgürlüğü alındığında takım arkadaşlarını savunmak için içindeki tüm fırtınalara karşı gelerek toparlandıysa, Tasha tek en iyi dostu Clint'e yumruk atması gerektiğini anladığında ve Pietro'nun ölüme koşarken ki gülümsemesi solduğunda kısaca herkes nasıl fena halde kaybetmiş ve toparlanmışsa bende bunu yapmalıydım. Fandomuma sadık biriyimdir. Bir çok insan ile tanıştım, bir çok benimle aynı hayalleri paylaşan insanın hikayesini okudum. Hayata çok farklı gözlüklerden bakmayı hatta bazen gözlüğü çıkartıp özgürlüğü tatmayı öğrendim.
Bu yolun başında beni her düştüğümde elimden tutup kaldıran @minvialisa 'ya
Yazmamda ilham kaynağım olan @CikolataliUykum' a
İlk okuduğum Pietro fanfic için @LucyDegisken 'e
Ve tabii ki beni bir marvel efsanesi yapan @Nataliarushman 'a
Beni kabul eden @LegendsOfMarvel'a
Sonsuz teşekkürler.
Gerçekten hayatımın en güzel zamanları bu insanlarla geçti. Onlara ve yazdıklarına hayrandım ve şimdi bende iki üç bir şeyler karalıyabiliyorum. Fakat bu rüyadan uyanmam uzun sürmedi. İnsanlar tüm o süslü baskıları ile üzerime geldiler. Eğer hayatımda gerçekten istediğim şeyleri elde etmek istiyorsam çalışmalıyım. Bu kesin bir veda değil sadece kısa süren bir elveda. Sizleri çok seviyorum, gerçekten. Kalbimdesiniz ve yerinizi kimse dolduramaz.
Sadede gelelim, anlaşılacağı üzere YGS,LYS dönemi için wattpad'a ara veriyorum. Kendinize çok çok iyi bakın, sizleri tanımak bir harikaydı harika insanlar. Hoşgörünüz, saygınız, sabrınız için teşekkürler.
Marvelbendensorulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Ginger House ~ [ Wanda Maximoff ]
FanficÖzür dilerim Pietro , Kapıyı açık unutmuş , ölümü ben getirmiştim zencefil eve. Başlama Tarihi : 13.02.2017 Bitiş Tarihi : -