Hayatkoc09 geciktirdiğim için özür dilerim. Oysaki söz vermiştim.
Bir arkadaşım komada , iyileşmesi için duacıyım. Umarım bizi bırakmaz ve geri döner. İyi okumalar.Medya : Captain America Ciwil War / Wanda Maximoff ( Scarlet Witch -remorse-)
Video : Wanda Maximoff / Who is in Control ?
Tarih : Bir. Önemi. Yok.
Gittiğine inanmıyorum Pietro. Annemiz gibi, cesedin kollarımın arasında ama ben öldüğüne inanmıyorum. Bu konuyu fazla kurcalamaya gerek yok, inanmıyorum, inanmayacağım. Çünkü seni hala hissediyorum. Yeni zencefil evimizde sadece sen eksiksin Pietrom. Bekliyorum...
Wanda defterini kapattı. Her zaman ki gibi, göz yaşlarıyla. Clint çocuğuna Pietro ismini vermişti. Tamam güzel bir jest gibi görünebilirdi fakat bu canını acıtıyordu. Tony onu kuleye çağırmıştı. Çıkması gerekiyordu. Üstüne kızıl ceketini geçirdi , çantasını kapatıp dışarı adımını attığı anda önünden bir rüzgar esti ve tanıdık bir koku. Wanda bıkmıştı artık zihninin ona oynadığı oyunlardan. Bir kaç adım atmıştı ki tanıdık ve hasret kaldığı bir ses işitti :
“ Wanda, geri gelicem kardeşim. Kendine işgence etmeyi kes lütfen ”
Ve yine bir rüzgar. Gitmişti , hem de gelicem diyerek. Peki o gerçek miydi ki ?
Durdu, evet saatlerce orada dikildi.
Kıpırdayamadı.
Boş boş bakıldığı sanılsada zencefil evi düşünüyordu.
Acı tekrardan , tanıdık bir şekilde zihnine girmeye başlayınca kızın elleri titredi. Dayanamadı, yine...Ve kaos tekrardan ortaya çıktı. Gökyüzü kızıllaştı, kızın gözleri gibi. Gökyüzü kan ağladı, kızın kalbi gibi. Ve kızın çığlıkları arasında bir ses duyuldu. Kapının çarpma sesi. Kapıyı kapatmayı unutmuştu. Hatırladı...
« Kapıyı açık unutmuş, ölümü ben getirmiştim zencefil eve »
-YİNE-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Ginger House ~ [ Wanda Maximoff ]
FanfictionÖzür dilerim Pietro , Kapıyı açık unutmuş , ölümü ben getirmiştim zencefil eve. Başlama Tarihi : 13.02.2017 Bitiş Tarihi : -