5.Bölüm

2K 95 5
                                    

Multi:aras

Ona piç dediğim günden 10 gün
geçti şu an okul benim tarafım ve
onun tarafı diye ayrıldı bir anda bölündük resmen düşman çetelere döndük. Bunun olmasını istemezdim ama bu olayları tüm herkes biliyor ayrıcaaa Burağıda aldı kendi tarafına Aras Bey! Annemin öldüğüne hala inanamıyordum ama ağlamak annemi geri getirmezdi zaten o mu bizim annemiz dadılarmı? bana bakan dadılarımdan bir ölse şuracıkta bayılırım uyanıncada ağlamaya başlarım daha fazla üzülürüm yani !" Derin kızım alooo daldın yine " "selinim yapma be ay götler geliyor! "
"Selin hanım"diyen burak salakiydi tabiiki"ayyy burak kusura bakma unutmuşum!" Dedim"neyi?" "Bugün 8 mart dünya kadınlar günü ya kadınlar günün kutlu olsun " "yenge aklınca laf soktu "diyen rüzgar attığım bakış anlatılamaz "ay rüzgar akşma bize gel tost yapcamda kaşar bitmiş" "hadi çocuklar gidelim" deyip bana ters bakış atan Aras 'a önümden cool cool geçerken çelme taktım ve yere yapışmasıyla kahkalar attım.
"Selin Selim bizde kalcak sende gelsene. " "yok ya ... "
***********
"Selim ben kahve yapıyorum içer misin?" "Valla bir sütlü köpüklunü alırım"ikimizede bir kahve yaptıktan sonra kahveleri selime verip iki tane battaniye çıkarttım dolabımdan bir tanesini kendime bir tanesini selim e verdim ."Derin!!!!" "Efendim abi."
"O çocukla mı kaldın sen " tabiki anladım "abi! Tamam evet onunla kaldım ama biz artık konuşmuyoruz anladın mı? KUZEY!" Diyerek yukarı hızlı adınlarla çıkmaya başladım "abi ekle hemen. Onun sonuna kaç sen kaç konuşcaklarımız var daha!"yukarı geri çıktım balkondaki yerimi aldıktan sonra hala soğumamış kahvemi içmeye devam ettim. "Arasla ne zaman barışmayı düşünüyorsun? " "hiç bir zaman !" "Bak Derin biliyorum songünlerde dengesizim bir öyle diyorum bir böyle ama eğer Aras ile senin aramdaki şey Aşk sa gerçekten barışırsınız" "Selim ben ne yapacağım ? Bilmiyorum!"
"Ben Aras ile konuştum ve bana barışmak istediğini söyledi seninle konuşcakmış" "offf ne yapıcam ben. Dur Aras arıyor"
O an nasıl bir tesadüfse artık
-Efendim Aras
-Derin yarın buluşsak ?
-tamam
-nerede
-sen seç
-bizim okul yakınlarında lokanta var orası olsun
-tamam
Ve telefonu yüzüne kapattım
"Selim yerde mi yatmak istersin yanımda mı ?"
"Yanında" "yatağı açıyorum ben uykum geldi " "taam"
**********
"Ateş beni Selim bırkacak bugün"
"Papucumuz dama atıldı hemen"
"Kıskanma eşşek kıskanma"
"Abiye eşşek denilmez"
okulda sıkıcı bir gün geçirdim ve ateşi bulup lokantadan vazgeçtiğimi sahile gitmemizi istediğim söyledim benden bir şans daha istedi "bak Aras kabul ediyorum senin som Şansın olsun ama önce ben bugün tüm benliğinle karşında olucam eğer bugünden sonra bendsn igrenmezsen devam ederiz okey?" "Okey" "şimdi çiğköfteciye "
Çiğköfteciye geldik "usta ordan bize bir acılı bir normal " diye bağırdım "niye 1 acılı?" "Aras cık sen şimdi acıda yiyemezsin die"
"Yerim ben sen onu 2 acılı yap "
"Usta 2 olsun acılı bol acılı olsun bir paket acı sosdan fazla olsun"
"Tamam ciğerim" çiğköfteler gelince "şimdi yarış bir iki üç başla " dedim ve çiköfteyi 3 ısırışta bitirdim ayranıda tek nefeste içtim "ahh götüm yanıyor"
"Ben dedim sana süt çocuğu bu işler öle olmaz!"

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin