"Sırada ne var?" "Bugünlük bu kadar sen beni evime bırak"
************
"Cumartesiiii işte budur ya bu!"
"Kardeşim alt tarafı safranboluya gidip geleceğiz " "olsun " "bırak sevinsin bugün 23 nisan zaten"
"Ateş yapma 18 olucam ben gelecek ay!" "Sen hala küçük şeytansın benim gözümde gel buruya" ve birbirimize sarıldık "küçük şeytan" deyip saçlarımı karıştıran ateş e ölümcül bakışlarımı atarak saçlarımı düzelttim çaışmayan kumandayı yere atarak çalışdırdım sonra yola çıktık cam terası ve kanyonu gezdik hava kararınca boncuk arasta ya gittik" abi ben biraz gezebilrimiyim ?" Onayı alınca cafe nin yanındaki uzayıp uzayıp bitmeyen standlarda gezdim ve bilin bakalım karşıma kim çıkı
ARAS! "Aras abimler seni burada görürse ne yapar bilyor musun?"
"Ne yapar?" "Senin yedi sülalene yedi renkte yedi göllerde söver ve döver" "aslında ben seninle çıkabilmek için abinlerden izin almaya geldim" dedi ve yürümeye başladı koluna yapışarak gitmesini engelmeye çalışıyordum yürürken bir anda durdum"hem sen beni mi takıp ediyorsun?" "Teknik olarak.....Evet!" Dediğinde yürümeye devam ettiğini fark ettim ve koşarak yanına gittim ama çok geçti bizim masamıza ulaşmıştı bile "sevgili sevdiğim kızın abileri," "bak bu çocuk beni şimdiden sinirlendiriyor savaş" diye bağırdı ayaz abim bunlar olup biterken herkes bize bakıyordu. " ya durun sadece sizden izin almaya geldim "
"Ne izini lan?!" Diye bağırınca kuzey abik herkes az önce çevirdikleri kafalarını yeniden bize doğrulttular "sadece kız kardeşinizle çıimak istiyorum olay bu " " ben izin verdim" diyen ateşe kötü kötü bakan kuzeyi gördüm "bir abiden izin aldım kaldı üç" "herkes bize bakıyor zaten benim ağsabımı bozma git burdan" "Kuzey abi yapma ama onu sevdiğimi size nasıl kanıtlayabilirim ki seviyorum işte" aras bir an duraksayıp "ben bu kızı seviyorum ben Derine ağşığım " diye haykırdı cafe nin ortasında " gidiyoruz ve sende bizimle geliyorsun " "kabul mü demek bu biz çıkabilir miyiz?"
"Evet!!" Diye bağırdı sinirli bir şekilde ayaz heo beraber arabaya oturduk arabanın bagajı büyük olduğu için Aras ile arkaya oturduk "nasılda kaptım izini ama sevgilim?" Kafasına vurarak "şebek izni abimlerden aldın da benden ?" "Sende izin verisin herhalde ?" "Veriyorum şebek" dedim ve ayağa kalkıp sarıldık ve sarılmamızla yere düşmemiz bir oldu sarsıldık ateş bagaja dönüp "işte kuzey sizi aynadan görünce bu şekilde tepki gösterdi "Kısa oldu kusura bakmayın ama bu bölüm büyük kavuşmalı! Sizi seviyorum!