SELAAAM.:* İLK DEFA BİR BÖLÜM BU KADAR ERKEN GELİYOR ASDFGHDFGH
DIŞ BAĞLANTI BÖLÜMLE İLGİLİ.BAKIN.:D KESİNLİKLE ASDFGD
MULTİMEDYA;ASLII.<3
ŞARKIYI AÇMANIZI TAVSİYE EDERİİİİİİZ.:3
-Esmer Güzeli &Atarlı Kız
We love youuu.:*
”Mutluluk, galiba mutsuzluğa alışma hali. Kardeşim, biz bu dünyada mutsuz olacağız, bu kesin. Çünkü bizi mutsuz edecek birileri çıkacak; sen ne yapmaya çalışırsan çalış, buna engel olamayacaksın” dediğin zaman tamamdır. Bence mutluluk bu.”
- Nejat İşler
****************************************
*SU*
Lobiye inmiş Çağatay'ı arıyordum.Arkamı döndüğüm sırada çarptığım şeyle kafamı kaldırdım.Küfür edeceğim sırada bunun sevgilim olduğunu gördüm.
"Çağatay?Neredesin ya? Seni arı-" Bana attığı tokatla lafım bölünürken.
"Bitti."
Nasıl ya?Nasıl biter?
"N-nasıl ya?Ne oluyor?Konuşsana!"
Dolan gözlerine baktım.Sinirden miydi?Yoksa üzüntüden mi?
"Ne zaman söyleyecektin?"
"Neyi?"
"Mücahit'in eski sevgilin olduğunu?Can'ı ne zaman öğrenecektim peki?"
Şaşkınca ona doğru baktım.Nasıl öğrenmişti?Can söylemiş olamazdı değil mi?Eğer söyleyen Can ise onu öldürmekten beter ederdim.Yemin ediyorum ki yapardım.
"K-kimden ö-öğrendin?B-bak ben-"
"Kimden öğrendiysem öğrendim!Ne önemi var ya?Sen bana yalan söyledin resmen!"
Yanımdan ayrılıp otelden çıktı.Arkasından koştum.Ama yetişemedim.O çoktan arabaya binip gitmişti.
Sokakta boş boş yürürken arkamdan birinin geldiğini hissettim.Arkamı döndüğümde Can ile karşılaştım.
"Sen yaptın,değil mi?"
Sinirle yanına doğru ilerleyip ona bugüne kadar attığım en şiddetli tokatı attım.Yüzü hafif yana savruldu.Kafasını sinirle bana döndürdü.Yumruk yapıp sıktığı ellerinden birini açtı ve kolumu sıktı.
"Neden bahsediyorsun Su?"
Kolum acıyordu ama benim pek umurumda değildi.
"Çağatay'a sen söyledin.Mücahit ve senin eski sevgililerim olduğunu!"
"Emin ol," kolumu daha da sıktı ve konuştu. "Senden intikam alacak bir insan olsam bu yöntemle yapmazdım."
Arkasını dönüp giderken sinirle soludum.Ne olursa olsun Çağatay'la barışacaktım!Her ne kadar imkansız olsa da.
*1 HAFTA SONRA*
Yattığım yerden doğruldum.Tam 1 hafta olmuştu.Onsuz geçirdiğim 1 hafta...Teyzem iş için Avusturalya'ya gittiği için Aslı bizde kalıyordu.Okulun vereceği ara tatile girmemize 1 hafta gibi bir şey kalmıştı.
Aynaya baktım.Şiş gözlerim,şiş dudaklarım ve mosmor olmuş göz altlarımla okula gidiyordum.Hem de her gün.Çağatay'ın umurunda bile değildim.Yüzüme dahi bakmıyordu.