#1. Hoe het begon & Slaap feestje

58 10 3
                                    

Bewerkt!

"Cloë! Kom je eten!" Riep m'n moeder Kim van boven. Ik liep naar beneden en trof daar aan: "spruiten" iets wat ik echt NIET lekker vind. "Dat ga ik dus niet eten" zei ik. "Dan heb je pech" zij m'n broer Thijs van 16.

Oja ik zal me even voorstellen; Ik ben Cloë, ik ben 14 jaar en woon in Amsterdam. Ik heb veel vrienden en vriendinnen op school en zit op dansen. Ik dans zelf 2x in de week en vind het super leuk. Ook houd ik van dieren, ik heb 2 katten en 4 vissen. En zee blauwe ogen. En donker blond haar.

Als ik klaar ben met eten ga ik meteen naar boven en app me bestie Lara om in het wekend af te spreken.

19:30 U: Hey Laartje kan je in het wekend afspreken om naar de stad te gaan?
19:30 Lara💕: Hey, euhm, ik ga even vragen aan m'n zus. Ben zo terug!
19:30 U: Oki is goed
19:45 Lara💕: Ja ik mag! Ik sta om 12:00 bij jou voor de deur zaterdag 😘
19:46 U: Yes, super leuk!
Oke ik zal even uitleggen waarom ze alleen een zus heeft, haar ouders zijn in 2007 overleden door een auto ongeluk. En ze zijn officieel wees maar ze wonen bij hun Neeven en Nicht, Jacelynn van 18 Sébastien van 19 en Jesse van 19. Die wonen ook in Amsterdam. Lara zit bij haar in de klas en ze spreken vaak af.

*Volgende dag*

Het is wekend en vandaag komt Lara eindelijk, we gaan een super leuk dagje hebben. Haar Nicht Jacelynn brengt ons. Het is 9 uur en ik ben me aan het klaarmaken, ik spring snel onder de douche, zoek een leuk kleding setje (zie media) in mn inloop kast en doe wat make-up op. Als ik klaar ben is het half 11 en maak ik snel ontbijt. Als dat op is kijk ik nog ff tv en om 11:45 ging de bel al. Ik ren naar de deur en zie iemand die ik liever niet meer wou zien...
Het was die iritandste jongen van school plus hij was ook m'n ex, ja mensen ik had 3 weken met hem in groep 4. Hij heet Levi, hij is 15 en zit 1 klas hoger dan ons. Vroeger zat ik met hem op school, maar helaas is hij ook met mij naar de volgende school gegaan. Ik zit in de 2e met Lara. Gelukkig zie ik hem weinig. Ik haat hem! Hij had me zelfs verkracht. Maar nu terug naar het verhaal, "hoi Levi" zei ik heel droog. "Hey Cloë" zei hij met een sneeky lachje. "En wat doe jij hier?" Vroeg ik, het enige antwoord dat ik kreeg was "ik wil je terug Clo" en wat moet ik daarvan denken? Alsof IK Cloë het populairste meisje uit de klas met de iritandste jongen van school??, ik negeerde zijn vraag en wou de deur dicht doen, maar hij zette z'n voet ertussen. Langzaam deed ik de deur weer open en hij vroeg "wil je nog met me?" Ik zei "Nee ik haat je, misschien komt het ooit goed maar nu niet! Doei" en ik smeet de deur dicht. Net wanneer ik wilde gaan zitten ging de bel weer. Ik liep weer naar de deur, en deed hem open. Logisch. Het was Lara, "Heeey Laar" "Heey Clo" zei ze terug en we gaven elkaar een dikke knuffel.

Eenmaal aangekomen in de stad gingen we de auto uit Jacelynn reed weer weg en zei "ik haal jullie op als jullie me bellen" "oke dankje Jace!" Zei ik als antwoord.

We lopen al een tijdje in de stad, we zijn al bij C&A CoolCat enz geweest. We gaan nu naar de Macdonald en bestellen wat, daarna gaan we zitten en eten we ons eten. Even later zijn we klaar en lopen we nog de Zara in en bellen we Jacelynn. "Hey Jace, kan je ons weer ophalen?" "Sorry meiden maar ik moest nog veel huiswerk maken want ik heb morgen Tentamen, Jesse komt jullie halen met mijn auto" "Oke is goed, dankje". 15 minuten later komt Jesse aangereden. We lopen naar de auto en doen onze 14 tassen in de achterbak.
We zijn terug thuis gekomen en halen onze tassen eruit en zeiden tegen Jesse dat we naar boven gaan. We kwamen binnen zetten onze tassen neer, deden onze schoenen en jas uit en rende naar boven. We vonden het super leuk om youtube video's te maken dus namen we gelijk een Shoplog op.

1 uur later hadden we al heel veel likes en vieuws. Na de video belde ik m'n vriendje Daan en vroeg hem of hij wilde komen, hij zei "ja is goed, ik ben er binnen 10 minuten" Lara belde ook haar vriendje Noah. Die 2 jongens waren ook heel hecht en hele goede vrienden. Dat is maar goed ook. De jongens zijn er en ze mogen blijven eten ook. Het is 18:00 en m'n moeder vroeg vanaf beneden "wat willen jullie eten?" We gingen snel overleggen en schreeuwde tegelijk "Pizza!" M'n moeder bestelde de pizza's en we gingen eten. Voor derest was het heel gezellig met zn allen en gingen we op mn kamer slapen.

Life Of Cloë Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu