#8 Future & Looking back

9 3 0
                                    

Hey! Wat leuk dat je nog leest. Ik hoop dat je het nog leuk vind! Ik heb niet zo veel inspiratie meer nu dus ik verzin zoveel mogelijk...
P.s; Ik ben echt blij met de 107 lezers tot nu toe😱 love naar jullie! Oké lees mr veder....

P.o.v. Cloë

Ohja, jullie vragen jullie vast af hoe het afliep met 'The Voice Kids'?? Ik had gewonnen met mijn liedje!

Ik ben al een tijd met Levi, het is echt leuk samen met hem. Daan is ook met een ander. We zijn nog wel vrienden gelukkig. Helaas is de squad een beetje uit elkaar... we praten af en toe nog wel met z'n alle.

Ik word wakker door de zon die naar binnen schijnt. Ik open langzaam mijn ogen. 'Goedemorgen lekker ding' Zei Levi toen ik m'n ogen opende. 'Goedemorgen baby' antwoorde ik terug. Ik liep naar de badkamer en ging douchen, ik dacht over van alles na. Hoe gaat het nu verder in de toekomst?. Waar ga ik wonen? Er gaat van alles door me heen. Ik stap de douche uit en kleed me aan in eem bruin/paars shirtje en een lichtblauwe spijkerbroek, daarna doe ik me make up en haar. Dan maak ik even snel een foto voor insta.

En loop naar beneden, daar ontmoet ik the best boyfriend ever!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En loop naar beneden, daar ontmoet ik the best boyfriend ever!. Op de tafel staat een heel lekker ontbijt klaar met allemaal lekkere dingen, echt super lief. 'Wat gaan we vandaag doen Levi?' Vroeg ik dan maar, beter dan een awkward stilte. 'Dat is een verassing'. 'Plzz zegt het!?' 'Nee ik ga het niet zeggen Cloë, anders is het geen verassing meer' Zei hij met een bigsmile op zn face. Ik ben klaar met eten en doe m'n All stars aan. Dan ga ik op de bank zitten en app m'n zusje Zoë. Ondertussen loop ik naar boven en ga achter mijn bureau zitten;
Ik open app en zie dat ik heel veel berichten heb.
Na ze allemaal beantwoord te hebben tik ik op 'Zoë💕' en begin te typen.

U: Hey kleintje hoe gaat het?

Zoë💕: Hey Clo! Goed hoor en met jou? Nog steets gelukkig met Levi?

U: Ook goed! Tuurlijk ben ik nog gelukkig met hem! Hij is mijn alles❤

Zoë💕: Mooi!, ik kan niet meer zo lang appen want ik moet zo paard rijden. Sterre haar moeder komt mij ophalen.

U: Is goed! Veel plezier!

Zoë💕: Dankje!

Ik zucht en leg m'n telefoon op mn bureau en surf wat op internet. Ik kijk de nieuwe video van Bo (Bokado) die ik al heel lang volg.

(Haar musical.ly is: Bokadoooo)

Na haar video te hebben gekeken, kijk ik nog even verder. Ondertussen is Levi al naar boven gekomen om mij te roepen. 'Hey baby, kom je naar beneden? We gaan naar de verassing', 'Ja ik kom zo!' 'Oke ik wacht beneden, en ohja pak je tas in voor 3 dagen' 'Oke! Zal ik doen'. Ik pak mijn grote rugtas en stop daar wat kleding in, dan loop ik nog even naar de badkamer voor mijn make-up tasje en doe die ook in mijn tas. Na alles klaar te hebben loop ik met m'n tas naar beneden, 'Je kan je tas vast in de auto leggen schat' Zei Levi toen ik beneden kwam. 'Oke is goed' antwoorde ik en ren nog snel naar boven om alles netjes te leggen en mijn zonnebril te pakken. Daarna ren ik de trap af en pak mijn telefoon en oordopjes van de keukentafel en loop naar buiten, stap de witte Range Rover in en wacht op Levi die nog de deur aan het afsluiten is en nog wat andere dingen. Ik zet de radio vast aan en bler mee met 'Shape of you'. Na 10 minuten stapt Levi in de auto en beginnen we te rijden. Ik maak een snap voor al mijn fans en volgers. Met de tekst 'With the best boyfriend ever💕'

Life Of Cloë Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu