#11 The way & Lost

8 3 5
                                    

P.o.v Lena

Het is nu zondag 1 uur, gister precies was de dag van het grote ongeluk. We hebben tot nu nog niks gehoord van de ambulance of het ziekenhuis, maar we wachten wel af. We zitten nu thuis bij mij met z'n alle om een telefoon heen... gespannen te wachten tot er een telefoontje komt of er gebeld word, iedereen heeft zijn of haar telefoon in het midden liggen. Trrrriiinnnggg iedereen greep zijn telefoon toen Levi opnam, hij liep naar de gang toe en wij zaten hier heel gespannen te wachten, 5 minuten later kwam hij terug met een sad gezicht. 'Het was mijn moeder, ze vroeg of we al wat hadden gehoord...' Zei Levi en legde zijn telefoon weer terug op de tafel.

P.o.v Levi

Trrrriiinnnggg deed mijn telefoon, ik pakte mijn telefoon en ging naar de gang waar ik daar opnam. 'Hey schatje van me' Ugh het is mijn moeder. 'Mam ik heb hier nu geen tijd voor, ik heb nog niks gehoord anders hoor je het wel' 'Oke is goed doeii' 'doei' en hang op. Degene die er nu liggen zijn: Cloë, Sophie, Noah, Mees, Bram, Senn, Loïs. Ik hoop echt dat ze het halen, wij allemaal eigenlijk.

Trrrriiinnnggg, daar gaat het 2e telefoontje. Dit keer is het van Kimberly. Even later gaat ook die van Luna. Ze gaan allebij naar de gang, even later komt Luna als eerst terug. En ze kijkt niet bepaald vrolijk... Dan komt ook Kim de kamer weer in. 'Euhm jongens en meiden, ze hebben het bijna allemaal niet gehaald' Zei Luna. Gelijk erna was het stil. 'Wie heeft het niet gehaalfd?' Vroeg Alissa voorzichtig maar toch gebroken.
'C-ll-oë ligt in coma en er is weinig kans aan dat de nog leeft, Loïs Bram, Senn, Sophie hebben het helaas niet gehaald...' toen barste ze in huilen uit.. ze komt naar mij toe gerend en ik vang haar op om haar te troosten, toen zei Kim erachter aan; 'Mees en Noah gaam het volgens hun net redden'. Ook zei barste in huilen uit en ging naar Samuel en Alissa. Zei troosten haar en ik stond er verslagen bij toen iedereen elkaar ging troosten. 'F*CK! KLOTE ZOOI! WAAROM ZEI?! WAT HEB IK VERKEERD GEDAAN!' Schreeuwde ik door het huis, ik gooide een vaas om, wat niet zo handig is, ik liep naar Lena en verontschuldig mij. 'rustig Levi', zei Lucas tegen mij terwijl hij ook helemaal door het lint gaat. Vooral omdat zijn zusje op het randje van leven of dood zit.

'Euhm moeten we de familie niet bellen?' Zei Anna ineens, 'Ja lijkt mij wel handig' antwoorde Esmee en Lotte tegelijk, Iedereen stemde in.

En De twee oudste belde de familie, Levi belde Jesse de broer van Sophie en Lucas belde de leraar van Cloë en Sophie. Aangezein ze geen ouders meer hebben.

Ik loop naar de gang en bel de leraar van Cloë en Soof genaamd Tyler van bouw;
Lucas: Hey mevrouw De Bouw met Lucas Veer, de broer van euhm, Cloë Veer een van uw leerlingen. Ik heb vervelend nieuws...'

Juf: Hey Lucas, vertel het maar

Lucas: Nou, Cloë en Sophie waren laatst omgekomen bij een auto ongeluk.

Aan de andere kant is het ineens stil...

Lucas: Er is een kleine kans dat Cloë Veer het overleeft, Sophie is helaas omgekomen.

Juf: Guccie, bedankt voor het doorgeven Lucas. En gecontroleerd met Sophie...

Lucas: Bedankt, sterkte!
Zei ik nog terug en hing op.

P.o.v Levi

Er word tegen mij gezegd dat ik Jesse moet gaan bellen dus dat doe ik dan maar, ookal is het zwaar.
Na 5x gepiep word er opgenomen, 5, het ongeluks getal.

Levi: Yo Jesse! Alles flex?

Jesse: Hey, Luuc dat is lang geleden!, ja alles is goed tot nu toe denk ik.

Life Of Cloë Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu