#10 Nieuw Leven & Slecht nieuws

12 2 0
                                    

P.o.v Anna

Het is 10 uur in de ochtend en ik ben aan het appen met mijn vriendinnen en ik lig op mijn buik op bed. Vanmiddag komt Jai langs, ja ik heb nog steets met hem, hij is super lief. Het is bijna zomervakantie en dan gaan we naar Amerika. Heb er nu al zin in.

Lotte: Girls we moeten echt snel meeten!
Esmee: Ja idd
U: Jaa sowieso, en met de squad van vroeger!
Esmee: Ja ik ga derest appen je hoort het morgen! Xoxo
U: byee💕
Lotte: byee💋

Ik sluit m'n telefoon en ga nadenken over wat er nog gaat komen, na 10 minuten gaat de bel al. Diinnggg dooonnggg. Ik schiet overeind en ren de trap af, ik open de deur en zie dat het Jai is. Ik geef hem een knuffel en wat kusjes. Dan laat ik hem binnen, en we gaan gelijk de trap op naar mijn kamer. 'Dus wat gaan we doen?' Vroeg ik aan Jai, 'ik weet wel iets leuks...' 'en dat is?' Vroeg ik, 'Naar de stad om kleding te kopen voor als we naar Amerika gaan' antwoord Jai terug.
'Ja dat Lijkt me een goed iedee'

We lopen al een tijdje in de stad en hebben al een stuk of 4 tassen, en zijn nog lang niet klaar. We lopen naar eet tentje en eten daar wat, 1 uur later gaan we naar huis.

Het is nu 7 uur, ik lig op de bank met mijn hoofd tegen Jai aan en we kijken netflix.

*2 dagen later*

P.o.v Lucas

Het is vandaag vakantie en ik ga mijn zusje Cloë even lekker verassen, ze is gister terug gekomen van het ziekenhuis, ik hoorde van Levi dat ze flauw was gevallen en een paar dagen in het ziekenhuis moest blijven. Maar het gaat al beter hoorde ik. We zouden vandaag een dagje naar Wildlands gaan, dus dat gaan we ook doen als verrassing. We gaan met de hele squad van vroeger erheen, dus word gezellig. En we meeten daar dus een paar gaan met ander vervoer.

Diinnggg dooonnggg doet de deurbel, het is 10 uur 's ochtends en we gaan 11 uur rijden. De deur word open gedaan door Levi en een meisje die ik niet ken. 'Hey ik ben Lucas' stel ik me voor, 'Lara' antwoord het mooie meisje. Ik geef Levi een bro-hug en loop verder naar binnen en zie daar Sem en Sam de tweeling en de andere tweeling Luna en Lena. Luna heeft sinds kort met Sem en Lena met Sam, echt leuk. Derest moet nog komen zoals: Noah, Mees, Bram, Senn, Loïs, Sophie en Kimberly, Anna, Esmee, Jai, Samuel.

(Kimberly is de nieuwe vriendin van Cloë)

'Hey jongens en meiden!' Riep ik door de hele kamer. 'Hey Lucas!' Riep de tweeling Luna en Lena tegelijk. -
'Wow dat wa echt lang geleden dat we jou gezien en gesproken hebben maat zei Sem. 'Ja dat zeker' antwoorde Sam. Ik begroet iedereen en ga dan naast Lara zitten en kletsen want, het leuke is dat Cloë zelf nog moet komen.

Ik bel Sophie op om te vragen waar ze zijn;

Lucas: Hey Soof, waar zijn jullie nu?

Sophie: We zijn er bijna, de andere helft is met een ander busje achter ons aan en Cloë zit ook bij mij die slaapt nu...

Lucas: Oké tnx! Tot zo

Sophie: tot bro

En hang daarna op. 'Jongens ze zijn er bijna dus we verassen Cloë straks als ze er is! 'Ja goed iedee!' Riepen de 2 tweelingen. 'Top iedee maat' Zei Levi

Na 20 minuten is het ondertussen 10:40. Ze zouden er eigenlijk al zijn, ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden. 'Waar blijven ze?' Vroeg ik aan de groep. 'Dat vragen wij ons ook af..' Zei Daan die met het andere busje mee was. 'Daan bel jij Sophie? Dan bel ik Noah' Zei ik tegen hem. Onze blikken kruisten, 'doen we!' Zei Daan.

Na 5x gebeld te hebben word er nog steets niet opgenomen. 'Euhm jongens en meiden?' 'Ja?' Hoorde ik van alle kanten. 'Ik vrees dat we ze moeten zoeken ofso want ik heb een stuk of 6x gebeld maar er word niet opgenomen en ik begin me wel een beetje zorgen te maken...' Daan, Tycho en Levi, gaan jullie mee zoeken met mijn auto?' 'Ja is goed' Zei Levi. 'Lara jij mag op mijn huis passen en jij bent even de baas hier, jij weet hier de echte regels' Zei Levi tegen Lara. 'We zijn zo terug jongens' Zei Tycho tegen derest.

We stappen de auto in en gaan onderweg naar de weg die ze richting ons zouden gaan. Onderweg zien we het busje net kenteken KD-124-LTG (idk of het een echt kenteken mr boeiah) 'Heey! Dat is toch het busje van waar Cloë in zit?' Riep Tycho. We keerden om en stapten uit ons busje, het busje waar Sophie achter het stuur zat is tegen een boom aan geknald. 'LUCAS BEL 112!!' Riep Daan tegen mij. 'Hallo met alarm centrale 112, wilt u politie, brandweer of ambulance?'

'Ambulance graag!'

'Oké komt eraan'

'bedankt!'

En hang weer op. Ik kijk hoe ze eraan toe zijn en dat is niet best.

P.o.v Levi

We zijn op plaats delict, en ik stap uit ons busje. Ik ren meteen naar het busje van Soof, ze ziet er niet best uit. 'CLOË! CLOË WAAR BEN JE! GAAT ALLES GOED?!' Riep ik wanhopig. Na een tijde heb ik Cloë gevonden en dat ziet er erger uit dan Sophie. Het spijt mij Jesse, het spijt mij echt bro. Zeg ik in mezelf zodat niemand het hoort, dan barst ik in huilen uit om Cloë en Sophie. Ik voel dat ik een bro hug krijg van Tycho en Daan, Levi is nog aan t wachten op de ambulance, in de verte hoorde ik de ambulance al. Ik huil nog steets en m'n hele shirt is helemaal nat.
Ze zeggen dat echte mannen sterk zijn en niet huilen, bij deze ben ik dan geen echte man. Maar mijn meisje en haar vriendin Sophie die voor haar als een zus voelde, en tegelijkertijd het zusje is van mijn beste vriend liggen in een gedeukte auto. Ik kan het allemaal niet meer aan.

Ik zie ook nog dat Noah, Mees, Bram, Senn, Loïs, Erin zitten... Gelukkig Kimberly, Anna, Esmee, Jai, Samuel niet, die zouden we daar meeten. De ambulance is er al, Taattuuu Taattuuu en bij ons stopt het met lawaai maken. 'AAN DE KANT HEREN!' Riep de ambulance verpleegkundige, we ging heel snel aan de kant en belden de andere thuis. Toen iedereen het had gehoord dat het ongeluk was gebeurt, liepen we terug naar het busje waar de auto stond. Ik keek er even in en toen zag ik de telefoon van Sophie en van Cloë. Ik heb al zo'n vermoeden waardoor het ongeluk is gebeurt maar weet het niet zeker. Cloë woont sinds we verkering hebben woont ze bij mij en is verhuisd naar mij, verder heb zij amper familie die haar nog kent want de meeste zijn of gelucht, of eerder overleden of zijn in een ander land gaan wonen. Ik neem ook gelijk hun telefoons mee naar huis,

We gaan nu eerst naar huis en zien daar verder... maar wat als het fout afloopt? Wat als ik haar nooit meer kan zien? Wat als ik haar niet meer vast kan houden?

Hope you like it😶...
Ik probeer zoveel mogelijk inspiratie op te doen en hierin te stoppen zodat het niet saai word💕

Life Of Cloë Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu