✏ Capitolul 18 - Te urasc!..

47 21 0
                                    

Spor la citit

Urăsc momentul, când ai apărut în viata mea..

Urasc ca tu ma crezi doar o prietena, nu vezi cat de mult de iubesc..

Nu observi ca ochii mei ii cauta pe ai tăi..

Simt ca m-am pierdut în abis, de ce de fiecare data trebuie sa ma mint?..

Mi-e frica să-ți spun ce simt.. si daca o fac.. Ce o să-mi răspunzi?..

O să-mi razi în fata și o să-mi spui ca ai iubita, ca eu sunt doar o proasta..

Cum am putut sa ma indragostesc de tine??..

Cel mai rău ma doare e faptul ca nu te plac..

Eu te iubesc!..

Dacă ai știi cat de mult ma doare ignoranta ta, cat de mult as vrea sa plâng.. Dar încerc sa am orgoliu..

Încerc sa ma prefac ca sunt pe scena, joc teatru..

" Te iubesc, prietene.."

Suna prostesc.. Dar mereu asa îți șoptesc, când trec pe lângă tine îmi doresc, tare sa te îmbrățișez..

As vrea sa fiu lângă tine, sa adorm cu capul pe abdomenul tău, să-ți aud inima bătând, sa aud cum îmi șoptești ca am suferit destul..

Dorințele nu se îndeplinesc, dacă ai știi cat de mult am cautat o zâna, să-mi îndeplinească aceasta mica dorința..

Sa știu ce simți și tu pentru mine.. apoi ușor sa mor..

Te urasc pentru ca te iubesc..

********************************
Va urma

Ne purtam ca doi străini..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum