1. <3

444 22 0
                                    

Pohled Nicoll:

"Už jdu mami," zakřičela jsem za ní a zaklapla notebook. Rozběhla jsem se do kuchyně, kde na mě čekala mamka a jak jsem běžela rychle, málem jsem nevybrala zatáčku a vrazila do zdi. Tahle moje sbližovací chvilka mě úplně vykolejila a tak jsem se nevšimla bot na zemi, zakopla o ně a hodila držku.

"Jestli se tam pokoušíš zabít, abys mi nemusela pomáhat, tak s tím okamžitě přestaň," ozval se pobavený hlas.

"Já se nepokouším zabít, ale zmrzačit. Na smrt jsem příliš krásná a úžasná," odpověděla jsem jí, když jsem se zvedala ze země. Pak už jsem radši pomalu došla do kuchyně.

"Mohla bys mi pomoct s vařením? Jsem už stará a nemohoucí," hraně si povzdechla moje 38 letá mamka a ušklíbla se. Já se jen zasmála, kývla na znamení souhlasu a pro jistotu ji vyhodila z kuchyně do obýváku. Nepotřebuju, aby mi do toho kecala.

Pohled Honzy:

Prohlížel jsem si upozornění na sociálních sítích. Pak jsem se rozhodl, že bych si mohl přečíst pár facebookových zpráv od fanoušků.

,ahoj mente, jsi můj nejoblbenější jůtůber, kdy bude nové vidio?'

První zpráva byla od nějakého Marečka. Myslím, že i když je facebook až od 13, tak jemu 13 rozhodně nebude. Ale i přesto jsem odpověděl: ,Díky moc, jsi moc milý, že jsi mi to napsal. Video jsem vydal dnes, takže se na něj rozhodně koukni :)'

,Ahoj MenTe, chtěla jsem se zeptat, jestli bys nechtěl natočit zase nějakou hororovku?'

,Určitě zase nějakou natočím, ale nevím, kdy se k tomu dostanu :)'

Další zpráva mě dost zaujala. Prvním důvodem byla její délka a tím druhým, že tam měla dost hrubek.

,Ahoj MenTe,

Jsi můj nej YouTuber, hrzně tě miluju. Máš ty nek vidra a vždy mně potěšíš. Vím, žr ti budu připadat, jako nějaká poblázněn fanynka, možná jsem, ale jsem tvá fanynka, už od začátku tvé kariéry a vždyyjsem věřila, že to dotýhneš hodně dalko.

Miluju, tvůj úsměv, když vyhráváš nad Baxem a Wedrym v Dead Line, dělá mě šťastnou. Milui ty jiskřičky výzvy v tvých očích, když začneš prpohrávat, vzekám se i za tebe. Miluji tvůj hlas, i kdyžv je trochu nakřáplý po nemoci, protože kdž ho slyším, srdce mi vždy radostí poskičí.

Někdy ych ti ot chtěa říct do očí, al enikdy byhc si netroufla za tebou ppřijít. Proto ti to je n píšu. Mžn si to ani nepřečteš, ale pokud ano, tak věř, že tam někde ve světě exisruje někod, pro koho jsi jako Bůh.'

Ta holka (teda doufám, že je to holka) je buď šílená, hodně odvážná nebo je úplně namol, a nebo vše dohromady. Přesto mě zaujala, jak o mě psala ty hezké věci.

,Ahoj neznámá, jsem rád, že se ti moje videa líbí. A ty věci, co jsi psala o mně? Nikdo mi ještě nic takového neřekl. Musíš být dost odvážná, když jsi mi to napsala. Takže, díky, že jsi se osmělila, Tvůj bůh MenT.'

Bylo odpoledne a já jsem dostal hlad. Už dlouho jsem neměl svoji oblíbenou pizzu se sýrovým okrajem. Koupil jsem si ji, nasedl do auta a jel zpět do kanceláře.

Přemýšlel jsem nad dalším videem. Co to bude za video, jestli bude hrát někdo se mnou, prostě jsem začal plánovat video, když v tom jsem si vzpomněl co mi psala ta neznáma. Už to mám! Natočím Dead Line s Baxem a Housem. Zavolal jsem tedy klukům a domluvili jsme se na termínu natáčení.

Pohled Nicoll:

Uvařila jsem maso s omáčkou a rýži. Zavolala jsem na mamku, ať jde mé veledílo ochutnat. Poté co mi to " Mistrině" odsouhlasila jsem nachystala na stůl a nandala jídlo na talíře.

Hned jak jsme dojedly, jsem vzala všechno špinavé nádobí a šla jej umýt. A jelikož mamka měla jít za 4 hodiny do práce, rozhodla jsem se, že ten čas strávím s ní.

"Tak ahoj mami." Zavolala jsem na ni a zavřela dveře. Bylo půl sedmé, vzala jsem mé pyžamo, no pyžamo, dlouhé triko a kraťásky a šla se umýt. Umývala jsem si vlasy, takže fénování vlasů byla nutnost. Jednak abych je na další den měla rovné a taky mi vadí mít mokré záda od svých dlouhých vlasů.

V pokoji jsme hned zapnula notebook, pustila si na YT MenTovo video a jelikož jeho videa znám skoro všechny na zpaměť, sloužily jako zakulisí pro to co jsem šla dělat. Zapnula jsem Facebook a přihlásila se. Vidím upozornění, že jsem dostala nějakou zprávu. Když jsem ji rozklikla, nemohla jsem uvěřit svým očím. Ve zprávě stálo.......

Takže ahoj! Doufám, že se ti i tahle kpitola líbila. :) Opět chci podotknout, že mi pomáhlala Opuštěná Holka a já jí za to děkuji... Tak zatím pa u další části :3.

Nicoll















































































































































































































































































MoMenT LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat