Prolog

497 23 1
                                    

Mladá dívka seděla před monitorem počítače a sledovala nové video svého oblíbeného YouTubera. Jako vždy upírala své hnědo-zelené oči do monitoru, snažíc se, aby se obraz stal skutečným.

"What Up, vítejte u dalšího videa. Dneska tu máme další díl Stranded Deep," dívka se zaposlouchala do melodického hlasu a přála si, aby ho mohla slýchat denně.

Dívka milovala, když se na ni, byť jen z monitoru usmíval hnědovlásek, s nádhernýma hřejivě modrýma očima. V nich vždy viděla, jak ho natáčení baví.

"Takže tohle video je u konce. Pokud chcete další díl, zanechte like, nebo koment. Budu se na vás těšit u dalšího videa. Čau," obrazovka zčernala a dívce lehce povadl úsměv. S ním jí čas vždy utíká rychleji.

"Kéž bych tě někdy mohla potkat osobně," posteskla si a sklopila hlavu, až jí její blond vlasy spadly do obličeje.

"Nicoll, pojď mi pomoct," ozval se z kuchyně hlas její mamky, který ji probral z transu, do kterého ji vždy sledování jeho videí přivedlo.

*mezitím v jiném městě*

Chlapec se úlevně usmál, když konečně vydal video, které mu dalo dost zabrat.

"Snad se bude alespoň líbit," řekl si a podíval se, jestli pod videem přibyl nějaký komentář, like, či dislike.

Když zjistil, že zatím nic moc, lehl si na postel a začal přemýšlet o svém životě. Co všechno dokázal, co chce dokázat a jiné, pro něj důležité věci.

Nakonec ho nic nedělání začalo nudit, takže přešel ke stolu, kde si vzal mobil, sedl si na postel a zabrousil na sociální sítě.

Netušil, že tohle rozhodnutí mu nejspíš změní život.

Ahoj! Takže doufám že se ti zatím tenhle příběh líbí. Jen chci říct, že mi s tímhle příběhem HODNĚ pomáhala Opuštěná Holka a doufám, že ještě bude.... Takže zatím ahoj.

PS: Ptáte se proč se i já i skoro všechny moje hlavní hrdinky  jmenují Nicoll? 1. je to moje nejoblíbenější jméno.  2. A taky když příběh píšu po dlouhé době, nikdy to jméno nezapomenu. :3

MoMenT LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat